Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tim Howard (!) scoret for Everton!

Mål Everton: HOWARD. Helt vanvittig! Evertons keeper Tim Howard får et tilbakespill inne i egen sekstenmeter. Keeperen slår ballen i utgangspunktet mot egne spisser på andre halvdel av banen men ballen blir nok tatt av vinden, stusser ned på den motsatte 16-meteren og over Bogdan i Bolton-målet!

haha, gleder meg til å se det på høydepunktene senere ja

Lenke til kommentar

Tottenham tviler jeg sterkt på at de klarer det. Før eller siden rykter Tottene på den berømte tottenturen og vips så er de 30 poeng bak.

Nå blander du Spurs med Arsenal. Vi bruker å være jevnt middelmådige gjennom en hel sesong bortsett fra de siste årene der vi har vært jevnt over middels. Det er Arsenal som starter bra for så å sprekke. Når det er sagt finnes det ikke en sjanse i havet for at Spurs vinner ligaen, til det er City alt for sterke, er mer spent på om vi kan klare å utfordre Utd om andreplassen men selv tipper jeg vi ender på en 4. plass bak Chelsea som antakeligvis bruker litt rubler nå som ting går litt trått.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Hvis Tottenham vinner PL i år så går jeg og henger meg.

Det skal du nok ganske sikkert slippe, men med tanke på formen til Man U. for øyeblikket, så har de bevist at de ikke er like "uslåelige" som Manchester City, og det er jo selvfølgelig positivt for alle oss som forsøker å kutte ned på forspranget deres.

Selv om Tottenham "bare" klarer 2ndre plass, så har dette vært et eventyrlig år resultatmessig sett for Spurs.

Før sesongen startet hadde jeg vært fornøyd med 3dje eller 4de plass, men det er klart, har vi sjansen på sølvet tar vi selvfølgelig satsen og hopper inn i jakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...