Bluth Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Var jo langt i fra offside på Ade?? Er kommentatoren blind??? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Aiaiai. Drama, herlig, herlig drama! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hahaha. Fy faen, Spurs hadde virkelig uflaks i dag. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Flott resultat. På tide at Tottenham kom seg ned på jorda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nydelig! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Herlig. Dog føltes det kvalmt ut å heie på Stoke. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synd... hadde håpet Tottenham skulle vertfall klare 2-2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Latterlig dømming. Stoke skulle hatt rødt i første omgang etter at han felte Parker. (to gule). Tottenham snytt for flere straffer, og offsidemål. Kaboul skulle aldri vært utvist. Foy er nk populær nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Herlig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Snakk om å være uheldige... Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Faen meg en meter onside. Herre! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Latterlig eksempel på en fotballkamp. Stoke leder fortjent til pause siden Tottenham ikke klarer å henge med, har ingenting å si her foruten at Ekotto blir sakset i 16 meteren og Parker blir dyttet overende ved hjelp av strake hender. Andre omgang er derimot hårreisende. Selv om straffen vi fikk ikke var av det dyreste slaget (men likefullt en straffe da Modric blir tuppet på skinnleggen lengst unna forsvareren), så får vi feilaktig annulert en skåring fordi dommerene ikke fatter at nummer 12 for Stoke henger såpass tregt igjen. Kaboul blir revet ned i lufta av en som står på bakken og holder hånda hans som om han er en drake, samt at Stoke redder på streken ved hjelp av en albue som står ut nitti grader fra kroppen til Stoke forsvareren. Jeg pleier å være en nøktern og stillferdig fyr når jeg diskuterer fotball, en jeg mener bestemt det mest rettferdige resultatet i kveld skulle vært 2 - 2, og at Stoke fikk veldig mye fra dommerne i kveld. Første omgang må derimot Tottenham ta tak i til neste gang, og tørre å bytte ut VdV når han har den innstillingen han har (blir lett frustrert når han ikke får viljen sin). Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hahaha, kan ikke annet enn å le. Chris Foy, for en dommer! Menmen, ikke noe krise, vi reiser oss etter dette og man visste jo hvordan det her kom til å bli. Selv om jeg er utrolig frustrert nå så er jeg litt enig med han som sa at det er litt morsomt med lag som Stoke i ligaen (så lenge man ikke møter de selv). Sikkert underholdende for de nøytrale. Endret 11. desember 2011 av Solaar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Får håpe Man City tar poeng mot Chelsea i morgen, så har vi fortsatt en kamp til gode på de fleste under oss på tabellen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Stoke slipper unna med masse. Kvartfinalen i FA Cupen ifjor derfra husker jeg godt. De gjør masse tjuvtriks og slipper unna med det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Stoke slipper unna med masse. Kvartfinalen i FA Cupen ifjor derfra husker jeg godt. De gjør masse tjuvtriks og slipper unna med det. Måten de spiller fotball på åpner jo for utrolig mange situasjoner inne i begge lag sine sekstenmetere, men håper da ikke at de går bevisst inn for å utnytte seg av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå