Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

 

Flott artikkel og herregud som jeg håper han får rett når han sier at oppgjøret med Terry må komme.

 

Cheltenham slår Tottenham i dag. Det er jeg sikker på. Har satt en hel femmer på det.

 

Det er nok ikke et dumt veddemål, den kampen kan gå alle veier hvis vi skal tro på Harrys utsagn om at omtrent hele førsteelleveren skal få hvile. Hvilke kamper er det som går på tv og hvilke kanaler forresten?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*ENGLISH*Live FA Cup Football Birmingham City v Wolverhampton Wanderers 12:00pm-3:00pm

*ENGLISH*LIVE FA CUP Fleetwood town Vs Blackpool 3.00pm-5.00pm

*ENGLISH*Live FA Cup Football Bristol Rovers v Aston Villa 4:40pm-8:00pm

 

Disse sendes i allefall på streamen jeg brukte. Kanaler vet jeg ikke. Som om Newcastle - Blackburn ikke er mer spennende. Jaja, blir radio.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke et dumt veddemål, den kampen kan gå alle veier hvis vi skal tro på Harrys utsagn om at omtrent hele førsteelleveren skal få hvile.

Lagoppstillingen er allerede ute:

 

#Spurs XI v Cheltenham: Cudicini; Livermore, Bassong, Dawson, Rose; Lennon, Kranjcar, Pienaar, Giovani; Defoe, Pavlyuchenko. #THFC
Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Ok lagoppstilling på papiret, men i motsetning til Cheltenham er de ikke samspilte. Cheltenham er ett poeng fra toppen i League 2 og har ikke tapt på ni kamper. Slike lag kan fort overraske mot sterkere motstand. Det er selvsagt en grunn til at Cheltenham har 20 i odds, men magefølelsen min sier at jeg vinner en hundrings i dag.

Lenke til kommentar

Faen i satans fitterumpe. Skulle bette på Blackburn borte mot Newcastle (innsats tilbake ved uavgjort) 4,25 i odds, Cardiff borte mot West Brom til 4,75 i odds og Wrexham borte mot Brighton (innsats tilbake ved uavgjort) husker ikke odds, 3 eller noe. Så glemmer jeg å ta innsats tilbake ved uavgjort på Wrexham og spiller den til 5,75 i odds, noe som gir en samlet odds på 116,1. Og ja, jeg satset faen meg 100 kr. Helvete. Bongen går sikkert ikke inn uansett, men jeg har alltid en bong med svært liten sannsynlighet for at den går inn med svært lav innsats. Så satser jeg med et uhell 100 kr.. Bæsj. Jaja, får håpe på Hull hjemme mot Ipswich på den "sikre" bongen min..

Lenke til kommentar

Vi får se, vi får se. Chelsea har underpresert mye frem til jul, forhåpentlig vil Villas Boas få orden i rekkene å skape et vinnerlag. Skjer dette så mister aldri Chelsea plassen til Liverpool (hhahaha). Arsenal har vært uheldige/dårlig i store deler av høstsesongen. Normalt er Arsenal mye bedre enn hva de per dags dato har vist oss. Så får vi en normal sesong mot Mai vil Chelsea og Arsenal kapre poeng, mens tottene vil miste mer.

Lenke til kommentar

Du glemmer at Arsenal normalt sprekker fra februar til mai. Husk også at de ikke har scoret mer en ett mål per kamp siden Olympiakoskampen i PL. De er i elendig form og mister en av sine beste spillere i en måned nå. Tror Arsenal er en 10-15 poeng bak 4.plassen når sesongen er over.

Lenke til kommentar

Tror Liverpool kommer til å slite mest med å få 4.plassen med mindre de handler i januar. Uten Suarez på topp må vingene og midtbanen gjøre mye mer enn hva de har gjort frem til nå. Carroll har jo ingen bevegelser smo kan måle seg mot Suarez sine, og dette svekker hele angrepet.

Lenke til kommentar

Du glemmer at Arsenal normalt sprekker fra februar til mai. Husk også at de ikke har scoret mer en ett mål per kamp siden Olympiakoskampen i PL. De er i elendig form og mister en av sine beste spillere i en måned nå. Tror Arsenal er en 10-15 poeng bak 4.plassen når sesongen er over.

Vi scorte to mål mot Villa. Dessuten er det bare en måned siden vi spilte mot Olympiakos. 10-15 poeng bak 4. plassen? Ha litt tro på laget ditt, mann.

Lenke til kommentar

Skjønner veldig godt hva Benbjo mener og det er jo ingen hemmelighet at han er en god del mer pessimistisk i sitt syn enn hva de fleste andre er. Jeg syns også det er bra å ha noen som er litt vel pessimistiske slik at de som er for opptimistiske kan komme seg litt ned på jorden igjen, og vice versa.

Lenke til kommentar

Spurs 1 - 0 Cheltenham

 

Defoe scorer, assist fra Gio Dos Santos. Blir overrasket hvis vi ryker ut idag.

 

Corluka verken fra start eller på benken. Ryktes om fotskade, men antar at det er fordi han er i ferd med å bytte klubb. :)

 

SHUT IT! :D

 

Hva skal Harry satse på i år egentlig? PL vinner de aldri, snart faller de vel av til CL og gir plassen til Chelsea og Arsenal, dermed må de ut i EL igjen.

 

Harry har allerede sagt flere ganger at det er ligaen som er hovedsatsingen, underforstått å kvalifisere seg til CL. Noe annet har det ikke vært snakk om, kan man ikke kjøpe trofeer må man bare ta det et år av gangen serru. ;)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Du glemmer at Arsenal normalt sprekker fra februar til mai. Husk også at de ikke har scoret mer en ett mål per kamp siden Olympiakoskampen i PL. De er i elendig form og mister en av sine beste spillere i en måned nå. Tror Arsenal er en 10-15 poeng bak 4.plassen når sesongen er over.

 

Arsenal sprekker normalt "når det gjelder", dvs. når ligaen nærmer seg slutt og fansen begynner å håpe på at kanskje skal dette være deres år. Det blir interessant å se hvordan det blir i år. Arsenal har ingen reell mulighet til å vinne ligaen, kanskje unngår laget den sedvanlige formdyppen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...