Ol'H Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fy faen jeg hater landslagspause. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fy faen jeg hater landslagspause. Enig der. Det er spesielt irriterende at det er så tidlig i sesongen. Jeg føler meg fortsatt underernært på PL-fotball. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Syntes ikke det er så ille, hvertfall ikke når det er EM-kvalikk og Norge spiller to kamper. Syntes heller ikke pausene mellom sesongene er så lange, da syntes jeg dere er bortskjemte. Man har tross alt hatt VM å kose seg med i mellomtiden. For meg som er blodfan av amerikansk fotball (Både NFL og college), samt NHL så er pausene brutale. NFL-pausene er 7 forbanna mnd. Det tærer på kroppen, derfor syntes jeg PL-pausene er rimelig akseptable. College-football starter til torsdagen. Og jeg har gått rundt og gledet meg i mange uker nå, NFL-start helga etterpå. Jeg er i himmelen. Boise State (3) at Virginia Tech (6) til mandagen. Nebraska starter på lørdagen. 82k på tribunen. Solgt ut hver eneste kamp siden 1962. Blir bra. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Roque Santa Cruz, for ett år siden ble han kjøpt for £17M. Nå venter et halvt år med reservelagsfotball. Det City driver med er beyond parodi. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Noen som vet hvor vi kan finne oversikten over 25-mannstroppene som skal navngis i dag? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Apropos landslagog PL-pauser, så fant jeg frem et bilde jeg tok i juli en eller annen gang under av en kampene våre i US. Hjemmelagd sourround og Elkjøp/pub-feeling med et utvalg av monitorer. Husker jeg følte meg som tidenes geek. Er det preseason, så er det preseason!! 3 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen som har sett artiklen om Bebe på United.no ? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tru om denne overgangen. Gleder meg til å få sett han i aksjon sånn at jeg kan få gjort meg opp en mening. Paxaio hevder at konkurstruede Estrela forrige sesong tilbød Bebe til en rekke europeiske klubber. Lokkesummen lød på 150.000 euro, tilsvarende ca. 125.000 pund.- Vi var desperate etter å få penger inn i klubbkassen, sier Paxaio, ifølge Daily Mail. - Hele Europa, inkludert England, mottok meldingen: "Dere kan få ham for 150.000 euro!" http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/betalte_altfor_mye_for_bebe Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det der bør da ikke komme som noen overaskelse iom at han kom fra et tredjedivisjonslag for kort tid siden, da er naturligvis prisene helt annerledes. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg kan virkelig ikke forstå det kjøpet. £7.4M for en 20 år gammel mann som kun har spilt 26 kamper i 3. divisjon, og som ikke en gang er god nok for reservelaget til United? Og Ferguson hadde ikke engang sett videoklipp av ham. Merkelig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Ikke god nok for reservene? Har du sett ham spille? Nei, det har du ikke. akkurat som ingen journalister har det heller. Han har heller ikke blitt vraket til noen reservekamper. Grunnen til at han ikke var med i ukens var fordi han spiller u21 kamp for Portugal i mårra og uken før drev man med fitness testing osv. Les denne Endret 2. september 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ikke god nok for reservene? Har du sett ham spille? Nei, det har du ikke. akkurat som ingen journalister har det heller. Han har heller ikke blitt vraket til noen reservekamper. Grunnen til at han ikke var med i ukens var fordi han spiller u21 kamp for Portugal i mårra og uken før drev man med fitness testing osv. Les denne Jeg har lest at Bebe har vært svært lite imponerende på treningsfeltet. Om det stemmer eller ei vet jeg ikke. Jeg skal lese artikkelen du linker til i morgen når jeg har tid. Jeg er uansett spent på å se hvordan Bebe klarer seg. Sinnsykt risky kjøp av Ferguson. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det du har lest er falske rykter spredt av en bannlyst journalist på Old Trafford. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg er også svært skeptisk, men det betyr ikke at vi kan konkludere med noe pr i dag. Ikke at du har gjort det, men den første kommentaren var faretruende nære. Jeg erger meg fortsatt over kjøpet, men syntes vi må se gutten i aksjon for å kunne komme med kommentarer rundt verdien av handelen. For alt vi vet er han den nye Ronaldo, selv om jeg ikke tror på det selv. Jeg tror det blir flopp (det mest sannsynlige) og summen plager meg da vi kunne fått han billig noen uker før, men det kan jo være at han rettferdiggjør prisen også. Vi vet ingen ting, og alt i alt er både han og handelen et eneste stort spørsmålstegn. Tiden vil vise. Endret 2. september 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er Bebe sin nese shoppa eller skal han faktisk se sånn ut i tryne? 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hehe. Tror nok klubbene i PL er mer redd for Hufsa enn Bebe pr nå. Minner meg på hvorfor jeg ikke likte Mummitrollet som barn. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Om det er et godt eller dårlig kjøp kan man spekulere i, selv om de fleste vil konkludere med det siste. Dog, det man faktisk kan fastslå er at overgangssummen er av en helt vill verden. Utifra det han har bevist og det potensialet han kan ha lagt fra seg, er dette kjøpet like dyrt som det vi en gang solgte C. Ronaldo for. Overpriset. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er ikke så enig i at Ronaldo var overpriset. Er det noen som er verdt pengene så er det han For en pasning av Rooney Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Rooney har 3 assist i england kampen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå