Prusk Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Herlig intervju ! Håper Liverpools trenere og fremtidige managere lærer litt av folk som McCarthy og Holloway. Ingen unnskyldninger, de bare spør om det er rett avgjørelse som er tatt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Noen som har link til brukte transfermidler i Pl siden det startet? Mistet bokmerket av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 http://www.transferleague.co.uk/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg sitter og lurer på om jeg er våken. 3 poeng borte mot United? Det er vanskelig å tro. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg sitter og lurer på om jeg er våken. 3 poeng borte mot United? Det er vanskelig å tro. Det er bare og gratulere. Flott kamp! Yakubu og Samba er runkemateriale. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Mark Bunn er heller ikke så verst. Spørs om Robinson automatisk får plassen tilbake når han er skadefri. Litt ekstra deilig at det var på 70-årsdagen til SAF også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg sitter og lurer på om jeg er våken. 3 poeng borte mot United? Det er vanskelig å tro. Det må snu for Blackburn en gang. Ikke engang Kean kan gjøre Blackburn så dårlig over så lang tid.... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Dagens gåll så langt av Sam Ricketts. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Tottenham i ledelsen, noe ufortjent men tar det vi får. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Sandro er helt fenomenal! Parker virker nok en gang litt sliten. Kanskje Livermore inn i andre? Swansea er det førende laget. Men det var vel å vente også. Spiller fin fotball, men får til lite forann mål. Herlig VdV mål! Passet fint med VdV drakta i dag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Drogba, haha. Deilig hvordan han opptrer etter og ha falt oppå en Villa-spille. Nydelig! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg kjenner jeg blir arg i hele kroppen. Hvem som helst kunne sett at Parker ikke burde spille i dag. Får vi bare håpe at han ikke blir langtidsskadet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Der får Swansea målet de fortjener, svakt av Tottenham i dag.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 FEED THE YAK AND HE WILL SCORE! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 FEED THE YAK AND HE WILL SCORE! Du glemte smiley'en som du har hatt med i det samme innlegget rundtom. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hva er greia med feiring til Yakubu? Digger den Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvorfor har ingen fortalt Lundekvam at Edin Dzeko ikke heter Denzeko? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvorfor har ingen fortalt Lundekvam at Edin Dzeko ikke heter Denzeko? Jeg tror han uttaler både fornavn og etternavn, og at det høres ut som "Denzeko". Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Herregud hvor ræva Nasri er. Blir nok et helt annet City nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå