Old Game Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Ja, for det var jo ikke derfor jeg skrev det. Neida. Endret 21. august 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Noen som følger spansk fotball her? Wenger hinter til at vi har fått akseptert bud på Sébastien Squillaci. Godt kjøp? Spillertype? Regner med at han blir back-up bak Tommy V og Kos, men rutinen hans vil nok bli gull verdt nå som Campbell og Silvestre har reist. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Ikke så aller verst det der. Du har rettet feil på Heerenveen. De vant. Med tanke på at Chelsea var en feilmarkering (hvilken idiot setter Wigan?), er det bare skuffende Everton som failer. Fikk uansett inn en fin en med: Arsenal - Blackpool (0-1) H Cardiff - Doncaster H QPR - Scunthorpe H Wigan - Chelsea (0-1) B 300 kroner i pluss i dag. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 hehe de hadde ikke spilt kampen ferdig når jeg rettet Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 (hvilken idiot setter Wigan?) Ganske tøff påstand egentlig. Ifjor mista jeg en bong til 68 i odds på at jeg satte Chelsea i tilsvarende oppgjør... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 ... bak Tommy V og Kos, men rutinen hans vil nok bli gull verdt nå som Campbell og Silvestre har reist. Skriver du så lette kallenavn som det passer deg fordi du ikke vet hvordan navnene skrives? Hvorfor bruker du slike navn istedet for de "offisielle" kallenavnene som synges/ropes på Emirates? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 ... bak Tommy V og Kos, men rutinen hans vil nok bli gull verdt nå som Campbell og Silvestre har reist. Skriver du så lette kallenavn som det passer deg fordi du ikke vet hvordan navnene skrives? Hvorfor bruker du slike navn istedet for de "offisielle" kallenavnene som synges/ropes på Emirates? Hehe, HÆ? Er du seriøs? Følte du virkelig at det var noe å henge seg opp i? Latterlig. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) ... bak Tommy V og Kos, men rutinen hans vil nok bli gull verdt nå som Campbell og Silvestre har reist. Skriver du så lette kallenavn som det passer deg fordi du ikke vet hvordan navnene skrives? Hvorfor bruker du slike navn istedet for de "offisielle" kallenavnene som synges/ropes på Emirates? Hehe, HÆ? Er du seriøs? Følte du virkelig at det var noe å henge seg opp i? Latterlig. Hei Le P: Kjenner du YNWA? Hei Kjakan: Ja eg kaller deg heller det, fordi de kallenavnene som synges/ropes i gangene her vil få folk utestengt. Offisielt kallenavn? Hahahahaha! Aldri hørt noe så dumt. Endret 21. august 2010 av Jotun 7 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Noen som følger spansk fotball her? Wenger hinter til at vi har fått akseptert bud på Sébastien Squillaci. Godt kjøp? Spillertype? Regner med at han blir back-up bak Tommy V og Kos, men rutinen hans vil nok bli gull verdt nå som Campbell og Silvestre har reist. Kan ikke skryte på meg å ha sett alt for mye av Sevilla, men som du sier tror jeg han kommer til å være en back-up/rotation til Kos(flott kallenavn) for plassen ved siden av Tommy V(dette også). Squilacci er egentlig en ganske all-round god forsvarspiller å ha, og danner et godt sammarbeid med makkeren sin. Tror rutine hos han mot slutten kan bli bra, og hvis Schwarzer nå går i boks kan Arsenal se ut som en virkelig stor utfordrer til tittelen. In other news spilte Barcelona Supercopa finale mot Sevilla idag og vant 4-0 mot fjorårets fjerdeplass i ligaen. Hat-trick fra Messi som fortsetter formen fra fjorårssesongen. Noen fantastiske mål. http://www.youtube.com/watch?v=ejnz1A8r4LY Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Fikk du med deg ball possesion den kampen Maefteda? Sevilla var jo knapt på ballen. Barca styrte det hele og Messi samt Xavi var virkelig gode ikveld. Håper de får Mourinho til å skjelve i buksa. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) YNWA kaprer minuspoeng og årets dust-priser både her og der. Endret 21. august 2010 av aunmar 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Tydeligvis populært å vinne 6-0. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Får håpe den trenden fortsetter Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 PL har jammen meg startet ustabilt i år Men gøy er det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Newcastle er faktisk et ålright lag, så vår 3-0 maltraksjon av skjærene setter ting i perspektiv. Dette laget ender midt på tabellen, aldri i verden om de rykker ned. Til det er de for godt komponert og har for mange spillere med PL-erfaring. Meget imponert over Barton, Nolan, Carrol og Smith mfl i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Lukter sterkt hjemmelag av Newcastle føler jeg. Tror ikke de er fullt så gode borte, men St. James' Park er jo en fantastisk arena for dem. Tror heller ikke de rykker ned nå, veldig gode spillere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Det var ikke feil med 6-0 nei! Carroll er en klassespiller. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Carroll var konge i CC og fortsetter trenden i Premier League. Ikke overrasket. Fortsetter han målscoringen (i hovedsak på St. James' Park) er han plutselig en utfordrer til topp tre toppscorer. Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Er med i et par tippekonkurranser, type tipp PL-tabellen. Tippet Chelsea som vinner, og ser allerede nå at min spådom slår ut riktig... Greit, Fulham var finalist i EL, men Manchester United SKAL vinne der når det stilles med en tilnærmet skadefri tropp. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Vi har 4p etter to kamper mot habil motstand. 2-2 på the cottage er helt greit, selv om vi spilte relativt dårlig i store perioder. Syntes oppriktig at vi har vært bedre enn Chelsea i ligaåpningen, men har møtt mye bedre motstand, samtidig som Chelsea har latterlig med flyt om dagen. Vi viste jo også i CS at de ikke har noe på oss. Flaks, marginer og denslafs jevner seg utover en lang sesong, det forteller alt av erfaring. Chelsea vil få en god ligastart fordi de har mange enkle hjemmekamper, samt overkommelig borte, mens vi nettopp har møtt Fulham på CC, en arena vi tapte på de to foregående sesongene. Doom and gloom stadiet er vi ikke på, selv ikke om det hadde blitt tap i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå