Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk først med meg City-resultatet nå (!). Deilig var det. Alltid morro å se det laget tryne. Men skadefryden øker med 10 nå. Den klubben er fasiten på hva som er galt med fotballen i dag.

Mancini bedriver forøvrig fotballfaglig selvmord ved å starte med tre ankere. Og det har han gjort i tre kamper på rad nå. Men så lenge han fortsetter med det så er det helt greit for meg..

Lenke til kommentar

Mancini bedriver forøvrig fotballfaglig selvmord ved å starte med tre ankere. Og det har han gjort i tre kamper på rad nå. Men så lenge han fortsetter med det så er det helt greit for meg..

Enig. Å spille med 3 midtbaneanker fra start vitner om en manager med snever og destruktiv tankegang. De har ikke sjans til å åpne Chelsea- eller United-forsvaret med en sånn oppstilling ihvertfall.

Lenke til kommentar

Skal sies at Yaya Toure hadde en veldig offensiv rolle, og gjorde faktisk en god jobb der i tillegg. Veldig klønete av Tevez etter fantastisk arbeid av Yaya. City har flust av klassespillere, men får det ikke helt til å stemme. Tror dessverre at de vil få kontroll på det etterhvert og frykter veldig at de tar PL innen en 3-5 år.

Man må huske at Sunderland borte er en veldig vanskelig kamp. De er et hjemmelag på nivå med Fulham/Blackburn og det er ikke bare å spasere seg til seier der. Dessuten ser laget ganske sterkt ut i år, med flere gode kjøp.

Likevel deilig å se Man Shitty tryne. Spesielt siden jeg hadde Mignolet på FPL. Tror de vil komme seg etterhvert i sesongen dog, for de har en av de klart beste stallene i PL.

Lenke til kommentar

Ja selvsagt, men hvis man har sett Barcelona med Busquets kontra Toure så er det lett å forstå at Busquets i mye større grad gjør ting enkelt og spiller rollen sin. Yaya Toure er ikke et typisk midtbaneanker, og han var det heller ikke i Barcelona. Det blir også derfor misvisende å si at City spiller med tre midtbaneankere.

Lenke til kommentar

Ja selvsagt, men hvis man har sett Barcelona med Busquets kontra Toure så er det lett å forstå at Busquets i mye større grad gjør ting enkelt og spiller rollen sin. Yaya Toure er ikke et typisk midtbaneanker, og han var det heller ikke i Barcelona. Det blir også derfor misvisende å si at City spiller med tre midtbaneankere.

Jeg er ikke uenig. Ville bare nyansere litt. Jeg tror nok ikke de hadde solgt Toure hvis han var den unge, lovende spanjolen fra akademiet.

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6350528,00.html

Cleverlay på lån til Wigan. Jeg er egentlig litt skuffet, hadde håpet at han var blitt funnet god nok for å prøve seg endel på førstelaget i år, men det har han da tydeligvis ikke. Nok en lovende unggutt som faller igjennom? Blir spennende å se hvorvidt han blir satset på i Wigan da, men mistenker nå at han er en ny Frazier Campell/Danny Simpson+++.

Lenke til kommentar

Det var litt skuff ja. Mange som, både her inne og andre plasser har eg fått inntrykk av, har hatt store forventninger til han denne sesongen. Meg inkludert, uten at det sier så mye.

Selv om et utlån ikke nødvendigvis vil bety at han er ferdig. Kampen om midtbanen er svært tøff i år også, noe som vil avta mer og mer i senere sesonger.

Med mindre det handles inn....

Ser forøvrig at vår eks trener har blitt utestengt i seks måneder etter å ha nektet dopkontrollørene adgang til testing i forkant av VM....

Så ser eg at Nani kommer hjem etter sommeren og har fått muskler.

Så husker eg at Nani var veldig mye i media grunnet det merkelige opplegget rundt skaden og hjemreisen.

Så lurer eg på hva som skjer :p

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...