Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Akkurat det orker jeg ikke å lete finne ut nå. Som om jeg går rundt og hukser hvilke kamper andre lag blir bortdømt i. Eneste jeg husker er at jeg ved flere annledninger har funnet meg selv i å reagere på denne måten: LULZWTF!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?

Skriver dessverre ikke ned kamper.

 

tumblr_l5z1oxTvDN1qzgjfco1_500.gif

 

Men som jeg har sagt TUSEN ganger på forumet: Det jevner seg som regl ut i løpet av en sesong. Og Tottenham er neppe et unntak, så dee har vel en del flask og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da sier vi det. Tottene er ikke et unntak.

 

Selvfølgelig er de ikke det. Jeg sa kun at de har hatt soleklart mest mot seg i kampene jeg har sett, intet mer. Newcastle har hatt en del dommeravgjørelser med seg, og en del mot seg. Tottenham har, ut i fra det jeg har sett, hatt dritmye mot seg, men mest sannsynelig veldig mye med seg og. Jevner seg ut i løpet av en sesong. Sånn ca. i allefall, og det er bra nok. Skal være litt uretferdig til syvende og sist.

Lenke til kommentar

Ser det du skriver. Hvilke kamper er det du føler Tottene har vært så til de grader bortdømt? Jeg vet Stoke - Tottenham var begredelig, men utenom det kan jeg ikke huske at de har vært noe mer uheldig enn andre.

 

Ikke at jeg gidder å ta den diskusjonen men kampen mot Chelsea burde til og med du huske.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Ikke i nærheten av rødt kort, et greit gult. Det for da være måte til kjerringsport når man ikke kan bomme på ei sklitakling uten at det skrikes om kaptein sortebill og røde pirater. Var ikke to-fots og kom forfra, da skal det ikke dømmes rødt med mindre det er med overlegg. Litt knotter tåler vi vel. Synd for Cabaye dog, men bra for kampen, for her kommer Hatem Ben Arfra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...