Varmo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mata har vel en rimelig god utdanning til fotballspiller å være om jeg husker riktig, i tillegg valgte Lukaku å prioritere videregående før han skiftet klubb. Resten har jeg ikke peiling på. Videregående? Wow! Han er smart! Det var ikke det som var poenget. Poenget var at han valgte å prioritere utdanningen før han dro videre, men det tror jeg du egentlig forstod. Det er forskjell på å være smart og fornuftig. Har ikke noe særlig inntrykk av Lukaku foreløpig, så vet ikke om han er smart. Men hvis det stemmer at han prioriterte skolen før han dro til utlandet så er han ihvertfall det siste. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Om jeg skulle ha en samtale med en arsenal-spiller så må det nok bli Arshavin. Hovedsaklig for underholdningen. Åh, jeg glemte Arshavin. Underholdning, ja. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg ville snakket med Wenger, bare fordi jeg må finne ut om den franske aksanten er ekte, eller om han rett og slett ikke klarer å snakke skikkelig engelsk etter 10 + år i England. Endret 10. november 2011 av Erratum Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er vel ikke direkte uvanlig å ha en aksent. Wenger har neppe studert engelsk fonetikk, og det virker som om han kan gjøre seg forstått. Ser ingen problemer. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fat Frank har vel en fenomenal IQ også. Men så spørs det med resten av gjengen deres. Ja, i mot setning til Robin van Persienne og & co. Fordi Robin framstår som veldig dum eller? Neida, bare at "Fat Frank" begynner å bli en smule oppbrukt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er vel ikke direkte uvanlig å ha en aksent. Wenger har neppe studert engelsk fonetikk, og det virker som om han kan gjøre seg forstått. Ser ingen problemer. Enig, Wenger kan etter hva jeg har forstått(wikipedia) snakke fransk, tysk, engelsk, i tillegg forstår han/kan snakke litt spansk, portugisisk, italiensk og japansk. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fat Frank har vel en fenomenal IQ også. Men så spørs det med resten av gjengen deres. Ja, i mot setning til Robin van Persienne og & co. Fordi Robin framstår som veldig dum eller? Neida, bare at "Fat Frank" begynner å bli en smule oppbrukt. Nope. Han fortjener å høre det. Slik han blir husket i West Ham i alle fall. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Visste ikke at Luis Suarez har vunnet Ballon d'Or. Endret 10. november 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Voldemort ny trener for Pompey. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nei, han er utlånt til Blackpool. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Når ikke Appleton til knærne Endret 10. november 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fat Frank har vel en fenomenal IQ også. Men så spørs det med resten av gjengen deres. Ja, i mot setning til Robin van Persienne og & co. Fordi Robin framstår som veldig dum eller? Neida, bare at "Fat Frank" begynner å bli en smule oppbrukt. Fat Frank blir aldri oppbrukt! Vet foresten ikke om Frimpong spiller dum eller om han er below avarage IQ. Twitteren hans er fantastisk! Leste og at Wenger fikk spillerne til å ta IQ tester for et år eller to siden. Likt å vist resultatet. Hva er dette om ny kontrakt til Steve Keane foresten? Er det fakta? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ny og forbedret kontrakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sjokkerende avgjørelse. Forventer at Blackburn rykker ned i år. Det lønner seg sjelden å ikke høre på hva fansen har å si. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Trodde Mr. Anderson var ute av Blackburn jeg. Tok tydeligvis feil. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Sjokkerende avgjørelse. Forventer at Blackburn rykker ned i år. Det lønner seg sjelden å ikke høre på hva fansen har å si. You were saying? Ja, jeg veit at akkurat DET bildet er photoshoppa. Så mye kunne vært annerledes. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hvis Steve Kean klarer å snu det her, og vi om 24 år sitter og hyller ham mens man åpner "Sir Steve Kean Stand" på Ewood Park, så skal jeg faenmeg personlig reise over og kysse skoene hans. Og jeg er Liverpool-supporter! Endret 11. november 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hah, har ikke stor tro på at det blir tilfelle nei. Skandaløst er vel det rette ordet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Når det gjelder Steve Keans forlengelse, er ingenting klart ennå. Er aktuelt å forlenge med han, men han har ennå ikke skrevet under noen kontrakt av no slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå