""" Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Leon Best ass. Latterlig deilig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Skrur på kampen og det første som skjer er at Best scorer! 1-0 Newcastle. "That Leon Best goal means he is the 46th player this season who has as many or more goals than Torres & Carroll combined (4)" Endret 15. januar 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Ikke i nærheten av rødt kort, et greit gult. Det for da være måte til kjerringsport når man ikke kan bomme på ei sklitakling uten at det skrikes om kaptein sortebill og røde pirater. Var ikke to-fots og kom forfra, da skal det ikke dømmes rødt med mindre det er med overlegg. Litt knotter tåler vi vel. Synd for Cabaye dog, men bra for kampen, for her kommer Hatem Ben Arfra! Studio er uenig, ihvertfall. Håper uansett at det går bra med Cabaye, katastrofe for Newcastle om han blir ute lenge. Edit: The medical team have confirmed that there is an injury to the ankle (not foot) and that he will need a scan to properly diagnose it, but they also said it doesn't look to be anything too serious. He was replaced by Hatem Ben Arfa and Derry was booked for the tackle. Endret 15. januar 2012 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 The medical team have confirmed that there is an injury to the ankle (not foot) and that he will need a scan to properly diagnose it, but they also said it doesn't look to be anything too serious. He was replaced by Hatem Ben Arfa and Derry was booked for the tackle. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er så rødt som du kan få det. Han treffer foten og han kommer inn i stor fart. Hvordan kan du mene det er gult kort? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Han fikk ikke rødt kort han heller (mot Liverpool). Karma. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Karma? Nehh, dårlig dommer. JAAAAAAAAAAAAA¨ La merke til at det er Chris Foy som dømmer. Mannen som ødela QPR - Chelsea. Hvor lenge får de drive på før de blir nedgradert? Endret 15. januar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 haha. sykeste hoftesvingen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ingen stor kamp, men er godt fornøyd med seier, ja. Knallere enn skudd! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) http://www.people.co.uk/sport/football/football-hotline/2012/01/15/real-madrid-target-wolves-star-steven-fletcher-102039-23699707/ Steven Fletcher på vei til Real Madrid, det vil si til Castilla (b-laget). Er som jeg alltid har sagt, Premier League sin beste spiss. update: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/2291516/Real-Madrid-track-Hibernians-Steven-Fletcher.html fra 2008, Fletcher blir nok Madrid-spiller. Endret 15. januar 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Van Persie er så god at det gjør vondt å se på for et Spursbankende hjerte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Glimrende med Newcastle-seier idag. Det passet Blackburn veldig bra. Nå håper jeg bare Arsenal slår Swansea også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Glad for at jeg har van Persie som kaptein på fantasylaget mitt nå. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ikke i nærheten av rødt kort, et greit gult. Det for da være måte til kjerringsport når man ikke kan bomme på ei sklitakling uten at det skrikes om kaptein sortebill og røde pirater. Var ikke to-fots og kom forfra, da skal det ikke dømmes rødt med mindre det er med overlegg. Litt knotter tåler vi vel. Synd for Cabaye dog, men bra for kampen, for her kommer Hatem Ben Arfra! hehe, dette minner meg om denne jeg leste igår: Mens vi venter på beinbrudd (jeg har ikke sett taklingen dere snakker om btw) Man hører argumenter som at engelsk fotball skal høre til å være fysisk, at folk liker å se tøffe taklinger, og det aller mest lavpannede argumentet av dem alle – «it’s a man’s game, get on with it» (hadde jeg hatt en hundrelapp for hver gang jeg har hørt en engelsk kommentator eller kringkaster si dette hadde jeg ligget på en strand på Maldivene fremfor å skrive dette). Ingen av de som lirer av seg disse platthetene virker å ta høyde for at spillets regler faktisk sier noe annet. Dersom du går inn en takling med så stor kraft at det setter motstanders helse i fare er det rødt kort. Diskusjon over. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Sky Sports News @SkySportsNews 40m #Chelsea complete signing of England international defender Gary Cahill from #Bolton. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Gud bedre så slitsomt det er å høre på Henning Berg i PL studio. Noe med stemmen hans. Isj! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har aldri likt fyren, aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Håpløst å gi bort frispark i en slik posisjon mot Silva og co. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå