Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Fotballsupporter ble syk av å se på Manchester United.

 

Under de mest spennende kampene ble supporteren rammet av angst, hjertebank, panikk, ørhet og følelse av forestående undergang. I kampene mot bunnlagene var hendelsene derimot mindre påfallende – om ikke umerkbare, ifølge British Medical Journal, som nylig fortalte om den 58 år gamle kvinnen.

 

Er ikke dette ganske normalt å få på slutten i toppkamper? Vet hvertfall at jeg hadde det ca sånn i går kveld :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotballsupporter ble syk av å se på Manchester United.

 

Under de mest spennende kampene ble supporteren rammet av angst, hjertebank, panikk, ørhet og følelse av forestående undergang. I kampene mot bunnlagene var hendelsene derimot mindre påfallende – om ikke umerkbare, ifølge British Medical Journal, som nylig fortalte om den 58 år gamle kvinnen.

 

Er ikke dette ganske normalt å få på slutten i toppkamper? Vet hvertfall at jeg hadde det ca sånn i går kveld :p

 

Ikke under United kamper ifølge de morsomste brukerne her på forumet :p

Lenke til kommentar

Ser at ingen har kommentert denne saken enda:http://www.dagbladet.no/2012/01/13/sport/fotball/darron_gibson/manchester_united/everton/19782745/

 

Ikke lenge siden mange her mente at Gibson var en av englands meste midtbanespillere. Trist å miste supertalentet? Er også snakk om at Ravel Morrison er på vei ut dørene. Også denne spilleren er hauset opp som verdens største talent av mange.

Lenke til kommentar

Ser at ingen har kommentert denne saken enda:http://www.dagbladet.no/2012/01/13/sport/fotball/darron_gibson/manchester_united/everton/19782745/

 

Ikke lenge siden mange her mente at Gibson var en av englands meste midtbanespillere. Trist å miste supertalentet? Er også snakk om at Ravel Morrison er på vei ut dørene. Også denne spilleren er hauset opp som verdens største talent av mange.

Er du full? Du må gjerne sitere noen. Og når det kommer til Morrison er det stort sett utenforstående som har stått for opphausingen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett noen mene at Gibson var en av Englands (regner med at du tenker på PL, for han er ikke engelsk) beste midtbanespillere. Langt ifra noe supertalent, og jeg synes du bør slutte å lese Dagbladet, Benbjo. For du presenterte det på slik en tabloid-måte. Morrison er et stort talent, men jeg vet ikke hvor du henter verdens største talent fra, for det har jeg aldri sett skrevet. Slik jeg har forstått det, så gikk det noen rykter om at han stjal fra førstelagsgarderoben (bla. klokken til Rio). Han skriver selv på twitter at det ikke ligger noe i ryktene, uten at det hadde vært direkte overraskende med tanke på tidligere hendelser. I tillegg skal han nettopp ha byttet agent til den samme som Pogba(?).

 

Litt fra twitter (null kildekritikk):

 

CheGiaevara

Wait, didn't Ravel just switch agent to the same as many of the other youths we have? Well, this won't be the first battle, then.

 

CheGiaevara

He's saying he's not getting an offer, he's gotten an offer, he wants more, agent tries to make him leave. Reminds you of someone?

 

DoronSalomon

Fergie not ruling out Morrison staying - says his current terms are unrealistic but that "we'll see how that progresses"

 

Edit: Fikset sitatene

Endret av Jørgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, Morrison hypinga har vært temmelig stor her til tider. Nå kan jeg ikke huske at noen av dere har sagt han var verdens største talent, men jeg mener på at han har blitt kalt det største talentet i klubben siden Giggs. Ikke at jeg har noen mening til eller fra, og det kan godt stemme det som ble skrevet men han har i det minste blitt hausa opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alle som har kjenskap til spilleren skryter han jo opp i skyene, og det er neppe uten grunn. Og han blir omtalt som englands største talent. Har til gode å se noen omtale han som verdens største talent.

 

Men han er vel nok en bortskjemt liten drittunge som kaster bort talentet sitt til fordel for å være tøff og hard.

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt av han, og ser på han som et enormt talent, og det er sant at det er folk som har kalt han det største talentet i klubben siden Ryan Giggs. Det står i mine øyne ikke på ferdighetene, men om han klarer å holde fokuset. Nå har heldigvis garderobesaken vist som piss, så det er jo flott, men han har hatt flere hendelser tidligere. Jeg tror neppe klubben hadde gitt han så mange sjanser om han ikke hadde holdt et såpass høyt nivå. Hypet opp av mange, og med god grunn. Jeg har lyst til å se han lykkes.

Lenke til kommentar

Såg nokre meldingar på twitter om Morrison i går. Ein journalist e.l som hadde snakka med Will Keane og spurt eit par spørsmål om Morrison, om han var skadd, forventa tilbake osv. Svaret frå Keane som stort sett er ein stille og forsiktig fyr utanfor bana var at han (Morrison) var ein forbanna idiot, ikkje gadd å møte opp på trening og måtte finne seg nokre nye venar før det var for seint.

 

Eg har også sett til tider ganske mykje reservelagsfotball pluss litt akademifotball og det er liten tvil om at Morrison har eit voldsomt talent, men han har store problemer utanfor bana. Det er ikkje talentet med viljen det står på. Han må berre bestemme seg for at han skal vere fotballspelar og ikkje ungdomskriminell. (Om ein vil dra den litt langt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...