banansplitt™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vi tapte fortjent, det er det lite tvil om. Men fakta er at dommeren påvirka kampen uansett, vi kan ikke legge skylda på poengtapet på han, men vi har fremdeles en rett til å klage for hadde han gjort jobben sin hadde kampen sett veldig annerledes ut. Helt rett. Sitter med litt samme følelsen som jeg hadde etter vi røk ut i Champions League mot Barca i fjor. I den kampen ble vi totalt rundspilt og vi hadde så og si ingenting å komme med, men etter selvmålet til Bosquets var vi i teorien videre og det eneste vi trengte var å prøve å holde buret reint. Hadde resultatet stått seg hadde det vært tidenes ran, men det dreit vel vi supportere og ikke minst Arsenalspillerne langt i. Uansett, så ble alt ødelagt av at Robin blir feilaktig utvist, og Barca scorer to mål og går videre. Igjen; det var helt fortjent, men hadde dommeren gjort jobben sin så ville sannsynligheten for at Arsenal hadde gått videre vært mye, mye større. Uenig. Er det én dommeravgjørelse som teoretisk sett ville endret utfallet av en kamp er det grunn til å klage. Uansett om man ble rævpult opp og ned i mente. 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vi tapte fortjent, det er det lite tvil om. Men fakta er at dommeren påvirka kampen uansett, vi kan ikke legge skylda på poengtapet på han, men vi har fremdeles en rett til å klage for hadde han gjort jobben sin hadde kampen sett veldig annerledes ut. Helt rett. Sitter med litt samme følelsen som jeg hadde etter vi røk ut i Champions League mot Barca i fjor. I den kampen ble vi totalt rundspilt og vi hadde så og si ingenting å komme med, men etter selvmålet til Bosquets var vi i teorien videre og det eneste vi trengte var å prøve å holde buret reint. Hadde resultatet stått seg hadde det vært tidenes ran, men det dreit vel vi supportere og ikke minst Arsenalspillerne langt i. Uansett, så ble alt ødelagt av at Robin blir feilaktig utvist, og Barca scorer to mål og går videre. Igjen; det var helt fortjent, men hadde dommeren gjort jobben sin så ville sannsynligheten for at Arsenal hadde gått videre vært mye, mye større. Uenig. Er det én dommeravgjørelse som teoretisk sett ville endret utfallet av en kamp er det grunn til å klage. Uansett om man ble rævpult opp og ned i mente. Det er mulig jeg har ordlagt meg veldig dårlig, men det er da strengt tatt det jeg sier jeg også? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vi tapte fortjent, det er det lite tvil om. Men fakta er at dommeren påvirka kampen uansett, vi kan ikke legge skylda på poengtapet på han, men vi har fremdeles en rett til å klage for hadde han gjort jobben sin hadde kampen sett veldig annerledes ut. Helt rett. Sitter med litt samme følelsen som jeg hadde etter vi røk ut i Champions League mot Barca i fjor. I den kampen ble vi totalt rundspilt og vi hadde så og si ingenting å komme med, men etter selvmålet til Bosquets var vi i teorien videre og det eneste vi trengte var å prøve å holde buret reint. Hadde resultatet stått seg hadde det vært tidenes ran, men det dreit vel vi supportere og ikke minst Arsenalspillerne langt i. Uansett, så ble alt ødelagt av at Robin blir feilaktig utvist, og Barca scorer to mål og går videre. Igjen; det var helt fortjent, men hadde dommeren gjort jobben sin så ville sannsynligheten for at Arsenal hadde gått videre vært mye, mye større. Uenig. Er det én dommeravgjørelse som teoretisk sett ville endret utfallet av en kamp er det grunn til å klage. Uansett om man ble rævpult opp og ned i mente. Det er mulig jeg har ordlagt meg veldig dårlig, men det er da strengt tatt det jeg sier jeg også? Ikke sovet på 36 timer. 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Takker for svar. Får vel enten bestille en svindyr billett gjennom et norsk reiseselskap eller bare se om det er noen igjen da Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Elendig laguttak... Ingen Bellamy eller Gerrard.. herregud.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Skal muligens til London en uke i Februar, og ser at det spilles flere kamper her i denne perioden. Dette er ikke en fotballtur og holder ikke med noen lag i London, men hadde likevel vært kjekt å gå på noen kamper. Ser at norske billettselskaper tar grovt overbetalt for billetter uten hotellopphold, men er det mulig for nordmenn å bestille eller reservere enkeltbilletter til en kamp uten å måtte betale ekstra til norske reiseselskaper? Takk De aller fleste PL-lagene i London selger ut sine kamper og den eneste muligheten utenom diverse reiseselskap er å være medlem i en av klubbene. Når det er sagt så er det som oftest bare på papiret at kampene er utsolgt så mitt beste tips er å stikke innom stadion dagen før kamp og høre om de har billetter tilgjengelig, jeg har selv skaffet billetter på den måten mange ganger. Veldig usikker metode da. Surt å betale flere 1000 for å komme seg til London så ikke få biletter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nå skrev han at han skulle dit uansett da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Wenger har all grunn til å irritere seg over nivået til dommerne i PL, og det går ikke bare ut over oss. Kan faktisk ikke huske forrige gang jeg så en kamp hvor dommeren ikke gjorde en stor feil. Ufattelig trist at ikke FA gjør noe med dette problemet. Å legge all skyld på dommeren er vel ganske så dumt uansett kamp eller utfall spør du meg. Hvem har sagt at han la all skyld på dommeren? Han la ikke skjul på at vi burde ha satt sjansene vi fikk i første omgang, og han sa også at begge baklengsmålene var unødvendige og vår egen feil. Det du siterer skrev jeg på generelt grunnlag, altså ikke direkte ment mot Wenger. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorvidt man skal legge fokuset på dommeren eller ikke kommer veldig ann på omstendighetene. Det er alltid et visst grunnlag for å klage dersom dommeren har gjort en stor feil, men om skylden bør ligge der eller i eget lags prestasjoner går litt mer på andre ting. I kampen mot Barcelona, så var man i kamp mot verdens beste lag, man gjorde sitt aller beste for å holde ut, og klarte det til en viss grad, helt til dommerfeilen skjedde. Her er det lite annet Arsenal kunne gjort, enn det de gjorde, og da føles det ekstra surt å tape kampen, selv om man var totalt sett underlegne. Mot Fulham derimot, ligger skylden mye mer hos seg selv. Arsenal styrte første omgang, og har nok av kvalitet til å avgjøre kampen selv. En for defensiv tilnærming til andre omgang, og noen dårlige bytter(fjerne farts-trusselen) førte til at Fulham tok over, og kom tilbake igjen. Det å gi fra seg initiativet som Arsenal gjorde, ødela mye mer for dem enn at dommeren ikke ga dem straffe på 0-0. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Defoe sender Tottenham i ledelsen over West Brom. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nå skrev han at han skulle dit uansett da. Ikke bare det, han skriver tilogmed at det IKKE er en fotballtur.... Lese innlegg man svarer på er en fin ting. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva er det egentlig Wes brom prøver på? 11 mann i forsvar ved unntak av 10 minutter med ballføring. Faen for en tafatt taktikk.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hva er det egentlig Wes brom prøver på? 11 mann i forsvar ved unntak av 10 minutter med ballføring. Faen for en tafatt taktikk.. De prøvde å "vinne" 1 poeng, helt forståelig siden de ellers ville blitt rævkjørt av et overlegent Spurs. Heldigvis seiret fotballen Endret 3. januar 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva er det egentlig Wes brom prøver på? 11 mann i forsvar ved unntak av 10 minutter med ballføring. Faen for en tafatt taktikk.. Velkommen til livet av en Arsenal supporter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Barry er så dårlig at City hevet spillet sitt etter han gikk ut. Måtte bare si det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Elskbart mål av Gardner! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Endelig en "normal" runde, skal jo sies at L'pool ikke ble levnet mye sjanse her i gården mot Man City, men de klarte seg overraskende godt. West Brom spilte "Stoke Fotball" mot Tottenham, men Tottenham dro i land en herlig sliteseier som ga oss 3 meget viktige poeng for å fortsatt kunne være blant topp 3 i slutten av sesongen, det er slike kamper som må vinnes skal man i det hele tatt kunne forestille seg å fullføre sesongen øverst på tabellen! Sunderland må jeg dog si knuste Wigan, selv om Wigan åpnet ganske friskt, herlige mål av Sunderland forøvrig! Virker som "Martin O'Neill.effekten" vitterlig er til stede. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 O'Neill er en meget dyktig trener. Se hvordan det har gått med Aston Villa etter at han ga seg. Han gjorde det også veldig bra med Leicester. Celtic er jeg mer usikker på, da jeg rett og slett ikke fulgte med på skotsk fotball da han var manager der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) O'Neill er en meget dyktig trener. Se hvordan det har gått med Aston Villa etter at han ga seg. Han gjorde det også veldig bra med Leicester. Celtic er jeg mer usikker på, da jeg rett og slett ikke fulgte med på skotsk fotball da han var manager der. In his time as Celtic manager between 2000 and 2005, he led the club to three Scottish Premier League titles and the 2003 UEFA Cup Final in Seville. Endret 4. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ikke verst, med tanke på at Rangers også var/er et godt lag. Hadde vært spennende å se hva han hadde fått til med et godt lag i Premier League. Tenker da Arsenal, Tottenham, Liverpool osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå