Old Game Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ute på Bortemål? Når det står 1-1 sammenlagt? Tordde det var 2-1 etter første match, mye bad. Jeg er visst ikke helt oppdatert på resultater i europa b-ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Liverpool skåre to mål i samme kamp? Nei, det hadde tatt seg ut du. Lenke til kommentar
Cruz99 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Nja, ingen tvil om at fyren er god, men fra å gå fra 17 mål i CCC, til rundt 25 mål i PL tror jeg blir tøft. Tipper han ender opp på rundt 15 mål. Tror nok 15 mål også skal holde hardt. Tipper rundt 10 jeg, men fremdeles en bra prestasjon første sikkelige sesongen i PL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Liverpool skåre to mål i samme kamp? Nei, det hadde tatt seg ut du. Det skjedde jo... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Men faan, noen som har kampprogrammet. Iflg enkelte på u.no møter vi tyrkerne borte uka FØR vi møter LFC. Hore på boks om det stemmer BenHibbs @Twitter: Home CL games before Liverpool and Arsenal in the league = bonus #mufc Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Three Premiership teams stranded in the desert - Manchester United, Liverpool and Arsenal. They've been there for a week when they finally come across a dead camel. The Manchester United players say, "As we're Man-chest-er United, we'll have the chest." The Liverpool players say, "As we're Liver-pool, we'll have the liver." "We're not hungry!" say the Arsenal players. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Man City med 23.542 tilskuere på EL kval kampen sin i går kveld, dvs under halvfullt i deres viktigste europacupkamp på en manslader. Jeg må le. Hvor er alle de lyseblå som påstår at Manchester er blå igjen? "City are a massive club" meg i ræva. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Selve Manchester er nok mer blått enn rødt. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Snart får vi plutselig mange City-fans også, akkurat sånn det var med Chelsea. Begge 2 er dritt klubber uten sjel, de kjøper seg suksess og vil aldri ha det samme rykte som United. Histories til begge lag vil starte med at de ble kjøpt opp av styrtrike eiere. Dessuten spiller (hvert fall Chelsea) dritt fotball. Alt går i klabb og babb, men siden de har teknisk gode spillere så fungerer dette for dem. Høye baller, skyter vilt, prøver å leke italiensk fotball. Verste er de som har blitt "supportere" etter 2003 - og virkelig er stolte av laget sitt. Hva er det dere egentlig er stolte over? Er nok neppe tilfeldig at Chelsea hadde ett, ett jævla seriegull før 2003. - United till i die. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Selve Manchester er nok mer blått enn rødt. Nei. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Selve Manchester er nok mer blått enn rødt. Nei, dette er en latterlig myte. Manchester City har en større prosentandel av sine fans fra byen, fordi de knapt har fans utenfor Manchester. United har betydelig flere fans i byen Manchester enn City. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Noen som har lyst til å bli med i Hernandez bartetråden? Kom igjen folkens! Bli med i denne eksklusive klubben! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Liverpool skåre to mål i samme kamp? Nei, det hadde tatt seg ut du. Det skjedde jo... Nei, ene målet var selvmål... ( ) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Selve Manchester er nok mer blått enn rødt. Det burde stå på første side i engelskbøker mn får utdelt i 3. klasse. NEI. Folk som tror det har sopp i øya og har aldri vært der. Tro meg på mitt ord. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Tytje ta. Fått mail fra IØR om at jeg kan forlenge turen til kampen mot Liverpool med tre dager for å få med Rangers-kampen. Shiiiit. Blir mye fravær og 2750 kr mer. Men faen så bra det hadde vært. Burde jeg? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Selvfølgelig Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Tytje ta. Fått mail fra IØR om at jeg kan forlenge turen til kampen mot Liverpool med tre dager for å få med Rangers-kampen. Shiiiit. Blir mye fravær og 2750 kr mer. Men faen så bra det hadde vært. Burde jeg? Jeg gjorde det når jeg var på tur, utvida så jeg fikk se Celtic, absolutt verdt det Får også noen ekstra dager å rangle rundt i byen på Endret 27. august 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Selve Manchester er nok mer blått enn rødt. Nei, dette er en latterlig myte. Manchester City har en større prosentandel av sine fans fra byen, fordi de knapt har fans utenfor Manchester. United har betydelig flere fans i byen Manchester enn City. Her motsier du deg selv. Hva mener du? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Han mener at den støste delen av City-fansen er fra Manchester, men at til tross for det er den flere United-fans i Manchester... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå