kandinsky Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Bare her jeg får opp 6002 error på Sumo nå? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Funker ikke her heller. Håper virkelig multicast-streamen holder seg stabil og fin nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Flere som hadde problemer, så jeg. Funker dog bra her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 ''AVB has NOT instructed players to include him in celebrations. He has said if players look to the bench they will see everyone celebrating. - Dan Levene ''' Aha, det høres litt mer logisk ut. Svakt av Sky. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Om jeg ikke tar feil stammer historien fra The Sun. Så ja, svakt av sky. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 COCKSUCKER MOTHERFUCKER!! Funk da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er The Sun som vanlig ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Herregud så digg, engelsk kommentator på Norwich - Newcastle. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Pasningen til Cabaye, løpet og nedtaket til Ba. Gud så nydelig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Norwich - Newcastle 1-1 til pause. Kjedeligste jeg har sett av Newcastle denne sesongen, tror jeg. Norwich skulle hatt straffe på hands fra Santon, så det føles ikke spesielt urettferdig at de scorer på et deflectionmål på det som ikke var corner i første omgang. Først etter det begynner Newcastle å spille fotball, og pasningen fra Cabaye til Ba som tar ned ballen perfekt og setter den bak keeper er så jævla pent. Og ja, ut med Shola Ameobi. Spiller fryktelig dårlig i dag, og har allerede pratet på seg et gult kort. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fy søren hvor heldige Arsenal er som har Van Persie. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Sykt digg med Norwich-seier. Newcastle er på vei dit de hører hjemme. 8 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Dette var jammen meg dårlig. Simpson greier seg overraskende godt som midtstopper i dag, Perch derimot. Noe av det dårligste jeg har sett. Obertan suger nok en gang. Edit: Ba og Cabaye var gode, dog. Endret 10. desember 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Norwich vinner 4-2 over Newcastle. Hva skal man si da? Har ikke sett Newcastle så dårlig denne sesongen, selv om gutta tidvis spiller litt fotball, blant annet etter at Gosling får det røde kortet på stillingen 3-1, og det blir 3-2. Da var det bare sort og hvitt der, helt til Perch gir bort et idiotisk frispark som fører til 4-2. Dette viser ihvertfall det vi har fryktet, det er alt for liten bredde i stallen. Med Colo og Saylor borte er forsvaret ikke til å kjenne igjen, og det at vi slipper inn tre mål på dødball, det hadde aldri i verden skjedd med de to på banen. Dog morsomt med Hoffern som plutselig har blitt anti-Newcastle. Jeg ler. Endret 10. desember 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gikk ikke sett mer enn fra 85min jeg. Ser ut som om det var greit å nedprioritere kampen gitt. Jeg var sikkert på at dette var en kamp vi kom til å vinne greit selv med redusert lag. Kjipe saker. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fy søren hvor heldige Arsenal er som har Van Persie. Han burde finne seg en bedre klubb, helt klart alt for god i forhold til resten av laget Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) RvP var langt i fra banens beste i dag. Bortsett fra målet fikk han egentlig ikke til noe som helst. Når det er sagt var det et mål for historiebøkene. For en perle! Endret 10. desember 2011 av Le Professeur 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Ser helst at city vinner på mandag. De har spilt underholdene fotball så langt. Hadde vært trivelig om Stoke tok en 3-poeng i morgen også forøvrig. Endret 10. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Håper også at City vinner. I så fall er fjerdeplassen vår, noe som er smått ufattelig med tanke på sesongstarten vår. Dessuten kommer City uansett til å ta ligagullet i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Må sies at jeg regner med cityseier neste runde også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå