Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig eksempel på en fotballkamp.

Stoke leder fortjent til pause siden Tottenham ikke klarer å henge med, har ingenting å si her foruten at Ekotto blir sakset i 16 meteren og Parker blir dyttet overende ved hjelp av strake hender.

 

Andre omgang er derimot hårreisende.

Selv om straffen vi fikk ikke var av det dyreste slaget (men likefullt en straffe da Modric blir tuppet på skinnleggen lengst unna forsvareren), så får vi feilaktig annulert en skåring fordi dommerene ikke fatter at nummer 12 for Stoke henger såpass tregt igjen.

Kaboul blir revet ned i lufta av en som står på bakken og holder hånda hans som om han er en drake, samt at Stoke redder på streken ved hjelp av en albue som står ut nitti grader fra kroppen til Stoke forsvareren.

 

Jeg pleier å være en nøktern og stillferdig fyr når jeg diskuterer fotball, en jeg mener bestemt det mest rettferdige resultatet i kveld skulle vært 2 - 2, og at Stoke fikk veldig mye fra dommerne i kveld.

 

Første omgang må derimot Tottenham ta tak i til neste gang, og tørre å bytte ut VdV når han har den innstillingen han har (blir lett frustrert når han ikke får viljen sin).

Lenke til kommentar

Hahaha, kan ikke annet enn å le. Chris Foy, for en dommer! Menmen, ikke noe krise, vi reiser oss etter dette og man visste jo hvordan det her kom til å bli. Selv om jeg er utrolig frustrert nå så er jeg litt enig med han som sa at det er litt morsomt med lag som Stoke i ligaen (så lenge man ikke møter de selv). Sikkert underholdende for de nøytrale.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...