PSV Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Trist at det ikke er ei ny uke med internasjonal fotball? På kjøret eller? 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det var så fantastisk gøy å se Norge bli knust av Wales Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Trist at det ikke er ei ny uke med internasjonal fotball? På kjøret eller? Han har da sagt det mange ganger at PL er blit kjipt, det er ikke dette han forelsket seg i osvosvosvosv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er så forbanna typisk at en person kan ødelegge et salg. Håper de andre klarer å overtale ham til å selge. http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Blackburn-Rovers-owners-Venkys-split-over-takeover-by-wealthy-Qataris-article830051.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Neymar droppet Real Madrid pågrunn av frykt for en hårklipp, forteller klubbpresident. Har tenkt han kunne trengt en klipp selv, men det var litt drøyt å kreve kanskje. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg tror det er blåst litt ut av proporsjoner. Mest sannsynlig noe klubbdirektøren har sagt i fleip både til Neymar og pressen, som så har overdrevet det så sinnsykt som de vanligvis gjør. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det skal man ikke se bort i fra, dessuten blir det for dumt at utseende skal være en avgjørende faktor i fotball. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vel, den godeste Nils Arne Eggen uttalte vel en gang at det var kun en fotballspiller som hadde lov til å bruke hvite sko, og det var Pelé. Så under hans første regime i RBK var det vel bortimot forbudt å bruke noe annet enn svarte sko, men det er jo jenket litt i senere tid. /babling Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Altså, Neymar takket jo ikke nei til Real Madrid pga at Perez sa at han måtte klippe seg, nekter jeg å tro. Er nok mer det at han tjener helt ekstremt bra i Santos, er 100 år jubeliub neste år og at han for øyeblikket liker seg godt i Brasil. Er jo også presidentvalg i Santos nå i desember, og presidenten gjør nok alt han kan for å overbevise medlemmene at han er rett mann å satse på. Perez krevde jo at Adebaor skulle klippe håret da han kom på lån i januar. Noe Adebayor også gjorde. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Rart at det skal være så mye fokus på hår i fotball. Både i fra spillerne sin side og lagene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Unntatt i Arsenal, som tillater helt hårreisende hårfrisyrer: Bacary Sagna ble vel også kåret til "Han med PLs styggeste hårsveis" av FC Football-gutta for noen år tilbake mens det het FK Fotball" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Synes vel nesten av Gervinho slår den sveisen der. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vel, det er så mange stygge sveiser i Arsenal, jeg tok den første og beste. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det mange kaller underholdende fotball er ofte bare dårlig forsvarsspill. Finnes en del unntak her, men vi kan nå se på Arsenal kampen. En orgie i dårlig forsvarsspill fra begge lag. Det er ikke så veldig mye penere enn god defensiv fotball i mine øyne Dessuten tror jeg det er mere slitsomt for spillere. Kontrolerte et og to målsseiere kan vi holde oppe i evigheter, men det spillet vi hadde i starten med det tempoet og en skadet spiller hver kamp måtte bare havne i grøfta innen kort tid Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Til gjengjeld har vi Arteta, som utvilsomt har klodens mest perfekte hår. Finn ett hårstrå som ligger feil. ETT! Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Synes også Arteta er jævlig kjip på håret, selv om han på ingen måte kan sammenlignes med Sagna, Gervinho, Arshavin og helt sikkert noen flere. Ler godt av hårsveise på noen av de gutta der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Synes også Arteta er jævlig kjip på håret, selv om han på ingen måte kan sammenlignes med Sagna, Gervinho, Arshavin og helt sikkert noen flere. Ler godt av hårsveise på noen av de gutta der. Reading comprehension ftw 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Til gjengjeld har vi Arteta, som utvilsomt har klodens mest perfekte hår. Finn ett hårstrå som ligger feil. ETT! Mja, i samme stil som Zanetti og Gomez. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ey. Different cultures. Min empiri tilsier at det er bra å være kjip på håret i Russland. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg ville heller sett laget mitt vinne 1-0 enn å spille 4-4. Det sier seg selv. Blir som å si; "Jeg vil heller at laget mitt vinner 3-0 på en underholdende måte enn å vinne 1-0 med trygt defensivt spill." Endret 14. november 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå