DJ_Dark Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Og det var noe nytt? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Vurderte å handle på Komplett, men så kom jeg på hvor ræva reklamene deres er. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Reklamene er jo så herlige Og det var noe nytt? Han var rarere en normalt :!: Endret 17. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Vurderte å handle på Komplett, men så kom jeg på hvor ræva reklamene deres er. Den heslige "glory, glory"-reklama deira fører til livslang boikott frå mi side. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 For en skuffelse. Enn å bytte inn Shola i stedet for Ben Arfa i en kamp som dette. Feigt og patetisk. Bare syt og klag så fort det er litt motgang med dere, eru medgangs eller?!?!?! 8 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nja, han ville vel ha en spiller med sterkere offensive ferdigheter på banen for å gå for seier og ikke et poeng. Med 21 skudd mot mål mot Swanseas tre burde vi uansett vunnet, og selv om man har litt uflaks er det egen udugelighet som gjør at man ikke knuser. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Chelsea should Cech those gloves. 7 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 På det bildet tenker han, "Nå skal jeg telle hvor mange ganger har jeg ledet laget mitt til seier siden jeg ble ansatt". Blir kvalm av fyren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 http://www.dagbladet.no/2011/12/18/sport/fotball/klubben_i_mitt_hjerte/premier_league/liverpool/19464751/ Den svært upopulære Blackburn-manageren Steve Kean har, til tross for den katastrofale innledningen på sesongen, ingen planer om å trekke seg. - Jeg kommer ikke til å løpe vekk fra dette, sier han til Sky Sports. Fy faen, må være vondt å være Blackburnsupporter. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Det er vondt ja. Det er til og med verre enn da vi rykket ned, for da visste vi at det var kompetente folk i klubben som kunne få oss opp igjen. Nå er det dog seriøse rykter om at Kean vil få fyken om det blir tap mot Bolton på tirsdag, og at Shearer overtar. Har ikke helt troen på Shearer som manager, men bedre enn Kean er han uansett. Endret 19. desember 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ikke for å rakke veldig ned på Kean, men tror de aller, aller fleste ville kunne gjort en bedre jobb med Blackburn. Høres ut som en jobb for Tom Nordlie, kanskje? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Synes Blackburn absolutt har en god nok stall til å holde seg oppe i Premier League. Etter Big Sam sin avskjed har Blackburn prestert miserabelt dårlig. Allardyce var ikke akkurat en super manager, men etter Kean gjorde sin entre har Blackburn vært en klar tabelljumbo. Som det sies over, det må være vondt å være en tilhenger av dem akkurat nå. Etter min mening burde Kean sparkes før Blackburn ikke har en sjanse til å klatre oppover. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Scott Dann ute i 6 uker med avrevet testikkel. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Nå fikk jeg vondt i skrittet, fysj. Au. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvordan i helvete greide han det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Grøsset når jeg leste det, fyfaen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jammen godt vi er født med to stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå