""" Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Akkurat det orker jeg ikke å lete finne ut nå. Som om jeg går rundt og hukser hvilke kamper andre lag blir bortdømt i. Eneste jeg husker er at jeg ved flere annledninger har funnet meg selv i å reagere på denne måten: LULZWTF!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!? Skriver dessverre ikke ned kamper. Men som jeg har sagt TUSEN ganger på forumet: Det jevner seg som regl ut i løpet av en sesong. Og Tottenham er neppe et unntak, så dee har vel en del flask og. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Da sier vi det. Tottene er ikke et unntak. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bruker du de latterlige gifene for å irritere eller være morsom? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Da sier vi det. Tottene er ikke et unntak. Selvfølgelig er de ikke det. Jeg sa kun at de har hatt soleklart mest mot seg i kampene jeg har sett, intet mer. Newcastle har hatt en del dommeravgjørelser med seg, og en del mot seg. Tottenham har, ut i fra det jeg har sett, hatt dritmye mot seg, men mest sannsynelig veldig mye med seg og. Jevner seg ut i løpet av en sesong. Sånn ca. i allefall, og det er bra nok. Skal være litt uretferdig til syvende og sist. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det som antagelig ikke jevner seg ut i år uansett, er Stokes gratispoeng. 12 poeng har de mer eller mindre blitt tildelt fra dommerene i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg tenker mest på straffer for/mot, røde kort etc. Skjer det flere ganger per kamp så er det selvfølgelig noe helt annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bruker du de latterlige gifene for å irritere eller være morsom? De er jo phete da! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Regner med at det skulle stå? Er nok ikke en offside det der ja ups, selvsagt Mente selfølgelig at det IKKE var offside. Minte mye om offsiden mot Stoke(?). Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ser det du skriver. Hvilke kamper er det du føler Tottene har vært så til de grader bortdømt? Jeg vet Stoke - Tottenham var begredelig, men utenom det kan jeg ikke huske at de har vært noe mer uheldig enn andre. Ikke at jeg gidder å ta den diskusjonen men kampen mot Chelsea burde til og med du huske. Endret 14. januar 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Synes du Tottenham hadde dommeren imot seg mot Chelsea? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nei jeg synes at kroner smaker godt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tilsvar fra Everton til fansen vedrørende hvor pengene går Nå er jo mye av dette tilgjengelig i de årlige finansrapportene men synes det er fint at klubben gjør det mer tilgjengelig for den gemene mann. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Hvem her er det som rapporterer noe så inni helvetes mye? Forbanna tusseladder! (Her vurderte jeg å bruke 'idioter', men det er tydeligvis for sterk kost for noen brukere/moderatorer.) Endret 15. januar 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ikke meg denne gang kloffsk Fikk bevist mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ikke meg heller. Skulle ikke fotballdelen av forumet få en ny moderator eller noe sånt? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja, når man skal ha kirken til å være moderatorer kan man ikke gå lenger enn saft og boller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Krul; Simpson, Williamson, Coloccini ©, Santon; R.Taylor, Guthrie, Cabaye, Gutierrez; Shola Ameobi, Best Hadde håpt på Ben Arfa, men dette laget bør da slå QPR, selv om jeg frykter "ny managereffekten" litt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Faen ta, Cabaye skadet. Det må da ha vært rødt kort? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ikke i nærheten av rødt kort, et greit gult. Det for da være måte til kjerringsport når man ikke kan bomme på ei sklitakling uten at det skrikes om kaptein sortebill og røde pirater. Var ikke to-fots og kom forfra, da skal det ikke dømmes rødt med mindre det er med overlegg. Litt knotter tåler vi vel. Synd for Cabaye dog, men bra for kampen, for her kommer Hatem Ben Arfra! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå