Limbeck Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Vi bør nok vinne den gruppa ja. Men kampene skal spilles og Tyrkia og Skotland er fientlige land for å si det sånn Arsenal har jumbo gruppa Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Alle gruppene og årets spillere: Årets keeper i Europa: Julio Cesar (Inter). Årets forsvarer i Europa: Maicon (inter). Årets midtbane i Europa: Wesley Sneijder (Inter). Årets angrepsspiller i Europa: Diego Milito (Inter). Gruppe A 1. Inter 2. Werder Bremen 3. Tottenham 4. FC Twente Gruppe B 1. Lyon 2. Benfica 3. Schalke 04 4. Hapoel Tel-Aviv Gruppe C 1. Manchester United 2. Valencia 3. Glasgow Rangers 4. Bursaspor Gruppe D 1. FC Barcelona 2. Panathinaikos 3. FC København 4. Rubin Kazan Gruppe E 1. Bayern München 2. AS Roma 3. FC Basel 4. CFR Cluj Gruppe F 1. Chelsea 2. Marseille 3. Spartak Moskva 4. MSK Zilina Gruppe G 1. AC Milan 2. Real Madrid 3. AFC Ajax 4. Auxerre Gruppe H 1. Arsenal 2. Sjakhtar Donetsk 3. SC Braga 4. FK Partizan Endret 26. august 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Hahaha Arsenal, Partizan, Donetsk og Braga. Jeez. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Klager ikke på den trekningen, nei Det er ingen umulighet deres gruppe heller da. Det er verre med gruppe G. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 sneijder burde hatt den av de. og nå skal vi se Liverpool prøve å kvalifisere seg til europaleague. hirr hirr hirr Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Haha ja, håper Pool går videre, stress å spille kamp på torsdager osv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Men faan, noen som har kampprogrammet. Iflg enkelte på u.no møter vi tyrkerne borte uka FØR vi møter LFC. Hore på boks om det stemmer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Typisk, alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Aahh, Tyrkia. http://www.youtube.com/watch?v=gZZoIRRZGDo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Gruppe C 1. Manchester United - klare favoritter. Vinn alle hjemmekampene og en av bortekampene, og vi går videre som gruppevinnere. Så enkelt er det. 2. Rangers - siden Valencia har blitt kvitt flere av sine beste spillere, setter jeg Rangers på andreplassen. 3. Valencia - har solgt Villa, Silva, m.fl. og jeg tviler på at de lykkes i år. 4. Bursaspor - ukjent for min del, men har lært meg å ikke undervurdere disse tyrkiske lagene på hjemmebane. Btw, galskap om laget skal komme hjem fra Tyrkia noen dager før Liverpool-kampen. Sånn sett håper jeg at Liverpool avanserer i EL. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Uansett så tror jeg at det er mulig å spare noen spillere om vi skulle ligge greit ann på tabellen. Rangers kan fort bli vanskelig da, men sett over ett så er jeg veldig fornøyd med trekningen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Vel å merke vidreformidlet jeg bare ting jeg har plukket opp, jeg vet ikke om vi spiller mot tyrkerne borte den uka. Har til gode å se noen form for fast fisk hverken på .no eller redcafe bl.a. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Sleik ballene mine da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Haha. Whatwhaaaaaat Limb. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Scouserene ligger under. Uavgjort sammenliagt Endret 26. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Scouserne er ute på bortemål. Usikker på om jeg skal mene om det dog. På den ene siden er det stas at klubben ryker i EL kvalikk, på den andre siden må de gjerne spille torsdagskamper utover høsten... Vi vinner på dealen uansett hva. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ble det ikke 1-0 på Anfield da? Er vel 1-1 sammenlagt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ute på Bortemål? Når det står 1-1 sammenlagt? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ingen av lagene har bortemål Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Vel å merke vidreformidlet jeg bare ting jeg har plukket opp, jeg vet ikke om vi spiller mot tyrkerne borte den uka. Har til gode å se noen form for fast fisk hverken på .no eller redcafe bl.a. Heldigvis var det ikke mer enn bare rykter. Tirsdag 14. september: Rangers (hjemme) Søndag 19. september: Liverpool (hjemme) Onsdag 29. september: Valencia (borte) Onsdag 20. oktober: Bursaspor (hjemme) Tirsdag 2. november: Bursaspor (borte) Onsdag 24. november: Rangers (borte) Tirsdag 7. desember: Valencia (hjemme) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå