Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i nærheten av rødt kort, et greit gult. Det for da være måte til kjerringsport når man ikke kan bomme på ei sklitakling uten at det skrikes om kaptein sortebill og røde pirater. Var ikke to-fots og kom forfra, da skal det ikke dømmes rødt med mindre det er med overlegg. Litt knotter tåler vi vel. Synd for Cabaye dog, men bra for kampen, for her kommer Hatem Ben Arfra!

 

Studio er uenig, ihvertfall. Håper uansett at det går bra med Cabaye, katastrofe for Newcastle om han blir ute lenge.

 

Edit: The medical team have confirmed that there is an injury to the ankle (not foot) and that he will need a scan to properly diagnose it, but they also said it doesn't look to be anything too serious. He was replaced by Hatem Ben Arfa and Derry was booked for the tackle.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

The medical team have confirmed that there is an injury to the ankle (not foot) and that he will need a scan to properly diagnose it, but they also said it doesn't look to be anything too serious. He was replaced by Hatem Ben Arfa and Derry was booked for the tackle.

Lenke til kommentar

http://www.people.co.uk/sport/football/football-hotline/2012/01/15/real-madrid-target-wolves-star-steven-fletcher-102039-23699707/

 

Steven Fletcher på vei til Real Madrid, det vil si til Castilla (b-laget).

 

Er som jeg alltid har sagt, Premier League sin beste spiss.

 

update: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/2291516/Real-Madrid-track-Hibernians-Steven-Fletcher.html

 

fra 2008, Fletcher blir nok Madrid-spiller.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ikke i nærheten av rødt kort, et greit gult. Det for da være måte til kjerringsport når man ikke kan bomme på ei sklitakling uten at det skrikes om kaptein sortebill og røde pirater. Var ikke to-fots og kom forfra, da skal det ikke dømmes rødt med mindre det er med overlegg. Litt knotter tåler vi vel. Synd for Cabaye dog, men bra for kampen, for her kommer Hatem Ben Arfra!

 

hehe, dette minner meg om denne jeg leste igår: Mens vi venter på beinbrudd (jeg har ikke sett taklingen dere snakker om btw)

 

Man hører argumenter som at engelsk fotball skal høre til å være fysisk, at folk liker å se tøffe taklinger, og det aller mest lavpannede argumentet av dem alle – «it’s a man’s game, get on with it» (hadde jeg hatt en hundrelapp for hver gang jeg har hørt en engelsk kommentator eller kringkaster si dette hadde jeg ligget på en strand på Maldivene fremfor å skrive dette). Ingen av de som lirer av seg disse platthetene virker å ta høyde for at spillets regler faktisk sier noe annet. Dersom du går inn en takling med så stor kraft at det setter motstanders helse i fare er det rødt kort. Diskusjon over.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...