Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Kompany utvist! Horribel utvisning! Gult kort på det verste! Endret 8. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Neil Warnock skal ha fått sparken i QPR. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Liverpool - Manchester United Blir en herlig FA-cupkamp. Eneste jeg borte når den spilles Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Neil Warnock har fått sparken i QPR! Endret 8. januar 2012 av Payung Lenke til kommentar
Populært innlegg Maefteda Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 Herlig. Av åpenlyse grunner er jeg ikke Warnocks største fan, samtidig har han ikke akkurat elsket å ha Taarabt på laget i år. PS: Nå har jeg 1337 i rykte! Please ikke pluss meg mer!!! 14 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) PS: Nå har jeg 1337 i rykte! Please ikke pluss meg mer!!! Kanskje tidens dårligste forsøk på å få plusser. Likevel gikk 3 stykker på edit. 5 Endret 8. januar 2012 av Teipball 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg tror du også har lyst på en pluss, så du fikk en. Synd det med Warnock. Typisk for nyopprykkede lag at styret blir stormannsgal og sparker ved første korsvei. Endret 8. januar 2012 av Hyrlen 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Dobbelpost Endret 8. januar 2012 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fikk den første fra meg, syns du fortjente den uansett. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Kjenner jeg Tony Fernandes rett, så er nok Gianfranco Zola en het kandidat til jobben. Hadde vært veldig morro. Tror nok han kunne fått frem humøret igjen i Taarabt. Var vel ikke så overraskende at West Ham fan Tony Fernandes sparket Warnock heller. Han var jo faktisk med på å kreve £20 mill fra West Ham på grunn av kontroversen rundt Tevez. Good riddance sier jeg til han. Et siste lille tips er at Joey Barton drar til oss dersom vi rykker opp og QPR går ned. Huff. Endret 8. januar 2012 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tony Fernandes svarer fansen på Twitter om sparkingen av Warnock https://twitter.com/#!/tonyfernandes 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 4 kamper på Kompany. Anke avvist. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Da mister han kampen mot Tottenham, interessant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Når Milijas' anke ble avvist, var det eneste rettferdige at det samme skjedde med Kompany. Lenke til kommentar
Populært innlegg Solaar Skrevet 11. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) L'oreal have announced a huge men's hair product deal with Liverpool's £35m striker Andy Carroll. Unfortunately the deal has fallen through because he couldn't stop laughing when he tried to say ... "Because I'm worth it" During a training session today, Liverpool skipper Steven Gerrard mistimed a tackle and caught Craig Bellamy on the knee. Bellamy's knee started to swell up and became hugely inflamed. As the rest of the Liverpool squad gathered round to see the damage, Luis Suarez shouted out - F**k me! look at that knee grow!! It was an unfortunate event as Patrice Evra and senior Man Utd officials had just arrived for peace talks Endret 11. januar 2012 av Solaar 16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Tottenham fortsetter å vinne, og ligger nå likt med United. Gleder meg til 22.jan når City møter Tottenham og Arsenal får besøk av United. Kan bli en spennende dag. (spesielt om Liverpool slår Bolton dagen før) + til posten over. Endret 11. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Vet ikke hva som var best med skåringa til Ekotto i dag. Selve målet, eller trynet til Ekotto etterpå. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Begge deler! Fantastisk øyeblikk for han og resten av gjengen. Herlig å se at alle omfavner han som de gjør. Han fortjener det. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=gaNDKK_HGxY&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Patetisk oppførsel av gutta i bilen, rimelig håpløst av le Sulk å ikke komplett ignorere dem også. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå