Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ja trodde Defoe skulle inn for Ade, å bytte ut en av de som kan bruke styrken sin i kveld er smått urovekkende. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er britannia pitchen en av de minste i England? Vil ikke overraske meg, med tanke på Stokes spillestil. Deilig å se Spurs bli voldtatt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er britannia pitchen en av de minste i England? Vil ikke overraske meg, med tanke på Stokes spillestil. Deilig å se Spurs bli voldtatt. Vi blir voldtatt på Britannia gang på gang vi også Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er britannia pitchen en av de minste i England? Vil ikke overraske meg, med tanke på Stokes spillestil. Deilig å se Spurs bli voldtatt. Vi blir voldtatt på Britannia gang på gang vi også Har ikke implisert at vi ikke blir det. Fortsatt deilig å se spurs få p*kk. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fortsatt deilig å se spurs få p*kk. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er britannia pitchen en av de minste i England? Vil ikke overraske meg, med tanke på Stokes spillestil. Deilig å se Spurs bli voldtatt. Som du kan se har de nylig forminsket den ytterligere. De gamle strekene er fortsatt synlige. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) @urmaker Du kan rope dive så mye du vil, det var kontakt og vi skulle fått straffe i første omgang. Karmas a bitch. Endret 11. desember 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 @urmaker Du kan rope dive så mye du vil, det var kontakt og vi skulle fått straffe i første omgang. Karmas a bitch. Kontakt og straffe er ikke synonyme... Det der var ikke straffe. Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er britannia pitchen en av de minste i England? Vil ikke overraske meg, med tanke på Stokes spillestil. Deilig å se Spurs bli voldtatt. Som du kan se har de nylig forminsket den ytterligere. De gamle strekene er fortsatt synlige. Det er vel fordi de måtte spille med større bane i Europa. Men ja, Britannia er blant de mindre banene hvert fall. Er vel fire meter kortere enn f.eks Anfield i bredden om jeg husker riktig. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kaboul burde vel fått straffe og der? Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig. Du er jammen meg flink. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 @urmaker Du kan rope dive så mye du vil, det var kontakt og vi skulle fått straffe i første omgang. Karmas a bitch. Kontakt og straffe er ikke synonyme... Det der var ikke straffe. Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig. Han slenger foten ut foran Modric, tupper han på leggen og Modric faller. Straffe. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Du glemte: "...faller fem sekunder etter på teatralsk vis". Veldig suarezish. Mangla bare overbittet. Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig. Du er jammen meg flink. Regner med at det er "høre" du referer til? Ti poeng til deg! Det er du som er flink. Endret 11. desember 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du glemte: "...faller fem sekunder etter på teatralsk vis". Veldig suarezish. Mangla bare overbittet. Jeg kan høre på måten du formulerer deg på at du egentlig er enig. Du er jammen meg flink. Regner med at det er "høre" du referer til? Ti poeng til deg! Det er du som er flink. Han faller er min kommentar. Men hvis du er bitter så har vi fortsatt ikke fått et hjørnespark og en klar straffe, hvis det veier litt opp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hah, både hands fra Stoke og ikke offside. De får mye med seg. Litt karma for straffen da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Der ble hvertfall Tottenham snytt for et mål. For én gangs skyld var faktisk ikke Adebayor offside. Dog skal det sies at trolig oppveier den kampen her for en del flaks tidligere i sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå