R3devil Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Vi har 4p etter to kamper mot habil motstand. 2-2 på the cottage er helt greit, selv om vi spilte relativt dårlig i store perioder. Syntes oppriktig at vi har vært bedre enn Chelsea i ligaåpningen, men har møtt mye bedre motstand, samtidig som Chelsea har latterlig med flyt om dagen. Vi viste jo også i CS at de ikke har noe på oss. Flaks, marginer og denslafs jevner seg utover en lang sesong, det forteller alt av erfaring. Chelsea vil få en god ligastart fordi de har mange enkle hjemmekamper, samt overkommelig borte, mens vi nettopp har møtt Fulham på CC, en arena vi tapte på de to foregående sesongene. Doom and gloom stadiet er vi ikke på, selv ikke om det hadde blitt tap i dag. Håper virkelig du har rett, men frykter at du ikke har det... Jeg sa akkurat det samme i fjor. Vi mangler rett og slett et par spillere som kan gjøre "ting alene". Jeg tviler faktisk på at Rooney kunne gjort den store forskjellen i dag. Eneste positivet hadde muligens vært, etter mitt syn, at Rooney hadde forsvaret på seg slik at andre spillere hadde fått mer rom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Bare marginer at vi ikke vant 2-1 uansett. Enten vinner Chelsea eller United, så du har ca 50% sjans på å vinne. Men hvorfor så bastant? Tilnærmet = den beste spilleren ute, for ikke å nevne Ferdinand. Sløvt å mene at gullet er tapt etter andre runde. Gikk mye bedre enn i fjor. Kanskje vi vinner 2. kampen i 2011/12. Goldwing MacLeach, ok? Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Bare marginer at vi ikke vant 2-1 uansett. Enten vinner Chelsea eller United, så du har ca 50% sjans på å vinne. Men hvorfor så bastant? Tilnærmet = den beste spilleren ute, for ikke å nevne Ferdinand. Sløvt å mene at gullet er tapt etter andre runde. Gikk mye bedre enn i fjor. Kanskje vi vinner 2. kampen i 2011/12. Goldwing MacLeach, ok? Mener ikke at gullet er tapt etter 2. runde... Mener at gullet ble tapt før 1. runde Stallen er ikke god nok. Gud som jeg håper jeg tar feil! Du mener gullkampen kun består mellom United og Chelsea? Jeg tror City kan bli meget, meget farlige i år. Jeg tipper de er seriemestere innen 3 år. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Vi har 4p etter to kamper mot habil motstand. 2-2 på the cottage er helt greit, selv om vi spilte relativt dårlig i store perioder. Syntes oppriktig at vi har vært bedre enn Chelsea i ligaåpningen, men har møtt mye bedre motstand, samtidig som Chelsea har latterlig med flyt om dagen. Vi viste jo også i CS at de ikke har noe på oss. Flaks, marginer og denslafs jevner seg utover en lang sesong, det forteller alt av erfaring. Dere møter et nyopprykket hjemme i første kamp (som vanlig) og så Fulham borte. Dette er ikke akkurat "vanskelig", skal dog være med på å si at Chelsea har hatt enklere motstand. Men å si at Chelsea her vært dårligere en Man Utd i starten og at mye skyldes flaks og marginer som du sikter til er jo litt spesielt. Men hvor mye flaks er det snakk om når de har 29-0 på de siste 6 PL kampene og 12-0 og full pott så langt? Sammen med full pott 0,5p ekstra vs United spiller Chelsea på seg enorm selvtillit. Tror de står med 15p etter 5 kamper og United drar på seg minst 2p til i poengtap. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Mener ikke at gullet er tapt etter 2. runde... Mener at gullet ble tapt før 1. runde Stallen er ikke god nok. Gud som jeg håper jeg tar feil! Om ikke United sin stall er god nok så lurer jeg fælt. Imo den beste stallen i PL og Chelsea har en latterlig flyt som de nesten alltid har. Wigan og WBA er faktisk barnemat. Newcastle er ikke et CC-lag og 6-0 over Villa beviser litt. Magpies har en av de bedre starting XI blant middelhavsfarerne. Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Mener ikke at gullet er tapt etter 2. runde... Mener at gullet ble tapt før 1. runde Stallen er ikke god nok. Gud som jeg håper jeg tar feil! Om ikke United sin stall er god nok så lurer jeg fælt. Imo den beste stallen i PL og Chelsea har en latterlig flyt som de nesten alltid har. Wigan og WBA er faktisk barnemat. Newcastle er ikke et CC-lag og 6-0 over Villa beviser litt. Magpies har en av de bedre starting XI blant middelhavsfarerne. Du kan lure så mye du bare vil, men bredden på stjernespillere er fraværende. Misforstå meg rett, man er en "stjernespiller" når Sir Alex finner en god nok til å representere Manchester United. Men, som jeg har nevnt over, så er det ikke nok spillere som kan "gjøre ting på egen hånd". Det er for lite kreativt så fort et par viktige spillere ikke er på banen... Og dette gjenspeiles når vi møter lag som faktisk tør å angripe, noe Fulham til tider gjorde i dag. Don't kill the messenger, ta av de røde brillene og prøv å se objektivt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 I mine øyne har vi noen av Premier Leagues aller beste spillere i sine posisjoner. Det er små marginer som gjør at vi ikke kommer seirende ut i dag. Chelsea er i stor grad avhengig av enkeltspillere de også, noe de aller fleste lag er. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Nja, ingen tvil om at fyren er god, men fra å gå fra 17 mål i CCC, til rundt 25 mål i PL tror jeg blir tøft. Tipper han ender opp på rundt 15 mål. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Vi har 4p etter to kamper mot habil motstand. 2-2 på the cottage er helt greit, selv om vi spilte relativt dårlig i store perioder. Syntes oppriktig at vi har vært bedre enn Chelsea i ligaåpningen, men har møtt mye bedre motstand, samtidig som Chelsea har latterlig med flyt om dagen. Vi viste jo også i CS at de ikke har noe på oss. Flaks, marginer og denslafs jevner seg utover en lang sesong, det forteller alt av erfaring. Dere møter et nyopprykket hjemme i første kamp (som vanlig) og så Fulham borte. Dette er ikke akkurat "vanskelig", skal dog være med på å si at Chelsea har hatt enklere motstand. Men å si at Chelsea her vært dårligere en Man Utd i starten og at mye skyldes flaks og marginer som du sikter til er jo litt spesielt. Men hvor mye flaks er det snakk om når de har 29-0 på de siste 6 PL kampene og 12-0 og full pott så langt? Sammen med full pott 0,5p ekstra vs United spiller Chelsea på seg enorm selvtillit. Tror de står med 15p etter 5 kamper og United drar på seg minst 2p til i poengtap. Mener du at CFC ikke hadde flyt mot WBA og Wigan? Så du kampene? De spilte overhode ikke imponerende, men de vant likvel med overlegne sifre mye takket være motstanderens udyktighet. Det er et tegn på et lag i flyt. Før eller siden innhenter hverdagen CFC også og slikt skjer gjerne mot bedre motstand. De er ikke uovervinnelige, tvertimot, selv om de har scoret mye mål og sluppet inn lite mot b-motstand. Newcastle slo A. Villa 6-0 i dag, et lag som vel kom like i nærheten av LFC i fjor. Magpies er nok endel bedre enn WBA og Wigan, selv om de ikke kan regnes som tøff match på bortebane og Old Trafford. Det er klart at de er et bedre hjemmelag, ingen påstår noe annet. Poenget mitt var at de blå har møtt lag som allerede lå på slaktebenken, det har ikke vi. Så å dømme oss nord og ned fordi vi taper 2p mot et habilt hjemmelag blir for dumt. Jeg tror også at CFC får 15p på 5 kamper, men det har mest med motstand å gjøre. Jeg hadde ikke satt pengene mine på CFC i en toppkamp eller jevn match pr i dag. Jeg er imponert over målteften deres, men ikke spillet. Wait and see. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Problemet er jo at Chelsea faktisk snublet gang på gang mot bunnlag ifjor, men tok full pott mot Man Utd, Arsenal og Liverpool. Man Shitty og Spuds klarte å tukte de blå fra London dog. Kampen er definitivt ikke over for Man Utd i det hele tatt og de er i min bok fortsatt klare favoritter til å vinne foran Chelsea og Arsenal. 2-2 mot Fulham er ok, de var 9ende best på hjemmebane ifjor, selv om f.eks Stoke slo dem. Det at det har endt med 2 tap de to foregående årene tyder jo på at dette er en vanskelig kamp. Stallen til Man Utd er et topplag verdig og står ikke særlig tilbake for noen. Vil ikke helt gå med på at det er den klart sterkeste stallen i PL dog, til det mangler de klare stjerner offensivt annet enn Rooney. De er ganske få profiler egentlig, men det er en haug med 15-20 spillere som er veldig gode og pusher hverandre, samtidig har man den beste manageren og en vinnerkultur som har drevet dem langt på vei videre. Rooney var fantastisk og bar Man Utd i forrige sesong, og selv uten dette ble Chelsea for sterke, i en liga der topplagene kjempet om å surre bort seierene. Man kan ikke forvente samme mål-rate fra Rooney i år og her har Man Utd et problem. Synes egentlig det er synd med Nani, som jeg tror kunne blitt en veldig stor profil om han kunne utfolde seg på favorittsiden sin på høyrekanten fast. Uheldigvis for han spiller også Valencia der som var en åpenbaring ifjor. Jeg hadde trodd at sistnevnte skulle få en down-sesong i år, siden han er alt for avhengig å ha mye rom på høyresiden, men vet ikke om dette skjer. Vanskelig å lese hvor god Valencia er for tiden synes jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Alle skal da få være med å diskutere. Endelig har vi diskusjon igjen. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Alle skal da få være med å diskutere. Endelig har vi diskusjon igjen. Mangle liker det og det er sikkert det beste. Klart alle skal få være med å diskutere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Alle skal da få være med å diskutere. "Diskutere" kalles det når en viss dott setter igang. Og eg mener ikke dottEN.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) herlig å se Hernandez i bønn til høyere makter før avspark på lørdag. Skikkelig rørende Endret 23. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Alle skal da få være med å diskutere. "Diskutere" kalles det når en viss dott setter igang. Og eg mener ikke dottEN.... istedet for å angripe person som du gjør her og eller hele tiden. Hva med å bidra til diskusjon på denne siden som heter diskusjon.no? Hva med mitt innlegg var så utrollig dårlig denne gangen? Du har noe imot meg, ikke det jeg skriver i dette innlegget. Det er rimelig klart ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Enig, du burde heller klage på at folk bruker kallenavn eller latterliggjøre helt rasjonelle påstander Jotun. Det bidrar til bra diskusjon. Endret 24. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Tok du deg nær av noe YNWA? Hvor i innlegget angriper eg deg? Du hadde da ingenting med noe av det innlegget å gjøre, så at du tar deg nær av det må jo isåfall tyde på en større innsikt enn eg trodde. Kudos for det YNWA! Sånn utenom det.... Endret 24. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Tok du deg nær av noe YNWA? Hvor i innlegget angriper eg deg? Du hadde da ingenting med noe av det innlegget å gjøre, så at du tar deg nær av det må jo isåfall tyde på en større innsikt enn eg trodde. Kudos for det YNWA! Sånn utenom det.... dette ble vel litt mye ungdomskolepreg og lite konstruktivt eller? Hvor i innlegget angriper du meg? Du siktet liksom ikke til meg med ditt innlegg? -spar meg. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Men det går så fint så. Har aldri brydd meg om dine meninger. Sånn ellers, når begynner alvoret for klubbene som er gode nok for CL? Trekningen i midten av september? 4 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Trekning av grupper skjer på torsdag om det var det du ville vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå