Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norwich - Newcastle 1-1 til pause.

 

Kjedeligste jeg har sett av Newcastle denne sesongen, tror jeg. Norwich skulle hatt straffe på hands fra Santon, så det føles ikke spesielt urettferdig at de scorer på et deflectionmål på det som ikke var corner i første omgang. Først etter det begynner Newcastle å spille fotball, og pasningen fra Cabaye til Ba som tar ned ballen perfekt og setter den bak keeper er så jævla pent.

 

Og ja, ut med Shola Ameobi. Spiller fryktelig dårlig i dag, og har allerede pratet på seg et gult kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norwich vinner 4-2 over Newcastle.

 

Hva skal man si da? Har ikke sett Newcastle så dårlig denne sesongen, selv om gutta tidvis spiller litt fotball, blant annet etter at Gosling får det røde kortet på stillingen 3-1, og det blir 3-2. Da var det bare sort og hvitt der, helt til Perch gir bort et idiotisk frispark som fører til 4-2. Dette viser ihvertfall det vi har fryktet, det er alt for liten bredde i stallen. Med Colo og Saylor borte er forsvaret ikke til å kjenne igjen, og det at vi slipper inn tre mål på dødball, det hadde aldri i verden skjedd med de to på banen.

 

Dog morsomt med Hoffern som plutselig har blitt anti-Newcastle. Jeg ler. laugh.gif

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...