Emils. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Husk også at kameravinklene ofte er "skjeve" og at linjedommeren i ni av ti tilfeller er i en bedre posisjon enn oss. Linjedommerene var gode i går. Edit: "Villas-Boas kan være ferdig som Chelsea trener i kveld" Merk deg at, Øyvind Alsaker tror. Abromovitsj er den eneste sikre kilden her, han så for ikke så lenge siden at Boas blir. Jeg tror mer på en russer enn en norsk PL "ekspert" 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 1 måned gratis Viaplay om man kjøper Wagner sensationale prosciutto-pizzaen. Bitchezzz. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Pass på så du melder deg ut og ikke betaler 200 kr for en måned ekstra... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bah. Spørs om ikke tilbudet bare gjelder "film + TV-pakka". Aka ingen sport (?!). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Husk også at kameravinklene ofte er "skjeve" og at linjedommeren i ni av ti tilfeller er i en bedre posisjon enn oss. Linjedommerene var gode i går. Edit: "Villas-Boas kan være ferdig som Chelsea trener i kveld" Merk deg at, Øyvind Alsaker tror. Abromovitsj er den eneste sikre kilden her, han så for ikke så lenge siden at Boas blir. Jeg tror mer på en russer enn en norsk PL "ekspert" Fullstendig klar over det, deler bare linken for de som evt. er interessert i å diskutere artikkelen/saken. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 For de som måtte like italiensk fotball anbefaler jeg Zenit og da spesielt Danko Lazovic. Overspilling nesten kun Serie A verdig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bah. Spørs om ikke tilbudet bare gjelder "film + TV-pakka". Aka ingen sport (?!). Hvorfor skulle noen noensinne være interessert i det? Grusomt tilbud. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Mye bra filmer på Viaplay. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 I kvalitet under SD. Takke meg til "andre metoder". Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er egentlig noe jævla svindleri ja. Selv om man har abonnement på viaplay.no kan man ikke bruke det opp mot viaplay på Viasat sin dekoder. Så ikke mye å spare der gitt. Over til fotball. Vi greide oss og tok gruppeseier Når er det over til United og City. Jeg tror City ryker ut, og at United tar en 1-0 seier. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bayern stiller med en del benkslitere, etter hva jeg har hørt, så City vinner nok.. At Napoli blir slått av Villareal derimot,det tror jeg er høyst usannsynlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvor ligger engelsk fotball nå om dagen? Er blitt tatt opp ofte her, og det har blitt dratt frem ofte at England er den beste og vanskeligste ligaen pga engelske lags prestasjoner i europa. Noen meninger? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er nok den beste ligaen fortsatt ja, men bundesligaen og La Liga er nok ikke lagt bak. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Liker godt at Bundesliga tar seg opp igjen. La Liga er dritt. Der har man bare 2 lag. Så kommer den en haug mer eller mindre jevne lag bak der. Dog går det vel ikke lang tid før Premier League er et 1-lags liga. Kommer an på russeren i blått. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dalglish kritiserer FA Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fa er ikke konsekvent? Er han helt sikker? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kenny Dalglish beskylder det engelske fotballforbundet for å være inkonsekvente i sitt handlingsmønster Du har helt rett. Du slapp straff for å banne foran kamera, Rooney fikk 3 (?) kamper. Stakkars deg. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Kenny Dalglish beskylder det engelske fotballforbundet for å være inkonsekvente i sitt handlingsmønster Du har helt rett. Du slapp straff for å banne foran kamera, Rooney fikk 3 (?) kamper. Stakkars deg. Gidder ikke diskutere akkurat den situasjonen igjen, men regner med de aller fleste er enige kritikken som Kenny kommer med. Den er i mine øyne helt på sin plass. Jeg så hele pressekonferansen i formiddag, og Kenny ettelyser på ingen måte spesialbehandling av verken Liverpool FC, spillere eller seg selv. Men konsekvente avgjørelser og klare retningslinjer som gjør at det blir greiere å forstå hva man har å forholde seg til. Du kan se eksempler jeg har postet i TiA, der er det situasjoner som er helt identiske med både den Suarez og klubben er siktet for nå, som ikke har fått noen konsekvenser. Både med og uten Liverpoolspillere innvolvert. Endret 8. desember 2011 av Termo Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Good luck with that. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå