Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, ingen tvil om at fyren er god, men fra å gå fra 17 mål i CCC, til rundt 25 mål i PL tror jeg blir tøft. Tipper han ender opp på rundt 15 mål.

Tror nok 15 mål også skal holde hardt. Tipper rundt 10 jeg, men fremdeles en bra prestasjon første sikkelige sesongen i PL.

Lenke til kommentar

Three Premiership teams stranded in the desert - Manchester United, Liverpool and Arsenal. They've been there for a week when they finally come across a dead camel. The Manchester United players say, "As we're Man-chest-er United, we'll have the chest." The Liverpool players say, "As we're Liver-pool, we'll have the liver."

"We're not hungry!" say the Arsenal players.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snart får vi plutselig mange City-fans også, akkurat sånn det var med Chelsea.

Begge 2 er dritt klubber uten sjel, de kjøper seg suksess og vil aldri ha det samme rykte som United. Histories til begge lag vil starte med at de ble kjøpt opp av styrtrike eiere.

Dessuten spiller (hvert fall Chelsea) dritt fotball. Alt går i klabb og babb, men siden de har teknisk gode spillere så fungerer dette for dem. Høye baller, skyter vilt, prøver å leke italiensk fotball.

Verste er de som har blitt "supportere" etter 2003 - og virkelig er stolte av laget sitt. Hva er det dere egentlig er stolte over?

Er nok neppe tilfeldig at Chelsea hadde ett, ett jævla seriegull før 2003.

- United till i die.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tytje ta. Fått mail fra IØR om at jeg kan forlenge turen til kampen mot Liverpool med tre dager for å få med Rangers-kampen. Shiiiit. Blir mye fravær og 2750 kr mer. Men faen så bra det hadde vært. Burde jeg? :ohmy:

Jeg gjorde det når jeg var på tur, utvida så jeg fikk se Celtic, absolutt verdt det :) Får også noen ekstra dager å rangle rundt i byen på :D

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...