Latias Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Haha! Deilig å se Dzeko ødelegge DET syke soloraidet til Aguero! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Svarte.... Spiller Milner fast på city? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er jo ikke i nærheten av fullt. Lulz. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er ikke det rimelig rødt? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Soleklart rødt haha! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Og mancini tør faktisk klage på at andre lag prøver å snakke kort på city spillere...... Idiot Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Og mancini tør faktisk klage på at andre lag prøver å snakke kort på city spillere...... Idiot Er da forhåpentligvis ingen som hører på fyren når han klager om slikt uansett, foruten for underholdningens skyld. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Bedre om han holdt kjeft. For alles skyld. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hjelpe meg, ligger sumo etter tv2 appen? Fikk beskjed om kampslutt på mobilen før Bare litt nysgjerrig nevro, hvorfor så glad for city seier? Tippa kanskje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tippa på City selv, men røk på Napoli, forbanna italianere.. Forøvrig har jeg også en mobilapp (Soccer Scores) som gir meg oppdateringer før TV'en, og veldig ofte VG-Live etc. Funker fett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hjelpe meg, ligger sumo etter tv2 appen? Ja. Rundt 30 sek tror jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Ja eg visste at de låg etter tv-sendingen. Men dægern å kjapp den appen er da. Hihihi... Det lønner seg sjeldent med dobbeltmoral. http://www.dagbladet.no/2012/01/16/sport/manchester_city/premier_league/wigan/fotball/19823175/ Endret 17. januar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Sumo ligger rundt 2 minutter bak etter det jeg har testa. Skjønner ikke hvorfor Ronney skriker så høyt, fyren er jo den første som er på dommeren og ber om rødt kort på motstander. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Sumo ligger rundt 2 minutter bak etter det jeg har testa. Skjønner ikke hvorfor Ronney skriker så høyt, fyren er jo den første som er på dommeren og ber om rødt kort på motstander. Det er vel fordi han blir konfrontert med det hele tiden og vil vise at det ikke bare er ham. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Du skjønner ikke det Emils? Kødder du nå? Eg kan godt fortelle deg det om du lurer, lat meg: Rooney kommenterer dette siden Mancini etter United kampen kritiserte Rooney for å gjøre dette når Kompany ble utvist. Det blir da en utrolig dobbeltmoral når han selv og laget hans i gjentatte hendelser i etterkant gjør akkurat det samme selv. Man bør ikke kritisere andre for noe man selv gjør. Derfor. Mancini begynte tullet. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har sett flere trenere enn Mancini gjøre dette, men når jeg tenker meg om er vel Manicni den eneste av de som også klager på at andre gjør det. Så skjønner poenget ditt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, han gikk ganske hardt ut mot Rooney etter kampen. Og slik han hoppet rundt og viftet i trynet til alle dommerene så burde han heller holdt kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå