Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 "Chelsea goalkeeper Petr Cech has joked that he would look like Batman if he was to wear another special protective headgear after breaking his nose against Blackburn Rovers on Saturday." - http://www1.skysports.com/football/news/11668/7295703/ :!: Bra sagt. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Husker ikke om han sa det der før eller Internett ble funnet opp. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Husker ikke om han sa det der før eller Internett ble funnet opp. Smart setning. 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Cech er en fantastisk keeper og en enda råere fyr. Resten av divaene har mye å lære fra stålmannen fra Tsjekkia. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Romeu nevnte idag under webchatten at Cech kan 5 forskjellige språk, så han virker rimelig smart og. Har inntrykket av at flere av Chelsea spillerne er temmelig smarte. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Merkelig, jeg kom brått på en hel gjeng som ikke virker så smarte. Den eneste jeg rett ut kan like er vel David Luiz. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg sa flere, ikke de fleste. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fat Frank har vel en fenomenal IQ også. Men så spørs det med resten av gjengen deres. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Mata har vel en rimelig god utdanning til fotballspiller å være om jeg husker riktig, i tillegg valgte Lukaku å prioritere videregående før han skiftet klubb. Resten har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 John Terry i mensa, tjohei kabaisj smell pang! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mata har vel en rimelig god utdanning til fotballspiller å være om jeg husker riktig, i tillegg valgte Lukaku å prioritere videregående før han skiftet klubb. Resten har jeg ikke peiling på. Videregående? Wow! Han er smart! 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Samt 18 år, så joda, det syns jeg faktisk. Usikker på om jeg hadde greid å ta den avgjørelsen selv, hvis en engelsk PL-klubb hadde vært interessert i meg før jeg var ferdig med VGS. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fat Frank har vel en fenomenal IQ også. Men så spørs det med resten av gjengen deres. Ja, i mot setning til Robin van Persienne og & co. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mata har vel en rimelig god utdanning til fotballspiller å være om jeg husker riktig, i tillegg valgte Lukaku å prioritere videregående før han skiftet klubb. Resten har jeg ikke peiling på. Videregående? Wow! Han er smart! Det var ikke det som var poenget. Poenget var at han valgte å prioritere utdanningen før han dro videre, men det tror jeg du egentlig forstod. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) FYI så studerer Mata fortsatt iallfall ifølge denne: http://www.telegraph...-the-world.html Det er ikke noe voldsomt "wow" over det, men igjen, det er mer enn de aller fleste fotballspillere gjør. Endret 10. november 2011 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Avlutter de vidregående et år før i Belgia enn i Norge eller? Siden Lukaku er 93-gutt(eller, alle vet at han er født en gang på 80-tallet) Forresten så studerer både Granero (psykologi) og Alonso (økonomi). Virker som det er endel spanske fotballspillere som studerer ved siden av fotballen. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fat Frank har vel en fenomenal IQ også. Men så spørs det med resten av gjengen deres. Ja, i mot setning til Robin van Persienne og & co. Fordi Robin framstår som veldig dum eller? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg tar heller en samtale med RvP enn Bacary Sagna, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Om jeg skulle ha en samtale med en arsenal-spiller så må det nok bli Arshavin. Hovedsaklig for underholdningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå