InsertNumLock Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Forøvrig så spiller Sandro en fantastisk match. Parker virka sliten. Hadde kanskje vært lurt å kjørt inn Kranjcar i steden. Han fikk til lite i dag og var i grunn bare dødt kjøtt. Pav kommer inn å virker totalt uinteressert. Kan jo ikke akkurat friste fra en managers ståsted å benytte han fra start da.. Endret 22. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet om man kan få tv2 sumo billigere hvis man allerede har tv2 PL-pakka på Canal Digital-boksen? Jeg har sumo nå, men mister det fordi jeg sier opp NextGenTel. Har betalt 100 i måneden til nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg har Viasat og får ikke noe billigere sumo. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet om man kan få tv2 sumo billigere hvis man allerede har tv2 PL-pakka på Canal Digital-boksen? Jeg har sumo nå, men mister det fordi jeg sier opp NextGenTel. Har betalt 100 i måneden til nå. Jeg har kjøpt Sumo mens jeg hadde en rabattkode, tror jeg må ut med 229,- i mnd. for full pakke. Fikk beskjed om at jeg får det til samme pris når jeg fornyer det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Fantastisk angrep av Fulham. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Er Dempsey et resultat av at laget er middelmådig og han fremstår som en god spiller. Eller er Dempsey så god at han hadde hatt godt av et klubbskifte? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ruiz og Dembele er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Klubbskifte. Hadde tatt både han og Dembele i Newcastle, jeg. For en redning! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Fister dem over! Høres så utrolig feil ut.. Edit: Forøvrig så er den intro sangen til Premier League utrolig digg! Endret 26. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nå vil jeg aldri mer høre "Torres er tilbake" eller "Torres gjør alt rett, bortsett fra måla". NEI. Dårligere ballbehandling og touch enn en drita Kuyt. LOL å ta ut Sturridge og bruke Didier "opphypa" Drogba og Fernando "bambi" Torres. 8 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Torres gjorde også mye bra. Selv om jeg er enig med at han var ofte upresis. Kommer han ikke tilbake i form i løpet av Januar så tror jeg det vil bli vanskelig for han. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nå vil jeg aldri mer høre "Torres er tilbake" eller "Torres gjør alt rett, bortsett fra måla". NEI. Dårligere ballbehandling og touch enn en drita Kuyt. LOL å ta ut Sturridge og bruke Didier "opphypa" Drogba og Fernando "bambi" Torres. Skulle ønske jeg kunne plusse på mobilen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg har vel nevnt noen ganger at Suarez slipper merkverdig billig unna. Han klinte nettopp vekk ballen etter den gikk over sidelinjen uten at dommeren brydde seg. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg har vel nevnt noen ganger at Suarez slipper merkverdig billig unna. Han klinte nettopp vekk ballen etter den gikk over sidelinjen uten at dommeren brydde seg. Stusset på den jeg også, det hadde nok blitt kort hadde det skjedd et annet sted enn på Anfield. Finfin scoring der forresten Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nå vil jeg aldri mer høre "Torres er tilbake" eller "Torres gjør alt rett, bortsett fra måla". NEI. Dårligere ballbehandling og touch enn en drita Kuyt. LOL å ta ut Sturridge og bruke Didier "opphypa" Drogba og Fernando "bambi" Torres. United kop Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 En etterlengtet seier. Første omgangen var krise, men etter Ben Arfa kom inn rundt 60 minutter så ble det mer fart og kos. Digg med Ben Arfa-mål, og Ba fortsette å score. Latterlig deilig! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Så utrolig deilig med poeng borte mot Liverpool. Så for meg stygge sifre før kampen, så endelig ble det litt glede i en ellers så nitrist sesong. Bunn var helt fantastisk, og redningen på overtid tror jeg må være kandidat til årets redning. Henley sin redning var også av det utrolige slaget. Hvordan han klarte å reagere så fort skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Sjekket ut tipsene mine i "Tipp PL" tråden... Latterlig dårlig. Trodde jeg hadde Ba som "Årets Kjøp", men der var Gervinho gitt. Tippet også Bent som toppscorer... Tror jeg får Bolton på nedrykk riktig i alle fall, og at Utd tar det knepent foran City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå