IcedInsanity Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Lpool med ny draktsponsor, Liverpool var ikke verdt det vi ønsket sier gammel sponsor. Endret 19. januar 2012 av LunaticFanatic 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Taye Taiwo til QPR på 6 måneders lån. Blir spennende å se hvordan han klarer seg i PL. E: Og Maxi Lopez til Fulham etter alle solemerker. Endret 19. januar 2012 av Lucky Luciano 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 Fett at Onuoha går til QPR. Husker han nektet å komme til Newcastle pga Barton, men ser ut som om penger kan få hvem som helst til å glemme Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 Penger styrer verdenen! #justsaying Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 Virker som Tevez har signert for PSG. Ingen offentliggjøring enda, men flere og flere rykter om dette temaet kommer opp. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 Tevez til PSG ble ikke noe av, han avslo i tolvte time tiltross for et tilbud om en årslønn på €11 millioner. Never-ending overgangssaga. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 Han venter til at West Ham er økonomisk sterke nok til å kjøpe han. Han må nok vente lenge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Da er du søren meg grådig hvis du krever mer enn ca 77 millioner kroner i året for å spille fotball. Er jo ei månedslønn på ca 6 millioner.. Så klart, det kan være andre grunner enn økonomiske grunner, men hadde jeg vært fotballspiller hadde jeg glatt spilt fotball, og spist snegler for den saks skyld, for 77 mill i året. Endret 20. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Det er nok ikke det økonomiske det står på - PSG tilbyr betydelig mer i lønn enn det Inter/Milan kan gjøre. Den personlige avtalen han hadde ferdigforhandlet med Milan (før dealen fallt igjennom) var verdt drøyt €7 millioner per år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Opta Sports @OptaJoe0 - Neither Norwich City or Chelsea committed a single foul in the first half of this match. Friendly. Snodig. Håper Norwich greier deres første clean sheet denne sesongen. Endret 21. januar 2012 av Latias Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Tåskudd Torres? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Flaut å se Grant Holt filme nok en gang. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Hands av Meireles, synd det ikke ble dømt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Krul; Simpson, Williamson, Coloccini ©, Santon; Ben Arfa, Guthrie, Cabaye, Gutierrez; Best, Shola Ameobi. #NUFC substitutes v #fulham: Elliot, Ferguson, Perch, R.Taylor, Gosling, Obertan, Lovenkrands. #newcastle #epl Spennende! Men jeg tror ikke på seier. 1-1, Cabaye - Ruiz. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Haha, han detter som en sekk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Hvor kan man se lagoppstillingen til Swansea? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Sunderland: Mignolet, Bardsley, Richardson, Brown, O'Shea, Larsson, McClean, Cattermole ©, Vaughan, Sessegnon, Bendtner. Subs: Turner, Gardner, Wickham, Dong-won, Meyler, Elmohamady, Westwood. Swansea: Vorm, Rangel, Caulker, Taylor, Williams ©, Dyer, Sinclair, Britton, Allen, Sigurdsson, Graham. Subs: Routledge, Monk, McEachran, Moore, Tremmel, Augustien, Richards. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Fantastisk at jeg får opp "Dårlig Bildekvalitet" og ikke noe bilde på TV2PLHD1 akkurat denne helgen. Det blir fikset først på tirsdag, som gjør at jeg må streame "Supersøndag". fml 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Vansklig å ikke like Norwich. Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå