kandinsky Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Nå er det vel en viss forskjell på avrevet (Gino's ord) og revnet testikkel. Kan ikke forstå at testikkelen har revnet heller, men om det er fakta så er jeg lei meg på alles vegne. Huff og ha. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Gael Givet, Martin Olsson og Michel Salgado er ute med skader, og nå har også Scott Dann skrevet seg inn på skadelisten. 24-åringen scoret i helgens kamp mot West Brom, men forsvareren kan nå vente seg hele seks uker på sidelinjen med en avrevet testikkel. Det skriver ESPN. Og Dagbladet.no som i etterkant også siterer ESPN, står det at den ene testikkelen ble delvis revet av. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvordan er det mulig? Jeg håper for guds (og Danns) skyld at jeg legger noe annet i ordet "avrevet" enn dere andre. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3295678.ece Ser spennende ut Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Forskjell på testikkel og testikkelpose også. Regner med de aller fleste har tafsa seg litt på bjellepåsan og kjent at det er to små kuler inni der (totalt 1 testikkel pluss en bitestikkel i hver pose) - DET er testiklene. Tipper det er snakk om en rift i posen det er snakk om, og selv om det høres ubegripelig vondt ut, er det ikke like vondt eller seriøst som knust testikkel. Dagens biologileksjon. Endret 20. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 4 testikler? Så vidt jeg vet har man bare to, i tillegg er det to bitestikler men det er jo ikke samme sak. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det var du som begynte. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Sant nok. Men uansett, "avrevet testikkel" henviser nok her til rift i selve hudpungen, ikke skade på selve kulene inni. Fortsatt skammelig vondt. Sikkert barberingsulykke som har skapt en liten rift, og så tok en motstander en Vinnie Jones vs Gazza-move. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Hvem av kampene skal dere se i kveld? Vurderte å bytte inn noen spillere i fantasy for å gjøre det litt mer spennende. Edit: Tror forøvrig jeg går for Blackburn - Bolton Endret 20. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tok tipset ditt og satt inn Eagles. Forresten. Rovers - Bolton, såklart. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skulle gjerne sett Blackburn - Bolton selv, men kjerringa får prio i kveld. (Frustrerte Fruer sesongpremiere..). Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Be henne vente med Frustrerte Fruer til sesongen er ferdig og dere kan kose dere med et marathon, eller pakke sakene sine og dra. Eventuelt laste ned å se på PCen, men det ville være i overkant snilt. I dag er det fotball for meg, deg, Hille og Leo_Khenir. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Eller så kan jeg jo alltids være gangsta. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 hahaha, noen som aner hva som skjer her? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Messi prøver å få med seg sesongåpningen av Frustrerte Fruer? 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Haha, good one. Du får gjøre som en på jobb sa. Er det kamp på TV så gir han kona visakortet og sender henne på handling. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Kollegaen din har noe jeg ikke har, penger og makt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Se kamp på PCen da, med mindre dama di tvinger deg til å se på Frustrerte Fruer. Finnes mest sannsynelig svært gode steams til kampen. Skal dog sies at Frustrerte Fruer ikke er helt bortkastet tid. Til tider svært god underholdning, selv om det kvalitetmessig er veldig opp og ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå