Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Liverpool har et drittlag, og det er rart supportere flest ikke anerkjenner det. At det i det hele tatt er noen som støtter Dalglish er beyond merkelig. Faen så hyklersk etter månedene med Hogdson.

Ganske utrolig at du ikke får med deg hvor mye misnøye det er rundt kjøpene hans, og generelt rundt hvordan vi spiller.

Allikevel er det utrolig nok 100 ganger bedre enn det var under Hodgson, for vi har strengt tatt vært det beste laget (uten å nødvendigvis imponere) på banen de fleste kampene denne sesongen. Under Hodgson ble vi dominert spillmessig gang på gang av dårlige lag, alle som så kampene våres under Hodgson burde vite hva jeg snakker om. Klarer nesten ikke tenke på det, var faktisk flere kamper som var verre enn Bolton-kampen på lørdag, og det sier litt.

Vi er også fortsatt med i kampen om fjerdeplassen, så det blir idiotisk å begynne å snakke om noe hykleri når situasjonene ikke kan sammenlignes hverken spill- eller tabellmessig.

(Håper forøvrig selv han gir seg ved sesongslutt).

Endret av OKMarius
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man snakker om dommere som forskjellsbehandler faller et lag inn i mine tanker.

Stoke!

De får faen holde på som de vil - fordi det er "deres spillestil". Nå har jeg bare sett 6-7 kamper med dem denne sesongen, men ingen andre kamper har så mye holding og harde taklinger uten at man får et markant utslag på statistikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når man snakker om dommere som forskjellsbehandler faller et lag inn i mine tanker.

Stoke!

De får faen holde på som de vil - fordi det er "deres spillestil". Nå har jeg bare sett 6-7 kamper med dem denne sesongen, men ingen andre kamper har så mye holding og harde taklinger uten at man får et markant utslag på statistikken.

http://www.debatabledecisions.com/

Tehehehehh. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...