Jotun Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 kloffsk er overraskende normal han Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Loserfools! 2 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Oh, kom akkurat over denne... 8 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Tror du overvurderer Liverpool litt, nå altså. Skulle du sett Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Oh, kom akkurat over denne... Så den der selv. For kanskje 2 måneder siden. Liverpool har et drittlag, og det er rart supportere flest ikke anerkjenner det. At det i det hele tatt er noen som støtter Dalglish er beyond merkelig. Faen så hyklersk etter månedene med Hogdson. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Begynner å tvile på om Dalglish er riktig mann for Liverpool. Ikke bare synes jeg han har gjort store bomkjøp, men de spiller også kjedelig fotball. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Begynner å tvile på om Dalglish er riktig mann for Liverpool. Ikke bare synes jeg han har gjort store bomkjøp, men de spiller også kjedelig fotball. Alle utenom de som har Dalglish som en slags Helgen burde vite det nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 For en sick Pl-runde. Og så har vi fremdeles et kremkrus av en kamp igjen. (selv om skuffelsen over Liverpool smerter.) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har lyst til å spinne meg en molotov cocktail av verste sort, hvor tøystykket helst skal være lagd av huden og håret til Charlotte, tenne den på med brensel kokt på bikkja i huset og stappe den sakte opp i endetarmen på Erik Thorstvedt, samtidig som jeg millimeter for millimeter skreller av hver eneste skalla hudflekk med en barberhøvel på siddisjævelen. Han går Lundekvam en lang gang når det kommer til idioti. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har lyst til å spinne meg en molotov cocktail av verste sort, hvor tøystykket helst skal være lagd av huden og håret til Charlotte, tenne den på med brensel kokt på bikkja i huset og stappe den sakte opp i endetarmen på Erik Thorstvedt, samtidig som jeg millimeter for millimeter skreller av hver eneste skalla hudflekk med en barberhøvel på siddisjævelen. Han går Lundekvam en lang gang når det kommer til idioti. Har ikke noe imot Langli og Myhre i studio, resten er en gjeng med idioter. Rett og slett så tabloid det er mulig å få det, og Lundekvam har like mye tv-tekke som muggel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Dere får søke jobb der da vett. 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Ja, for det er relevant ... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Poenget var bare at man trenger tydeligvis bare å sitte å kvakke uten å ha noe relevant å komme med. Så hvorfor ikke tjene penger på det og. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Mick McCarthy har visst fått sparken ryktes det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 EDEN HAZARD views a move to Arsenal as a step BACKWARDS in his career - Edens agent Forståelig nok.. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Det er jo fullstendig riktig også. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Så klart fristende å være enig, men ærlig talt: Lille kontra Arsenal? 3 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Han var på Emirates i dag. (Men det var fordi han fikk gratisbillett av Gervinho) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Leon Britton mest pasningssikre spiller i Europa Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 haha for et bilde du har bror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå