Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Misunnelig? Neppe, synes heller synd på dere den dagen han blir skadet. :tease:

 

Misunnelig, jo. Vi har ligaens beste spiller. Hva er enkeltes reaksjoner på det? Å vinkle det over til noe negativt - "Arsenal er et ett-manns-lag".

ligaens formspiller kanskje, beste spiller er en drøy påstand. Ikke misforstå, jeg har alltid ment at en RVP uten sine skadeproblemer nok hadde vært en av Europas udiskutabelt beste spillere. Og han hadde ikke vært lenge i Arsenal dessverre for dere.

Lenke til kommentar

 

 

Misunnelig? Neppe, synes heller synd på dere den dagen han blir skadet. :tease:

 

Misunnelig, jo. Vi har ligaens beste spiller. Hva er enkeltes reaksjoner på det? Å vinkle det over til noe negativt - "Arsenal er et ett-manns-lag".

ligaens formspiller kanskje, beste spiller er en drøy påstand. Ikke misforstå, jeg har alltid ment at en RVP uten sine skadeproblemer nok hadde vært en av Europas udiskutabelt beste spillere. Og han hadde ikke vært lenge i Arsenal dessverre for dere.

 

Det blir jo litt lavt nivå på diskusjonen hvis vi det blir "han er best" vs "han er ikke best", så jeg skal ikke gå for mye inn på det. Greit at du er uenig, men det er ikke drøyt å påsta at han er best. Jeg mener forsåvidt det samme som LeProf, om at vi ikke er veldig uenige. Saken er ikke at vi mener Arsenal er like gode uten RvP - vi mener bare at vi ikke er så avhengig av RvP, som det blir hevdet. I den sammenheng må jeg spørre, ser dere egentlig Arsenalkampene? Det er lett å f.eks. se gårsdagens mål alene (som var en god enkeltprestasjon), og trekke slutninger av det, men det danner jo ikke nødvendigvis et bilde av Arsenal som lag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Misunnelig? Neppe, synes heller synd på dere den dagen han blir skadet. :tease:

 

Misunnelig, jo. Vi har ligaens beste spiller. Hva er enkeltes reaksjoner på det? Å vinkle det over til noe negativt - "Arsenal er et ett-manns-lag".

ligaens formspiller kanskje, beste spiller er en drøy påstand. Ikke misforstå, jeg har alltid ment at en RVP uten sine skadeproblemer nok hadde vært en av Europas udiskutabelt beste spillere. Og han hadde ikke vært lenge i Arsenal dessverre for dere.

 

Det blir jo litt lavt nivå på diskusjonen hvis vi det blir "han er best" vs "han er ikke best", så jeg skal ikke gå for mye inn på det. Greit at du er uenig, men det er ikke drøyt å påsta at han er best. Jeg mener forsåvidt det samme som LeProf, om at vi ikke er veldig uenige. Saken er ikke at vi mener Arsenal er like gode uten RvP - vi mener bare at vi ikke er så avhengig av RvP, som det blir hevdet. I den sammenheng må jeg spørre, ser dere egentlig Arsenalkampene? Det er lett å f.eks. se gårsdagens mål alene (som var en god enkeltprestasjon), og trekke slutninger av det, men det danner jo ikke nødvendigvis et bilde av Arsenal som lag.

Det er du som kommer med påstanden, ikke jeg. Det du som må argumentere med at han er bedre enn f.eks Rooney som har prestert på et ekstremt høyt nivå siden han slo igjennom i Premier League, kontra en skadeplaget RVP som absolutt ikke har vært stabil. Eller Essien, Terry, Vidic, Mata, Nani, Silva m.fl. Jeg har forøvrig ikke hevdet at dere er så avhengig av RVP, og med tanke på hvor mye skadet han har vært de siste sesongene hadde det vært rart om dere hadde gjort dere avhengig av han.

 

@Atald, det blir ren synsing på synsing, så vi lar det ligge der. Men absolutt fakta er at penger styrer de fleste, og jeg tror RVP raskt hadde blitt plukket opp av f.eks Real, City, Chelsea eller Barca. Akkurat som at jeg tror han går uavhengig om dere vinner noe i år, dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...