Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er britannia pitchen en av de minste i England? Vil ikke overraske meg, med tanke på Stokes spillestil. Deilig å se Spurs bli voldtatt.

Som du kan se har de nylig forminsket den ytterligere. De gamle strekene er fortsatt synlige.

Det er vel fordi de måtte spille med større bane i Europa. Men ja, Britannia er blant de mindre banene hvert fall. Er vel fire meter kortere enn f.eks Anfield i bredden om jeg husker riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@urmaker

Du kan rope dive så mye du vil, det var kontakt og vi skulle fått straffe i første omgang. Karmas a bitch.

 

 

 

Kontakt og straffe er ikke synonyme... Det der var ikke straffe. Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig.

 

Han slenger foten ut foran Modric, tupper han på leggen og Modric faller. Straffe.

Lenke til kommentar

Du glemte: "...faller fem sekunder etter på teatralsk vis". Veldig suarezish. Mangla bare overbittet.

 

Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig.

 

Du er jammen meg flink.

 

Regner med at det er "høre" du referer til? Ti poeng til deg! Det er du som er flink.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Du glemte: "...faller fem sekunder etter på teatralsk vis". Veldig suarezish. Mangla bare overbittet.

 

Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig.

 

Du er jammen meg flink.

 

Regner med at det er "høre" du referer til? Ti poeng til deg! Det er du som er flink.

 

Han faller er min kommentar.

Men hvis du er bitter så har vi fortsatt ikke fått et hjørnespark og en klar straffe, hvis det veier litt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...