Karbutar Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Meh gratis måneden med Tv2 sumo gjekk ut i dag.. Får vel leite etter ein stream til Everton-Swansea då Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Demba Ba! For en spiller. For et frispark! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Demba Ba! For en spiller. For et frispark! Napper litt inni buksen når man ser slikt! Lenke til kommentar
Populært innlegg InsertNumLock Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Storkoser meg! 11 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Perch. For en spiller. Faen meg personlig ansvarlig for FIRE baklengs på tre kamper. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Gratulerer til Marc Albrighton med PLs mål nummer 20 000. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ville Demba Ba. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Fy faen, vi hadde fortjent 3 poeng i kveld! Hadde ikke gjort noe om Vuckic hadde puttet på ett av langskuddene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Gud bedre, dette var dårlig. Ba er et monster, Vuckic imponerer som bare det, Simpson var god og Ben Arfa hadde er bra innhopp. Ellers er det så som så, for å si det mildt. Newcastle trenger virkelig en ny stopper så fort overgangsvinduet åpner. Jeg tviler på at det i det heletatt kommer inn en midtstopper, men det er lov til å håpe. Pasningen til Brunt på WBAs første mål var faen meg lekkert. Endret 21. desember 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Herre min hatt. Burde ikke være mulig å tape når man scorer to mål. Viser akkurat hva Newcastle sliter med, forsvaret. Greit nok, trenger en spiss til (noe klubben har visst siden i sommer, men har sagt nå at de kanskje ikke vil se på i januar likevel) og to midtstoppere. Med Colo og Saylor i midten der bak hadde vi et av de sykeste midstopperparene jeg har sett på tjue år, nå funker det bare ikke. Er fremdeles sinnsykt deilig denne sesongen å se konturene av et sinnsykt bra lag. Selv i kampene hvor vi nå har tapt, har vi sett kommende storheter (selv om det ikke er selvsagt at de blir). Helt fantastisk, og selv om Troll nr. 1 i fotballdelen nok en gang kommer til å kommentere Newcastle uten å ha sett kampen, er jeg storfornøyd. Ikke med tap, såklart, men fy faen for et grunnfundament klubben nå har. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Newcastle har ikke vunnet siden Ashley endret navn på stadion... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Charlie Adam -.-!!!! Å Liverpool fortsetter å spille uavgjort mot antatt mye svakere lag !! Charlie Adam -.-!!!! Å Liverpool fortsetter å spille uavgjort mot antatt mye svakere lag !! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan gikk det med Santon i dag? Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ganske bra. Helt klart en forbedring fra Raylor. Trenger nok enda mer tid til å vende seg til tempoet, men det kommer seg nok. Gikk av med skade i pausen, dog. Får håpe det ikke er noe alvorlig. Han fremstår som en back som er en del dårligere enn Enrique defensivt, men en del bedre offensivt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan gikk det med Santon i dag? Santon er knall. Har virkelig troa på han, han har allerde passert Enrique i bra gjennombruddspasninger i Premier League, men trenger endel kamptrening for å komme seg i form samt det å bli kjent med Premier League. Har lite å utsette på han, men som Proktologen skrev, han er ikke like bra som Enrique defensive (hvem er?), men virker bedre offensivt, og det selv om han mangler samspillet med Jonas. Han vil bli bra. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ser ut som AC Milan og Malaga er ute etter floppen Fernando Torres. Les mer: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10024776 Og: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3297794.ece Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) AVB har sagt at Torres er med i planene hans, men jeg vet ikke hvor mye jeg tørr å stole på AVB. Skal han gå så håper jeg han går ut av landet iallefall. Endret 22. desember 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Stoler mer på AVB enn den engelske pressen hvertfall. http://www1.skysports.com/football/news/11668/7391620/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå