""" Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Parker, Lescott og Jagielka reddet England i dag. Fantastisk kamp av alle tre. DownSing og G. Johnson var ræva. Bent var dårlig. Jones var middelmådig, og jeg skjønner ikke hvorfor de bruker han på midten. Fabregas burde puttet, dog. Samt at Villa sin burde gått inn, for det var direkte nydelig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Av det jeg så av høydepunkter på tv2 så var det vidåpent bak hos England, etter nydelig angrepsspill fra Spania. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Fryder meg at noen satte på plass spanjolene. Hater det laget og alt de står for. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Spania har jo blitt rundspilt av Argentina og Portugal, samt tapt mot Italia i noen av sine andre treningskamper det siste året, så jeg tror ikke de blir så veldig jekket ned av 1-0 mot England. Parker BB. Han er helt enorm for tiden. Lurer på hvor mye mer enn de 5 millionene Tottenham brukte, han er verdt nå. Endret 12. november 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Rykter om at en oljegigant fra Quatar vil kjøpe Blackburn. Oh God, la det være sant. Bli kvitt både Venky's og Kean på en gang. http://www.lancashiretelegraph.co.uk/sport/football/blackburn_rovers/news/9361246.Rovers_set_for_fresh_takeover_attempt/?ref=twt 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva står de for? Filming, primadonnanykker og gørr kjedelig balltrilling. De kan glimte til med pen fotball nå og da, men hovedsaklig så triller de ball på midten, akkurat som Barcelona. Det funker som faan, men er ikke spesielt underholdende. Hvis man vil se Europas mest underholdende fotballag, sjekk ut Nederland. 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Når du skriver på den måten burde vi nesten ønska at de knuste England, siden de eneste som spiller kjedeligere fotball om dagen er Norge. Sånn ca. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Etter VM 2010 kan man ikke akkurat si at Nederland spiller underholdne fotball heller. Samtidig er det en forskjell på Spania og Barcelona også. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva står de for? Filming, primadonnanykker og gørr kjedelig balltrilling. De kan glimte til med pen fotball nå og da, men hovedsaklig så triller de ball på midten, akkurat som Barcelona. Det funker som faan, men er ikke spesielt underholdende. Hvis man vil se Europas mest underholdende fotballag, sjekk ut Nederland. Digger tyskland jeg etter sist mesterskap, var helt rått når de kontret Argentina i senk! Lenke til kommentar
Populært innlegg Benbjo Skrevet 13. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2011 Nei, takk. Orker ikke flere pengeklubber i PL nå. 10 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skjønner hva du mener, og jeg er enig med deg. Men nå var det ikke det som var poenget. Poenget var at vi da kunne bli kvitt Venky's, noe som for oss Blackburn-supportere ville vært en stor seier. Om de som eventuelt hadde kjøpt klubben hadde hatt mye eller lite penger hadde ikke brydd meg, så lenge de hadde litt kunnskap til fotball, kunne ansette en god manager og ikke blande seg inn i spillerkjøp, taktikk osv. Om Venky's får styre videre vil Kean sitte trygt uansett og da er klubben fucked. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva står de for? Filming, primadonnanykker og gørr kjedelig balltrilling. De kan glimte til med pen fotball nå og da, men hovedsaklig så triller de ball på midten, akkurat som Barcelona. Det funker som faan, men er ikke spesielt underholdende. Hvis man vil se Europas mest underholdende fotballag, sjekk ut Nederland. Digger tyskland jeg etter sist mesterskap, var helt rått når de kontret Argentina i senk! Tror det blir Nederland nå i 2012, og kanskje 2014 så Tyskland etter det. Per i dag tror jeg Tyskland har nesten hele troppen i første halvdel av tjueåra, mens Nederland har den i andre halvdel (som regel da fotballspillere peaker). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Uavhengig av alder har Tyskland et mye sterkere lag, spiller for spiller, enn Nederland. Endret 13. november 2011 av Geir M Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Uavhengig av alder har Tyskland et mye sterkere lag, spiller for spiller, enn Nederland. I forsvaret, meget mulig. Foran på banen syns jeg det er ganske likt, kanskje med Nederland et lite hakk foran (og da går jeg utifra disse:). de Jong, Robben, Sneijder, van der Vaart - Huntelaar, van Persie. Khedira, Özil, Podolski, Schweinsteiger - Gómez, Klose. Troppen vinner dog soleklart Tyskland, da de har Müller og Götze der Nederland har Kuyt og Babel. Vi får vel uansett se de to spille på tirsdag, det blir artig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Gives a shit sier nå jeg. Når først City og Chelsea får holde på, så what the hell, hvorfor ikke Blackburn (igjen) og andre småklubber. Like greit å kjøre hele dritten i dass først som sist, i steden for denne langsomme prosessen. Trist at det ikke er ei ny uke med landslagsfotball Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Müller spiller vel fast? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 England spilte feigt og kynisk. Jeg er så dritt lei av dette hysteriet. Det media fremstiller som god fotball er det mest oppskrytte innen fotball. Lager det ene laget et mål og det andre null mål så er det ingenting å vinne på å ha spilt "god" fotball. Vi spilte en FA cup finale mot Arsenal som vi "såkalt" fortjente å vinne. Vi fikk ikke noe mere av den grunn Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Man spiller på sine styrker selvfølgelig. Men i blant virker det som om du er mot underholdende fotball Limbeck og for kjedelige defensive murvegger. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fotball er et spill delt i to: angrep og forsvar. Den som mestrer begge delene er den som står igjen som vinneren. Jeg ville heller sett laget mitt vinne 1-0 enn å spille 4-4. Dessverre er det bare offensiv fotball som blir sett på som "underholdende". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå