Schweigaard Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Liverpool har et drittlag, og det er rart supportere flest ikke anerkjenner det. At det i det hele tatt er noen som støtter Dalglish er beyond merkelig. Faen så hyklersk etter månedene med Hogdson. Ganske utrolig at du ikke får med deg hvor mye misnøye det er rundt kjøpene hans, og generelt rundt hvordan vi spiller. Allikevel er det utrolig nok 100 ganger bedre enn det var under Hodgson, for vi har strengt tatt vært det beste laget (uten å nødvendigvis imponere) på banen de fleste kampene denne sesongen. Under Hodgson ble vi dominert spillmessig gang på gang av dårlige lag, alle som så kampene våres under Hodgson burde vite hva jeg snakker om. Klarer nesten ikke tenke på det, var faktisk flere kamper som var verre enn Bolton-kampen på lørdag, og det sier litt. Vi er også fortsatt med i kampen om fjerdeplassen, så det blir idiotisk å begynne å snakke om noe hykleri når situasjonene ikke kan sammenlignes hverken spill- eller tabellmessig. (Håper forøvrig selv han gir seg ved sesongslutt). Endret 23. januar 2012 av OKMarius 3 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Det offisielle Arry saken bildet: Lol'ed. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) The Top 4 Footballing Rivalries: Madrid Vs Barcelona Man Uts Vs Liverpool Spurs Vs Arsenal Fernando Torres Vs The Goalpost Endret 24. januar 2012 av Solaar 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Parr bommer straffe og Cardiff er videre til finalen. Moro med Wales i finalen! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Noen som vet om Manchester United og Liverpool har noen ny`-signeringer? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Ingen så langt i Januar vel? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Scholes! Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 25. januar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Har dere lagt merke til hvor behagelig PL har vært de siste ukene uten Suarez? 11 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Hadde vi bare sluppet Balotelli så hadde det vært perfekt.. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Når man snakker om dommere som forskjellsbehandler faller et lag inn i mine tanker. Stoke! De får faen holde på som de vil - fordi det er "deres spillestil". Nå har jeg bare sett 6-7 kamper med dem denne sesongen, men ingen andre kamper har så mye holding og harde taklinger uten at man får et markant utslag på statistikken. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Når man snakker om dommere som forskjellsbehandler faller et lag inn i mine tanker. Stoke! De får faen holde på som de vil - fordi det er "deres spillestil". Nå har jeg bare sett 6-7 kamper med dem denne sesongen, men ingen andre kamper har så mye holding og harde taklinger uten at man får et markant utslag på statistikken. http://www.debatabledecisions.com/ Tehehehehh. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Hvem viser Pool - Shitty ikveld? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Kampen vises på CANAL+ SPORT 3 med avspark kl 20:45. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Takktakk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Har dere lagt merke til hvor behagelig PL har vært de siste ukene uten Suarez? For forsvarspillerne til ... tja, alle Liverpools motstandere i den tiden ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 For alle. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 For alle. ikke for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå