Smågal Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Luiz er kongen, digger at han sækker så jævlig. Ba var vel offside uansett? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hohoho, leste en tweet nå om Luiz. Ble virkelig denne karen kjøpt for 25 mill? Det er jo nærmest Torres og Carroll-klasse. ¨ En tweet jeg så sa at Newcastle-fansen synger "You're just a shit Coloccini" til Luiz, jeg ser ikke kampen, men noen av dere andre kan vel kanskje bekrefte? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg har allerede rapportert den, og kan bekrefte at det stemmer. Forøvrig helt håpløst å gå inn slik av Cabaye. Endret 3. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hoho. Pent av Sturridge! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 KONG KRUL! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Luiz minner meg mistenkelig mye om Koscielny i hans første PL-sesong, men Luiz har sluppet latterlig billig unna til nå med tanke på kort. Koscielny var milevis bedre i sin første sesong enn hva Luiz har vært hittil for Chelsea. Jeg tenker på de klønete involveringene som førte til utvisningene hans, jeg er selvsagt enig i at Koscielny spilte bedre. Nja uenig der også Atald. Første røde kortet fikk han etter to gule mot Liverpool hvor det siste kom etter at han "handset", men det var Gerrard (?) som flikket ballen opp i hånda hans når Koscielny stod rundt 45cm unna. Ufattelig strengt av dommer å gi et gult kort der og det var kun 2 minutter tidligere at Koscielny fikk sitt første gule kort. Det andre røde kortet hans mot Newcastle var også meget drøyt av dommeren. For det første så var det ikke så langt unna dødlinja på høyresiden, men attpåtil var han ikke sistemann heller da Squillaci var på cover. Gult kort var det helt klart, men aldri et rødt kort. David Luiz har generelt sett var langt mer klønete enn Koscielny. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 KRULLERS MIN KRULLERS! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 [...] Gir deg en pluss for den. Her har minnet mitt spilt meg et puss. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva i helvete slags hestefor er det de gir til Krul a? Pass på, Chelsea kommer nok med et 500mill bud på han i januar Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 @FourFourTom Robin van Persie has played a part in 16/26 (61%) of Arsenal's PL goals. Demba Ba has played a part in 12/18 (67%) of Newcastle's PL goals. Før dagens kamp. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva i helvete slags hestefor er det de gir til Krul a? Pass på, Chelsea kommer nok med et 500mill bud på han i januar Premier Leagues beste keeper hittil i år imo. Vært ufattelig god hittil denne sesongen for Newcastle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fy faen som jeg savner Jonas nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Venstresiden blir rævpult så til de grader. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fy faen! Da blir det tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå