Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen skjer med dømminga om dagen?

Dropp ball?!

 

Utrolig merkelig situasjon og det gjorde jo bare at Wolves fikk kastet bort et par minutt til av tiden. Er det forresten 5 poeng linjedommere har snytt oss for så langt denne sesongen? 2 mot Chelsea, 1 mot Stoke og 2 i denne kampen. Er så lei av den elendige dømminga.

 

MEN, skal ikke skylde på dommeren her, Wolves forsvarte seg godt og var flinke til å ødelegge vårt spill på den siste tredjedelen av banen. Allikevel er jeg ikke helt fortvilet fordi vi spilte nok en god kamp, slike kamper har man alltid i løpet av en sesong. Vi tar det igjen i februar :thumbup:

 

edit: haha, fy faen han er jo 2 meter onside. Er det mulig? Uansett irriterende at Ade var borti den ballen, den hadde gått inn uten hans hjelp.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Følger man konturen i gresset. Altså strekene som er blitt klippet inn så ser man at Wolves spilleren står oppå streken.

Ade har ikke engang komt seg til til denne streken.

 

Mener å ha lest at gartneren på WHL streker opp banen skjevt :innocent:

 

Er nok en offside det der ja. Og en heldig corner som Wolves satte. Føler Tottenham er det laget som har dommeren mest imot seg i år.

 

Føler Wolves har bedra seg litt i det siste. I dag var faktisk Henry god også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Følger man konturen i gresset. Altså strekene som er blitt klippet inn så ser man at Wolves spilleren står oppå streken.

Ade har ikke engang komt seg til til denne streken.

 

Mener å ha lest at gartneren på WHL streker opp banen skjevt :innocent:

 

Er nok en offside det der ja. Og en heldig corner som Wolves satte. Føler Tottenham er det laget som har dommeren mest imot seg i år.

 

Føler Wolves har bedra seg litt i det siste. I dag var faktisk Henry god også.

 

 

(Regner med at du glemte en ikke i innlegget ditt, for det der er absolutt ikke offside)

 

Henry var god ja, Frimpong derimot, den fyren er ikke helt stabil. Likte også innsatsen til Fletcher og Johnson pluss at Jarvis var flink til å holde på ballen i perioder selv om det er vanskelig når han ikke fikk støtte fra resten av laget. Dette kunen fort endt med tap for Spurs, vi var veldig inneffektive og Wolves var litt skumle når de fikk sjansen. Ikke at jeg var urolig, satt faktisk hele tiden og tenkte at dette tar vi men der tok jeg feil. Ærlig poeng fra Wolves og det skal de ha skryt for.

 

Vil også presisere at dommeren var dårlig begge veier, er bare utrolig surt når man blir snytt i to så avgjørende situasjoner. Er relativt rolig når det kommer til slikt fordi jeg føler at det som regel jevner seg ut over en sesong men etter Maeftedas tråd begynte jeg å følge med og dæven vi ligger helt klart på minussiden når det kommer til hjelp fra dommerstanden. Hadde vært fint med en seier hjemme mot Utd som avgjøres på overtid med en skikkelig dommerbrøler, det hadde vært fortjent det! ;)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...