Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tror du Newcastle er farmerlaget vårt eller? Er ikke Newcastle farmerlaget til Liverpool, da? Ikke sånn offisielt, men det er fordi det ikke er lov til å ha farmerlagavtaler med lag i samme divisjon Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvordan gjør egentlig Enrique det i Liverpool? Carroll var jo hvert fall en god deal for vår del, kan ikke si han har levd opp til £35mill forventningene Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Enrique er nok den beste venstrebacken vi har hatt siden Riise, uten tvil. Er meget solid defensivt, og bidrar mer og mer offensivt også. Til den prisen vi betalte tør jeg påstå det var et røverkjøp. Kunne lett ha betalt det dobbelte, og jeg hadde fortsatt vært fornøyd. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det vil jeg påstå skyldes at dere ikke akkurat er godt vant når det kommer til verdi for pengene som er brukt. Med det sagt er Enrique et meget godt kjøp til den prisen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Han er det, og se på f.eks Glen Johnson, som vi betalte nesten det tredobbelte for (£6,5m kontra £18m). Jeg tør påstå at de to er ganske jevngode, kanskje med Enrique et lite hestehode foran. Hadde Enrique vært engelsk så hadde han nok kostet like mye som Johnson. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vel, Johnson er jo ikke i nærheten av å være verdt £18m, dessverre er etablerte engelske spillere så dyre at det passerer det latterlige. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vel, Johnson signerte i 2009 etter at vi hadde solgt Arbeloa tilbake til Real Madrid for ca £5m. Dessuten, i utgangspunktet var budet på Glen Johnson bare på £10m, men Liverpool fortalte Portsmouth at de kunne sløyfe de £7m som Pompey skyldte Liverpool etter Peter Crouch-overgangen i tillegg, og dette er grunnen til at kjøpssummen oftest oppgis som i området £17m-£18m. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg stusset på prisen dere fikk Enrique for da han ble solgt ja, meget solid spiller. Må si han kommer til å bli savnet framover i Newcastle, i følge ryktene på jobb så er det en del skader i de bakre rekker. Lenke til kommentar
Populært innlegg Urmaker Skrevet 5. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2011 Må spørre her: er Suarez den største idioten i PL akkurat nå? Han er en grusom spiller å se på - han diver og han maser på dommere, motspillere, og medspillere. Har hele tiden vært klar over at han er en idiot, men nå har begeret rent over. What a cunt. 11 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er vel den største cunten i PL som jeg kan huske. Kan ikke komme på en som er i nærheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Trist at alt det fantastiske han gjør med ballen blir overskygget over fjotteriet han driver med. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Så liverpoolgutta er enige i at han er en cunt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja? Tror alle er enige om det. Ganske trist. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jepp. De er ikke så blinde som enkelte ABL-folk mener. Suarez er forferdelig å se på. Verste er at jeg tipper han ender i Barcelona etterhvert. Blir i så fall siste spikern i kista for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Tenkte for én gangs skyld at jeg skulle se kampen på TV2 selv om jeg har Sky Sports tilgjengelig. Dette å spørre på norsk for så å få svar på engelsk, er dette noe TV2 gjør ofte? Ikke at det er noe stort problem, men det er latterlig frustrerende. Claus er dessuten forferdelig å høre på. Endret 5. desember 2011 av Latias Lenke til kommentar
Payung Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Han engelske i studioet i dag forstår norsk, så med han pleier de å spørre på norsk. Med andre så spør de som regel på engelsk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 De har en "fast" gjestekommentator som spilte bittelitt for Brann, og (om jeg ikke husker feil) er gift med ei norsk dame. Tror han kanskje bor her i landet også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bor i Bergen. Konen er hypokonder, var med på en serie som gikk på NRK om det . Tror alltid hun holder på å dø etc etc. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Trevor Morley heter fyren. En god gammal botox barbie Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jepp. De er ikke så blinde som enkelte ABL-folk mener. Suarez er forferdelig å se på. Verste er at jeg tipper han ender i Barcelona etterhvert. Blir i så fall siste spikern i kista for min del. Han gjør ekstremt mye kvalmt. Trodde han skulle legge det av seg fort, men det ser ikke slik ut. Nå finnes det jo eksempler på en haug av spillere som har vært like ille og som senere har fremstått som rene gentlemens, så kanskje. Men en annen ting er jo det at han ikke har scoret på ei stund og da begynner supportere å bli lei også av det og har lettere for å klage på alt ved han. Håper uansett ikke han havner i Barcelona, hvor enn han drar. De har liksom sitt spill og slik er det uansett hvem som spiller der. De dreper litt "funk" som mange spillere naturlig har. Og Suarez har fantastiske evner som jeg ser for meg blir litt tøylet. Da er det morsommere i hovedstaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå