Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Blir for dumt når man slipper unna ved gjentatte forseelser. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Selv om man ikke har gjort noe? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ordensforstyrrelser kan faktisk være straffbart. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Antagelig blåst ut av proporsjoner, slik som de fleste sånne saker. Tror dere blindt på alt som står skrevet i media? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hører som regel lite på nyheter, men det er vel ingen hemmelighet at Bendter er en urokråke. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Gamle ting kan ikke være bra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 2012 har så langt vært elendig for United, Arsenal og Liverpool. Heldigvis 72 73-deler igjen av året. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Stewart Downing has now scored less goals than Tim Howard, and assisted less goals than Tim Krul this season! 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Et av flere gode kjøp med andre ord? 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Downing er det dårligste kjøpet imo. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jepp. Henderson har mye mer tid på å forbedre seg og Adam kostet ikke like mye. Downing vil aldri være noe mer enn middelmådig, og hittil har han ikke vært det engang. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Downing var den av de 3 jeg hadde mest tro på. Han har vært en skuffelse så langt, men har fortsatt et håp om at han kan vise hva han er god for i kamp etter kamp. Til nå har det vært noen tendenser, men samtidig veldig ujvent og ofte dårlig. Adam har levert greit, var ikke alt for dyr og har bidratt ganske bra. Har riktignok vært veldig svak i de seneste kampene, men jevnt over har han prestert som forventet. En periode før Lucas ble skadet så begynte samarbeidet mellom de to virkelig å sitte. Henderson har imponert meg, etter en litt rufsete start har han tatt seg opp for hver kamp, og jeg liker veldig godt bidragene han har hatt nå i det siste etter han har blitt flyttet inn mer sentralt. Jeg synes han bekler den holdende/støttende rollen godt og han er flink til å distribuere ballen til spillere rundt seg, effektivt. I blant varter han også opp med mer forløsende pasninger, som den til Downing mot City. Personlig har jeg tro på at Henderson kommer til å bli en viktig brikke for Liverpool fremover og jeg ser gjerne en midtbane med Henderson og Gerrard innvolvert, kunne vi fått inn en kantspiller/off. midtbane med fart, kreativitet/mulighet til å skape noe for seg selv og på egenhånd så tror jeg kvalitetene til Henderson kommer til å komme enda mer til syne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 How many has Demba scored since Ramadan? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 O'Neill and Ba land awards Vel fortjent til begge. Meanwhile, Newcastle striker Ba has been named Player of the Month after scoring five goals in six Premier League games during December.Ba's first season at Newcastle has already been a huge success, with the Senegalese frontman producing a series of impressive performances. In early December, despite Newcastle's form dipping for a few matches, he scored doubles in the games against Norwich and West Brom. Newcastle recorded their first win of December away to Bolton, with Ba scoring the second goal in a 2-0 victory for Alan Pardew's men. It is Ba's first Barclays Player of the Month Award, and the Senegal international has now scored an impressive 15 goals in just 19 Premier League games for Newcastle since his summer move from West Ham. Both decisions were made by the Barclays Awards Panel, which includes representatives from football's governing bodies, the media and fans. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 - "Demba Ba har gjort det strålende. Alle følger ham plutselig. Hvem som helst kunne hentet ham for ett år siden. All ære til Alan Pardew, han tok ham", sier Redknapp om spissen han mener er i best form av samtlige. Sterkt å ta sjansen på fyren som putta 7 mål på 12 kamper og som var gratis. Redknapp er flink til å provosere 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3306684.ece 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Cheltenham slår Tottenham i dag. Det er jeg sikker på. Har satt en hel femmer på det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jævlig irriterende at Newcastle - Blackburn, en kamp mellom to PL-lag ikke blir sendt på TV. Latterlig med tanke på hvilke andre kamper som blir sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå