Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Newcastle vil helst sikkert rase ned på tabellen når de får litt motgang de også. Per dags dato lever de nærmest på en luft sky og har mura igjen målet. Får de noen skader eller suspensjoner på svært sentrale spillere så vil de slite voldsomt, og for lag som Newcastle er det ikke bare å reise seg når de har prestert over evne. Egentlig litt av et dilemma, de har bortskjemt supporterne og det å skulle levere noe sånt de har gjort gjennom en hel sesong vil nærmest være uvirkelig. De kan selvfølgelig klare seg hvis de har flaksen (igjen) og holder seg skadefri og unngår å falle ned i den forheksede dal. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Meanwhile, in Spain... Getafe 1 - 0 Barcelona 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Meanwhile, in Spain... Getafe 1 - 0 Barcelona Herlig. Seks poeng opp til Real Madrid nå. Håper det holder seg til sesongslutt. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) 28 poeng av 30 mulige! Tottenham viste potensialet sitt sist mot Villa. Nå gjelder det bare å holdet trøkket oppe fremover. Må huske på at Tottenham ikke sitter med samme erfaring som mange av de andre lagene der oppe. Og flaks skal man virkelig ha for å ligge der. Samme gjelder om å vinne på en dårlig dag. Nå var plutselig både VdV og Modric ute. Første omgang ble så som så. Men så tok Parker mer og mer kontroll på midten og vi mer eller mindre kjørte over de siste 40 min. Strålende fornøyd så langt i år. Skulle bare mangle at noen andre en United også har litt flaks! :] Edit: Hvordan gikk det med Arsenal btw? Forstod det slik at de laga hakkemat av Fulham.. :!: Endret 26. november 2011 av Hille Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Edit: Hvordan gikk det med Arsenal btw? Forstod det slik at de laga hakkemat av Fulham.. :!: Dei gjorde dessverre ikkje det. Hangover frå CL. :/ Korleis gjekk det med Tottenham i CL forresten? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vi orka ikke CL i år Konse på å slå Arsenal i ligaen. ^_^ Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ser ut som eit godt valg det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hehe. Kunne ikke dy meg Jeg bør ha meg for god til slikt. Supportkrig fører ingen vei uansett. Av alle lag i PL så er ikke Arsenal et av de jeg hater.. Når de spiller fin fotball er det en fryd å se på. Ikke mange lagene igjen i ligaen som kan spille klikklakk fotball på lik linje som Barca. Edit: Med unntak av i dag. Forstod det slik at Getafe vant Endret 27. november 2011 av Hille Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Mest fornøgd med at Messi ikkje skårte, til 2.55(!) i odds. Lenke til kommentar
Populært innlegg Solaar Skrevet 27. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hva har skjedd med nivået i PL de siste par tre årene? City har mange gode spillere og er et bra lag, men langt i fra gode nok til at det skal være mulig å være så klar serieleder. Nå skal man ikke bruke enkeltkamper i CL som pekepinn, men det er ikke til å komme bortifra at de engelske bidragene i europa har vært tynne. Liverpool er på stedet hvil kontra foregående sesonger, men langt bak 2008 laget, Arsenal er på nivået man forventer å finne Tottenham, United er i en fornyelsesprosses og langt svakere enn tidligere, mens Chelsea bare er en skygge av selv vs Mourinho dagene. Tottenham har blitt bedre og City har naturligvis blitt bedre, men det nivået i toppen som helhet er langt under pari imo. Mange lag som har "dipp" samtidig. Ligaen er mer spennende (dog mer sjelløs) enn noen sinne, hvor bunnlag bortimot hver uke tar poeng fra topplagene. Som helhet er ligaen fortsatt den beste imo, der lag som feks Fulham har enkeltspillere med høy kvalitet (Dembele, Hangeland, Dempsey osv) , men gudbedre så skremmende at et så average lag som Newcastle kan ligge såpass høyt. [rant] Ta deg for faen sammen mann! Bare fordi laget ditt spiller uinspirert for tiden og du plutselig har oppdaget at pengene styrer fotballen (ref "diskusjonene" vi hadde for et par år siden) så betyr det ikke at det går under og utenom med ligaen som helhet. Det er ei heller atypisk at et lag man ikke forventer skal gjøre det bra ligger i topp når en tredjedel av sesongen er spilt, det skjer jo hvert år omtrent. Hva har skjedd med deg egentlig? Er det fordi du har fått for mange advarsler her på forumet at du har tatt denne defensive holdningen som et slags siste adjø før du finner det for godt å blåse ut en siste gang når noen fortjener det? Faen ass, du holder med det mestvinnende laget og burde tåle et par sesonger med motgang, uavhengig om det dreier seg om måten laget spiller på, måten spillerne opptrer eller hvor mye penger rivalene bruker for å kjøpe seg til det dere har jobbet i årevis for å oppnå. Vær litt stolt da vel! Hele grunnen til at jeg skriver dette er at dette forumet blir så mye bedre når du har den cocky attituden du bruker å ha. Den sytinga du har drevet med de siste månedene kler deg rett og slett ikke, du høres ut som en Arsenal-fan for å være helt ærlig. Skylder på det ene og det andre. Og til den som påsto at Spurs har hatt flaks hittil i sesongen: Du kan ikke ha sett mange av Spurs kamper. Ja vi sliter i perioder, men i det store og det hele har vi dominert og det er ikke tilfeldig at vi har tatt 28 av 30 mulige poeng i de siste 10. Den eneste kampen hvor resultatet var urettferdig var mot Fulham der vi ble regelrett overkjørt. Spurs er et lag som i likhet med Arsenal har bygd resultater over tid, kun basert på egne midler. Det fortjener faktisk litt mer respekt enn mange her på forumet gir uttrykk for. [/rant] Edit: Ser at dette innlegget kan virke vel krasst og muligens tolkes som et personangrep, derfor vurderte jeg å slette det og heller sende det som en pm men jeg vet at Game (toppmeis) tåler det fint og jeg tror det gjør seg bedre her i all offentlighet siden det overhodet ikke er vondt ment, heller tvert imot). Endret 27. november 2011 av Solaar 20 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg synes både Newcastle og Tottenham har gjort en kjempegod jobb jeg, men samtidig er det mange forskjellige grunner til at nivået på de andre har dalt, forutenom Man City da, som på tross av resultatene i CL er et godt lag, enten du liker det eller ikke. Først Tottenham da, som for alvor har begynt å hevde seg som en toppklubb, og som har kommet dit på en fair måte gjennom flere gode valg. Uansett hvor lite jeg liker Harry Redknapp har han faktisk gjort en god jobb i Tottenham, og fått mye ut av lite. Bare se på laget hans: Friedel kom gratis fra Villa og er en solid PL-keeper. Walker ble hentet inn som ungutt og utviklet gjennom gode utlån. Assou Ekotto ble hentet for en ganske lav pris fra Lille for 5 år siden. King er oppfostret gjennom akademiet. Lennon kom for 6 år siden for bare 1 mill, Van Der Vaart fikk man for en cut-price på 8 mill, og Parker for 5 mill var også en god deal. Bale har jo blitt en veldig god spiller han også for under 10 mill. Modric var en små-risky deal på 16 millioner, men den summen er ingenting i forhold til hva han er verdt nå. Samtidig må man ta med salgene. Det at Tottenham har tjent 3 millioner sånn ca. på å bytte Palacios og Crouch med Parker og Van der Vaart er ganske merkelig. Med dagens marked hvor enkelte bare sprer rundt seg med store summer, så går det ann å dra nytte av det. Med tanke på hvor mye Liverpool har brukt i 2011, noe i mellom 80 og 100 millioner, så er det utrolig at de ikke har en bedre stall pr. dags dato. I Arsenal har Wenger gått for de litt mindre åpenbare signeringene, som ikke har slått til fullt så godt som de kunne i flere tilfeller. Man Utd er fortsatt gode, selv i en utviklingsperiode/generasjonsskifte. Det at de ikke spiller så alt for underholdne fotball er ikke så veldig nytt for meg heller. Chelsea er et eget kapittel med en eier som har alt for mye makt. Fotball generelt har blitt veldig annerledes med disse nye investorene i flere klubber. Det er få som klarer å bygge lag over tid lenger, og det går mer i hvor godt man gjør det på transfer-markedet. Med de syke prisene som svirrer rundt, er det derfor lett å floppe. Endret 27. november 2011 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Enig i det meste, med unntak av Bale. Klart han har utviklet seg mye i Tottenham, men han er i likhet med Walcott et Southampton-produkt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jepp, det er sant. Glemte meg litt. Overgangssummen på han ble vel nærmere 10 mill til slutt, så det er en del det også. De har i alle fall vært dyktige/heldige med kjøpene sine. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Gary Speed skal visst være død iflg ryktet på gata. Skal visst være selvmord. Endret 27. november 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 http://www1.skysports.com/football/news/12018/7336718/Speed-passes-away Ikke bare et rykte. Jævlig trist. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hvem sier det er selvmord? Dette kom som et slag i trynet for å si det mildt, Jævlige saker. Endret 27. november 2011 av makkaa Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Diverse forums. Selvmord er ekstremt trist, gjør oppriktig vondt i meg ved en hver tragedie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det var en trist nyhet og våkne opp til. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 The former Leeds, Everton, Newcastle and Bolton midfielder was found hanged at his home in Chester this morning. Frå The Telegraph. Sjokkerande. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Han hang seg ja. Jævla trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå