Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
avgjørelsene var forferdelige. Vi kan ikke forandre avgjørelsene, men til syvende og sist var det fryktelig. Vi tapte på grunn av dommerne. Vi var slitne, men dette var på grunn av dommerne,
sier Wenger til TV 2.

 

Dette kan vell irritere FA? Mulig straff. At Arsenal tapte pga dommeren er piss, slik jeg tolket kampen ivertfall.

Lenke til kommentar
avgjørelsene var forferdelige. Vi kan ikke forandre avgjørelsene, men til syvende og sist var det fryktelig. Vi tapte på grunn av dommerne. Vi var slitne, men dette var på grunn av dommerne,
sier Wenger til TV 2.

 

Dette kan vell irritere FA? Mulig straff. At Arsenal tapte pga dommeren er piss, slik jeg tolket kampen ivertfall.

 

De som såg kampen fikk med seg at det definitivt ikke var pga dommeren at Arsenal tapte, men vi kan jo ikke forvente av Wenger at han skal se noe som helst etter alle disse årene der han har proklamert det motsatte?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Sjølvsagt har han det. Til sjuande og sist så er det Arsenal sin eigen feil at det gjekk som det gjekk, men når dei får ingenting frå dommaren og Fulham får alt så har det stor innverknad på kampen. Ikkje minst når Arsenal-spelarane var så tydeleg slitne som dei var. Å få dommaren i mot då er det siste ein treng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
avgjørelsene var forferdelige. Vi kan ikke forandre avgjørelsene, men til syvende og sist var det fryktelig. Vi tapte på grunn av dommerne. Vi var slitne, men dette var på grunn av dommerne,
sier Wenger til TV 2.

 

Dette kan vell irritere FA? Mulig straff. At Arsenal tapte pga dommeren er piss, slik jeg tolket kampen ivertfall.

 

Å legge all skyld på dommeren er vel ganske så dumt uansett kamp eller utfall spør du meg.

Lenke til kommentar

Vi tapte fortjent, det er det lite tvil om. Men fakta er at dommeren påvirka kampen uansett, vi kan ikke legge skylda på poengtapet på han, men vi har fremdeles en rett til å klage for hadde han gjort jobben sin hadde kampen sett veldig annerledes ut.

Helt rett. Sitter med litt samme følelsen som jeg hadde etter vi røk ut i Champions League mot Barca i fjor. I den kampen ble vi totalt rundspilt og vi hadde så og si ingenting å komme med, men etter selvmålet til Bosquets var vi i teorien videre og det eneste vi trengte var å prøve å holde buret reint. Hadde resultatet stått seg hadde det vært tidenes ran, men det dreit vel vi supportere og ikke minst Arsenalspillerne langt i. Uansett, så ble alt ødelagt av at Robin blir feilaktig utvist, og Barca scorer to mål og går videre. Igjen; det var helt fortjent, men hadde dommeren gjort jobben sin så ville sannsynligheten for at Arsenal hadde gått videre vært mye, mye større.

Lenke til kommentar

Wenger har all grunn til å irritere seg over nivået til dommerne i PL, og det går ikke bare ut over oss. Kan faktisk ikke huske forrige gang jeg så en kamp hvor dommeren ikke gjorde en stor feil. Ufattelig trist at ikke FA gjør noe med dette problemet.

 

Å legge all skyld på dommeren er vel ganske så dumt uansett kamp eller utfall spør du meg.

Hvem har sagt at han la all skyld på dommeren? Han la ikke skjul på at vi burde ha satt sjansene vi fikk i første omgang, og han sa også at begge baklengsmålene var unødvendige og vår egen feil.

Lenke til kommentar

Skal muligens til London en uke i Februar, og ser at det spilles flere kamper her i denne perioden. Dette er ikke en fotballtur og holder ikke med noen lag i London, men hadde likevel vært kjekt å gå på noen kamper. Ser at norske billettselskaper tar grovt overbetalt for billetter uten hotellopphold, men er det mulig for nordmenn å bestille eller reservere enkeltbilletter til en kamp uten å måtte betale ekstra til norske reiseselskaper?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Skal muligens til London en uke i Februar, og ser at det spilles flere kamper her i denne perioden. Dette er ikke en fotballtur og holder ikke med noen lag i London, men hadde likevel vært kjekt å gå på noen kamper. Ser at norske billettselskaper tar grovt overbetalt for billetter uten hotellopphold, men er det mulig for nordmenn å bestille eller reservere enkeltbilletter til en kamp uten å måtte betale ekstra til norske reiseselskaper?

 

Takk :)

 

De aller fleste PL-lagene i London selger ut sine kamper og den eneste muligheten utenom diverse reiseselskap er å være medlem i en av klubbene. Når det er sagt så er det som oftest bare på papiret at kampene er utsolgt så mitt beste tips er å stikke innom stadion dagen før kamp og høre om de har billetter tilgjengelig, jeg har selv skaffet billetter på den måten mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...