Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vanlig svarer du bare på ett av tre punkter. Van Persie har puttet 17 mål denne sesongen. Hvor mange av dem tror du Gervinho har assistert?

 

Kan godt svare på de andre spørsmålene også hvis du ønsker. Drev og lagde middag så svarte fort på det mest relevante.

 

Når det gjelder city så var det dårlige resultater av de, ja og i et vakuum lukter det ikke gull. MEN man må se på hvordan de ligger an på tabellen samt den enormt brede stallen med verdensklasse dekning på de fleste plasser. De kommer ikke til å begynne å slite dersom f.eks Aguero blir skadet. De har fortsatt Dzeko, Balotelli ++. I tillegg så har City råd til å spille et par kamper med dårlige resultater. Det har ikke Arsenal. Kvoten er for lengst brukt opp. Dersom RvP blir skadet er Arsenal for øyeblikket i store problemer.

 

Vet ikke om vi det hentes offensive spillere dette vinduet. Dette Suares rykter virker sterkt, men historisk sett gjør Wenger svært lite i vintervinduet. Videre trenger eventuelle forsterkninger tilpassningstid. Se på Park f.eks. Wenger oppgir som grunn til at han ikke har spilt særlig er at han måtte tilpasse seg.

 

Gervinho har assistert 7 mål, men det blir for snevert å se på kun assists. Gervinho er en konstant trussel og hadde han bare vært bedre til å sette sjansene sine hadde han vært enorm. Walcott klarer knapt å passere en mann 1 mot 1, har som regel dårlige innlegg og er ca like dårlig til å avslutte som Gervinho. Er forøvrig klar over at spillerene har like mange assists. Gervinho presterer jevnt over på et høyere nivå enn Walcott som har stagnert.

 

Jeg nekter å tro at du mener at Arshavin kan bidra like mye som Gervinho gjør offensivt. Se forskjellen på hvordan laget presterer når Arshavin spiller kontra når Gervinho spiller.

 

Var det noe mer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det var ikke ment som kritikk mot City, bare at tabellen sier mer enn enkeltkamper, akkurat som du selv sier. Vi er ett poeng bak Chelsea og to poeng foran Liverpool og er ferdig med så godt som alle de tøffe bortekampene.

 

Wenger henter som regel flere spillere i sommervinduet enn han gjør i januar, men han er ikke redd for å hente spillere når det trengs. Han gjorde det i 2009 med Arshavin, og jeg tror han kommer til å gjøre det igjen i år.

 

Walcott har assistert flere RvP-mål enn Gervinho, så vidt jeg vet. Jeg har da aldri påstått at Shava skaper like mye som Gervinho, men vi har andre spillere som kan lage mål, og jeg tror som sagt at vi forsterker angrepet i januar. Henry er også tilbake, og jeg tror han kan bidra med både mål og assists.

 

Mangelen på backer er også viktig å nevne, som Atald sier. Men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du er så negativ. Slik vi har spilt de siste månedene, tyder alt på at vi klarer en topp 4-plassering, og snart kommer også vår beste midtbanespiller tilbake.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brilliant mål! Jonas sitt er også meget pent.

 

Moving Ben Arfa out to the wing seemed to spark a steep up-turn in fortune – both for player and for the team.

 

It is not his favoured position but he performed well, and Pardew hinted that he may have a future there.

 

”It did help him,” he said. “Before I arrived, there were suggestions that he had played wide and didn’t want to play there. But Hatem has to understand that it’s about the team, and where we think he fits in best is where we are going to put him. But his talent was there for everybody to see today.”

 

Da kan det fort bli slutt på Obertan's klippekort. Det er gode greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...