kandinsky Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 På tide å lage en pastisj av den gamle Hollow-klassikeren. Hollow, Hollow, Hollow, Citys success is fucking hollow, All the money they took, From that big Arab crook, And you'll never win three in a row. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ben Arfa ser ut til å komme mer og mer i form. Gleder meg til han er i form, herregud så sykt. ØL ØL ØL. Meanwhile in Germany: Incredible story from Germany where the Bundesliga match between Cologne and Mainz was called off 40 minutes before kick-off after the referee tried to commit suicide. Babak Rafati was found in his hotel room less than two hours before the scheduled start time. The 41 year-old is in Hospital his condition is unknown Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Må bare trekke på smilebåndet når jeg ser Balotelli. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Enig. Disrespectful. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ben Arfa har sett bra ut. Har flere ganget hatt noen detaljer som er så bra at jeg runker til det. Men ellers er det rimelig dårlig. Greit nok at det Man City, men det blir bare lange baller som ender opp i helvete. Involver spissene mer for faen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Feiringene til Balotelli er verdt allverden alene. Virkelig. Kunne hatt en "Top 10 celebrations" for seg selv. Dagens var nesten like legendarisk som etter 1-0 mot oss på OT. Lar Krul stå pinlig berørt på streken, mens han vandrer mot han uten en mine, som i en classic shoot out. Om City vinner ligaen håper jeg han goaler alle målene. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kommer bare til å slå tilbake når han brenner straffe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Der hadde Ben Arfa fortjent et mål. Fy faen! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Haha. SÅÅÅ god er Ben Arfa. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Og vips så har ikke Newcastle det gjerrigste forsvaret. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Haha. SÅÅÅ god er Ben Arfa. Ja, for det var ikke MR som var smart og god der? Du viser nok en gang at du ikke har peil Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det har ikke Ben Arfa heller, tydeligvis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Tror de fleste ler av deg der. Hva skal han gjøre, stoppe å løpe? Alle MÅ utfordre i sånne situasjoner, det at MR stopper opp totalt er smart, stygt og jævlig. Men sånn er fotball. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Tror ikke han troller engang, tror han faktisk mener det. Men ikke første gang, det. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Uff. Så sinte dere er. Men én ting er sikkert, Newcastle skal slite med å holde seg på øvre halvdel av tabellen. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Synd for Newcastle ryker i dag. Et lag(til tross for tidligere ting skrevet i affekt) jeg ikke har noe imot og unner suksess, så lenge det ikke går på bekostning av Arsenal. City kan bare dra til helvette. Makan til fittelag finnes ikke på jord. On a more positive note så vant jeg 2k på et veddemål med en Newcastle supporter på kampen idag Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Og vips så har ikke Newcastle det gjerrigste forsvaret. Og vips så har Newcastle det gjerrigste forsvaret, sammen med Man City. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå