Teipball Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Latterlige sjanser på slutten. At Hammill ikke satte headinga er for meg uforstålig, og Steven FLetcher, arg, han fortjente mål der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ja hørte det, kampen her har forøvrig tatt seg opp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Synd på Blackburn. De har hatt hver sin omgang. Hadde vært greit med 2-2 her. Edit: Steike. At det går an.. Endret 20. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jupp, minnet meg mye om Stoke - Tottenham, litt grovere dommerfeil i den kampen dog. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Haha fyfaen, nedtur å være Kean. Så dere tilskuerne som kom stormende ned? Melder meg snart inn i Kean out av ren solidaritet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Kean ville visst ikke intervjues, så håper han er sparket nå. Haha, hundrevis av fans har samlet seg utenfor kontoret til Kean og nekter å gå før han har fått sparken. Endret 20. desember 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Synes nesten synd på fyren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) : The FA are willing to ban someone based on one persons claim, with no video evidence? In that case, the whole ManU squad racially abused me (fake)Mario Ballotelli Endret 21. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Så den, var ganske artig. Etterfulgt av Especially Patrice Evra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Schau får virkelig gjennomgå etter hans prat i pausen i går. Fra twitter: Ah, en ny dag blottet for hat og misnøye! Oj, vent litt...*åpner mailboksen*... "Håper du dør i en ulykke jævla Unitedsupporter..." Klasse. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva var det egentlig han sa? Så ikke kamp i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Han sa at om Suarez ble dømt måtte alle bare legge det bak seg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hah, som om. Vi kommer til å gnæge om det helt til FA viser oss hva de dømte på. Dog synes jeg det er litt drøyt å begynne med hatangrep på Schau. Ikke er han Manchester-supporter heller. Er det ikke et sånt lite drittlag han holder med? Et league 1 eller 2-lag eller noe sånt? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Schau holder med Tottenham som ligger på 3 plass i Premier league.. 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 "Et sånt lite drittlag som hører hjemme i League 1 eller League 2", altså Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 U go girl.. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Christ, litt humor må man da ha? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Når faller dommen i Terry-saken i dag? Forventer minst 12-15 kamper når Suarez får 8 for "negrito" Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Høhøhø Prevaricate: To speak falsely or misleadingly; deliberately misstate or create an incorrect impression; lie. Also, anagram of Patrice Evra. (Not) Mario Balotelli igjen. Edit: Det er faktisk latterlig så bra en tilfeldighet, dette her. Endret 21. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Payung Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Syns det er direkte latterlig med åtte kampers karantene for å ha sagt "neger". Jeg har spilt fotball i mange år og kan slå fast med en gang at det sies mye stygt i løpet av en fotballkamp, og mye er langt verre enn hva Suarez skal ha sagt. Alle som har spilt litt fotball vet at dette er ting man sier når man er midt i kampens hete, for å terge motspiller og for å få ut litt aggresjon. Når kampen er ferdig er de aller fleste greie mot hverandre og respekterer hverandre på vanlig måte. Er det noen som føler at noen har gått alt for langt blir dette tatt opp etter kampen og saken føres videre, og en unnskyldning følger som regel. Selv syns jeg det er smålig av Evra å lage en stor sak hvis alt Suarez har sagt er "neger", men greit nok. At FA finner ut at dette tydeligvis er grov rasisme og straffer det med åtte kamper er hinsides alt jeg har sett av straff. Jeg håper inderlig det kommer frem at Suarez har sagt langt mer og styggere ting til Evra slik at denne straffen kan rettferdiggjøres. Blir spennende å se hva som skjer med Terry nå. Etter hva jeg har skjønt er det politiet som foretar granskning, men FA burde her være konsekvente ellers blir det som å pisse i buksa i -20 i håp om å holde varmen. Jeg er direkte oppgitt. Jeg syns Suarez er en meget god fotballspiller, men direkte hater hvordan han oppfører seg med all filmingen og klagingen. Dette har likevel ingen verdens ting å si i denne saken, og jeg syns synd på både Suarez og Liverpool. Nei, her har FA pissa på seg selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå