Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Ikke mer enn 5t0ke. Endret 6. november 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vel fortjent! Håper på en utlikning snart. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Selvmål fører til redusering for Fulham, Tottenham lever farlig! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fulham har vært mye bedre enn Tottenham i dag og hadde egentlig fortjent å lede imo Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper Fulham tar med seg et poeng. Ser bra ut for øyeblikket. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Blir faktisk ikke overrasket om Fulham vinner denne. Tottenham har stort sett vært crap. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Årets Prem er jaggu merkelig. Fulham ser ut som Brasil, mens Tottenham ser ut som Kongo IL, likevel leder de 1-2. utifra spill, trykk og sjanser burde dette vært en 4-1 match i favør Fulham. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ufattelig at Tottenham fortsatt leder. Herre min hatt. Dette er bare latterlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha, tror ikke har sett et lag har så mye flaks siden Pmpey på OT i 08. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hjerteklapp x 1000 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha, det var det eneste som manglet. Helt ubegripelig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bahahahaha Bare deilig, håper Spurs får topp 4 nemlig, slik at le arse og liverpool må kjempe om EL plassene Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha. Fantasktisk ufortjent. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha! Så ufortjent, men fy faen vi trengte de poengene! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Helvete så kjipt. Gjevnspilt første omgang, enveiskjøring i andre. Elendig av Fulham og ikke vinne dette. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Herregud. Stakkars Fulham. Føler at de ofte har uflaks. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva synes dere om Boltons første mål mot Stoke? Jeg hadde blitt jævlig pissed om jeg var Stoke supporter(Takk og lov). Er jo litt karma at det går utover Stoke, men personlig synes jeg ikke Bolton er så mye bedre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Synes det er helt fair, både at det blir dømt for tilbakespill og at de tar det raskt. Det jeg synes er at dommerne kan bli flinkere til å gi beskjed når man kan det fort og når man ikke kan. I Real Madrid-kampen i dag så tok Osasuna et raskt frispark mens dommeren diskuterte med Madrid-spillerne. Da bidrar dommeren til at spillerne ikke passer på, mens i Bolton kampen så står han der med hånden i været, og da ser jeg ingen ting galt med det. Selv om jeg garantert hadde blitt sur selv hvis laget mitt hadde fått målet i mot. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Skal man ligge i toppen må man ha poeng på en dårlig dag også. Ufattelig at det ble mål i slutten der.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Newcastle-backens volleysuser ble rundens mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå