Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
: The FA are willing to ban someone based on one persons claim, with no video evidence? In that case, the whole ManU squad racially abused me

(fake)Mario Ballotelli

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Høhøhø

Prevaricate: To speak falsely or misleadingly; deliberately misstate or create an incorrect impression; lie. Also, anagram of Patrice Evra.

(Not) Mario Balotelli igjen.

Edit: Det er faktisk latterlig så bra en tilfeldighet, dette her.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Syns det er direkte latterlig med åtte kampers karantene for å ha sagt "neger". Jeg har spilt fotball i mange år og kan slå fast med en gang at det sies mye stygt i løpet av en fotballkamp, og mye er langt verre enn hva Suarez skal ha sagt. Alle som har spilt litt fotball vet at dette er ting man sier når man er midt i kampens hete, for å terge motspiller og for å få ut litt aggresjon. Når kampen er ferdig er de aller fleste greie mot hverandre og respekterer hverandre på vanlig måte. Er det noen som føler at noen har gått alt for langt blir dette tatt opp etter kampen og saken føres videre, og en unnskyldning følger som regel.

Selv syns jeg det er smålig av Evra å lage en stor sak hvis alt Suarez har sagt er "neger", men greit nok. At FA finner ut at dette tydeligvis er grov rasisme og straffer det med åtte kamper er hinsides alt jeg har sett av straff. Jeg håper inderlig det kommer frem at Suarez har sagt langt mer og styggere ting til Evra slik at denne straffen kan rettferdiggjøres.

Blir spennende å se hva som skjer med Terry nå. Etter hva jeg har skjønt er det politiet som foretar granskning, men FA burde her være konsekvente ellers blir det som å pisse i buksa i -20 i håp om å holde varmen.

Jeg er direkte oppgitt. Jeg syns Suarez er en meget god fotballspiller, men direkte hater hvordan han oppfører seg med all filmingen og klagingen. Dette har likevel ingen verdens ting å si i denne saken, og jeg syns synd på både Suarez og Liverpool.

Nei, her har FA pissa på seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...