Atald Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hvor kommer alt hatet av Kean fra egentlig? Laget suger jo åpenbart, men er det hans skyld? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hvor kommer alt hatet av Kean fra egentlig? Laget suger jo åpenbart, men er det hans skyld? Kvalitetsmessig på spillermatriell, skal vi hvertfall være et midt på tabellen lag. Og selvfølgelig er det hans skyld, er han som setter opp taktikken og styrer laget. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Vel, den godeste agenten i bakgrunnen er vel ikke helt stabil han heller. Han representerer da Venky's og Steve Kean, såvidt jeg har forstått, samt at vi har det underlige sammentreffet med at sønnen hans plutselig signerte for Blackburn, etter å ha blitt avslått hos MK Dons eller et tilsvarende L1 eller L2-lag. Tror det var Dons, men Samebror har sikkert oversikten. Endret 11. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 samt at vi har det underlige sammentreffet med at sønnen hans plutselig signerte for Blackburn, etter å ha blitt avslått hos MK Dons eller et tilsvarende L1 eller L2-lag. Tror det var Dons, men Sameboe har sikkert oversikten. Myles Anderson eller noe sånt? Var ikke god nok for Leyton Orient, så han ble solgt til Aberdeen F.C.. Så ble han solgt til Blackburn. Eller er det jeg som mikser og trikser i hodet mitt nå? Drøyt opplegg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 samt at vi har det underlige sammentreffet med at sønnen hans plutselig signerte for Blackburn, etter å ha blitt avslått hos MK Dons eller et tilsvarende L1 eller L2-lag. Tror det var Dons, men Sameboe har sikkert oversikten. Myles Anderson eller noe sånt? Var ikke god nok for Leyton Orient, så han ble solgt til Aberdeen F.C.. Så ble han solgt til Blackburn. Eller er det jeg som mikser og trikser i hodet mitt nå? Drøyt opplegg. Var noe sånt ja... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Happy om dagen, samen? Blackburn har helt klart et godt nok lag til å holde seg i PL. Snart blir vell Ewood skiftet til Venkey's Stadium og Kean får 5 års kontrakt. En skam etter arven fra Jack Walker. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 samt at vi har det underlige sammentreffet med at sønnen hans plutselig signerte for Blackburn, etter å ha blitt avslått hos MK Dons eller et tilsvarende L1 eller L2-lag. Tror det var Dons, men Sameboe har sikkert oversikten. Myles Anderson eller noe sånt? Var ikke god nok for Leyton Orient, så han ble solgt til Aberdeen F.C.. Så ble han solgt til Blackburn. Eller er det jeg som mikser og trikser i hodet mitt nå? Drøyt opplegg. Tror det var Aberdeen -> Leyton -> løst fra kontrakten der -> signert av Blackburn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Denne var så dårlig at den må postes: Lpool's nye stadion, med slagordet "You'll never shit alone" Uff.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Bortsett fra at omgivelsene ikke stemmer, men: "Er ikke det der Old Toilet?" Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Viser Sumo Eng-Spa? Jones starter på midten bak med Parker. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Nokon som har sett korleis Jones har greid seg? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Ser ikke kampen, men han er ikke nevnt i kaprapporten til VG så langt i hvert fall. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Han har vært relativt middelmådig synes jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Arbeidsro for Caqpello nå ei stund tenker jeg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Viser Sumo Eng-Spa? Jones starter på midten bak med Parker. Spa? U21? Edit: new Zealand var rugby kamp det Endret 12. november 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Feil å bruke Jones på midtbanen synes jeg. Klart best i forsvar av det vi har sett så langt. Men jævlig artig at England slo Spania, var jo så mange breiale Barca supportere og ABUere (som om det skulle bry oss) som mente at Spania kom til å trille ball i hatt med England og ydmyke de som de aldri hadde blitt før. Morro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hva har ABU med det å gjøre? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Noen som jeg kjenner som jeg vet er ABU, som mente det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Trodde selv at Spania skulle ta England ganske lett, så det ble ikke noen gevinst på oddsen i kveld. Bummer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Skal innrømme at jeg forventet Spania seier, men det er egentlig ikke så veldig rart. Ut fra VG Live er det egentlig rart at Spania ikke klarte å putte en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå