Liberalistiske Samebror Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 El Gato! Kom igjen Spurs, vinn mot Wolves og jeg er en fornøyd mann! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Faen skjer med dømminga om dagen? Dropp ball?! 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Dommaren i Everton- Villa kampen var ikkje so god heller.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Følger man konturen i gresset. Altså strekene som er blitt klippet inn så ser man at Wolves spilleren står oppå streken. Ade har ikke engang komt seg til til denne streken. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Faen skjer med dømminga om dagen? Dropp ball?! Utrolig merkelig situasjon og det gjorde jo bare at Wolves fikk kastet bort et par minutt til av tiden. Er det forresten 5 poeng linjedommere har snytt oss for så langt denne sesongen? 2 mot Chelsea, 1 mot Stoke og 2 i denne kampen. Er så lei av den elendige dømminga. MEN, skal ikke skylde på dommeren her, Wolves forsvarte seg godt og var flinke til å ødelegge vårt spill på den siste tredjedelen av banen. Allikevel er jeg ikke helt fortvilet fordi vi spilte nok en god kamp, slike kamper har man alltid i løpet av en sesong. Vi tar det igjen i februar edit: haha, fy faen han er jo 2 meter onside. Er det mulig? Uansett irriterende at Ade var borti den ballen, den hadde gått inn uten hans hjelp. Endret 14. januar 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Følger man konturen i gresset. Altså strekene som er blitt klippet inn så ser man at Wolves spilleren står oppå streken. Ade har ikke engang komt seg til til denne streken. Mener å ha lest at gartneren på WHL streker opp banen skjevt Er nok en offside det der ja. Og en heldig corner som Wolves satte. Føler Tottenham er det laget som har dommeren mest imot seg i år. Føler Wolves har bedra seg litt i det siste. I dag var faktisk Henry god også. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Regner med at det skulle stå? Er nok ikke en offside det der ja 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Følger man konturen i gresset. Altså strekene som er blitt klippet inn så ser man at Wolves spilleren står oppå streken. Ade har ikke engang komt seg til til denne streken. Mener å ha lest at gartneren på WHL streker opp banen skjevt Er nok en offside det der ja. Og en heldig corner som Wolves satte. Føler Tottenham er det laget som har dommeren mest imot seg i år. Føler Wolves har bedra seg litt i det siste. I dag var faktisk Henry god også. (Regner med at du glemte en ikke i innlegget ditt, for det der er absolutt ikke offside) Henry var god ja, Frimpong derimot, den fyren er ikke helt stabil. Likte også innsatsen til Fletcher og Johnson pluss at Jarvis var flink til å holde på ballen i perioder selv om det er vanskelig når han ikke fikk støtte fra resten av laget. Dette kunen fort endt med tap for Spurs, vi var veldig inneffektive og Wolves var litt skumle når de fikk sjansen. Ikke at jeg var urolig, satt faktisk hele tiden og tenkte at dette tar vi men der tok jeg feil. Ærlig poeng fra Wolves og det skal de ha skryt for. Vil også presisere at dommeren var dårlig begge veier, er bare utrolig surt når man blir snytt i to så avgjørende situasjoner. Er relativt rolig når det kommer til slikt fordi jeg føler at det som regel jevner seg ut over en sesong men etter Maeftedas tråd begynte jeg å følge med og dæven vi ligger helt klart på minussiden når det kommer til hjelp fra dommerstanden. Hadde vært fint med en seier hjemme mot Utd som avgjøres på overtid med en skikkelig dommerbrøler, det hadde vært fortjent det! Endret 14. januar 2012 av Solaar Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Denne sida er grei å nemne når det gjeld avgjerelsar for/mot. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Virket som en interessant side helt til jeg klikket meg inn på Spurs sine avjgørelser mot og oppdaget at det eneste som var listet opp var avgjørelsene fra Stoke-kampen. Endret 14. januar 2012 av Solaar Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Tja, dei seier jo sjøl at avgjerslene blir diskutert av "dommarar" med tilhøyrigheit til frå PL ned til League One. Blir jo også stadfesta at sida på ingen måte er ein fasit. Gratulerer med å bli først til 1000 innslupne PL-mål forresten. Ikkje verst. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har ikke sett nøye på siden, men den virker ganske troverdig. Det er voldsomt lett å føle at dommeren ødelegger for bare ditt lag hele tiden uten at det nødvendigvis er sant. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Av alle kampene jeg har sett i år så er vel Tottenham det laget som har blitt snytt for mest osv. Ingen som er i nærheten engang. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Om man går gjennom uke for uke ser man at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Mulig. Men som sagt dømmer jeg bare ut ifra de kampene jeg har sett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kan ikke forstå at Tottenham har blitt snytt så mye mer enn andre. Kanskje fordi du er ekstra bevist når du ser Tottenham og derfor legger ekstra merke til dommeravgjørelser mot dem? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hvorfor i alle dager skal jeg være mer bevisst når jeg ser Tottenham? Endret 14. januar 2012 av Necrosodomic Proctólogo 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Fordi du er tror Tottenham har dommeren mer i mot seg og ta plukker opp bagateller og alt mulig dritt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Se hva jeg skriver da. I DE KAMPENE JEG HAR SETT. Og der har de vært et lysår forran alle andre hva dårlig dommereavgjørelse i mot gjelder. I alle kampene jeg ikke har sett kan det godt være mulig at det har vært helt annerledes. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ser det du skriver. Hvilke kamper er det du føler Tottene har vært så til de grader bortdømt? Jeg vet Stoke - Tottenham var begredelig, men utenom det kan jeg ikke huske at de har vært noe mer uheldig enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå