Teipball Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Ganske sykt ja, bare sluppet inn 3 mål så langt i La Liga, færrest av samtlige lag. Levante var jo også tippet på bunnet av de fleste ekspertene. De fleste har sikkert sett den før, men kan jo linke til den igjen. Jeg presenterer. Ballesteros vs Cristiano: http://www.youtube.com/watch?v=ngpUXkh2KxQ Helt ærlig overrasket over at du ser på kampen Limbeck, trodde du var typen som bare så United og PL. Endret 23. oktober 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Neh, det er jeg ikke og jeg ser mye spansk fotball siden jeg kommer hjem fra jobb mellom 19 og 20 og da tar jeg med meg mat og daffer i sofaen med kveldskampene i spansk og italiensk fotball. Sog Barca i går med straffe og krangling og alt. Men Manchester United er det eneste laget jeg er fan av og PL er pri 1. Dog jeg sympatiserer her og der. edit. Og der leder de ligaen. God stemning i den garderoben tenker jeg. Endret 23. oktober 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Neh, det er jeg ikke og jeg ser mye spansk fotball siden jeg kommer hjem fra jobb mellom 19 og 20 og da tar jeg med meg mat og daffer i sofaen med kveldskampene i spansk og italiensk fotball. Men ... de er jo skitne utlendinger? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Neh, det er jeg ikke og jeg ser mye spansk fotball siden jeg kommer hjem fra jobb mellom 19 og 20 og da tar jeg med meg mat og daffer i sofaen med kveldskampene i spansk og italiensk fotball. Men ... de er jo skitne utlendinger? Hehe Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan noen forklare meg hvor det ble av kamptråden for United - City? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det har eg også lurt på, måtte sjekke om eg hadde lagt den i "Ignorerte tråder" men den har bare forsvunnet. *Iiiiiiiiiik* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg mistenker at en viss moderator har kidnappet tråden. Lenke til kommentar
Populært innlegg Smågal Skrevet 26. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. oktober 2011 Sikkert han der Runar igjen, han liker å være en kuk her i området. 12 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hadde ikke vært første gang nei :!: 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sikkert han der Runar igjen, han liker å være en kuk her i området. Garantert. Han stengte Utd-Lfc kamptråden totalt uten grunn også forøvrig. Stusselig fyr, har ingenting i fotballforumet å gjøre. Hadde jeg orka skulle jeg sendt inn klage, men så "seriøst" tar jeg ikke forumet lengre gitt. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Nå tenkte jeg i utgangspunktet på Alastor, men siden ingen nevnte han gjorde ikke jeg det heller. Godt alternativ dere kom med da... Når jeg tenker meg om er kanskje tråden flyttet til humor. Endret 27. oktober 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser frem til en "Jeg tolerer ikke slikt, du skal respektere meg, jeg er din sjef, jeg er moderator på hw.no, jeg er gud" PM. 4 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) :!: "Reaksjoner tas på PM!" Endret 27. oktober 2011 av Smågal 4 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser frem til en "Jeg tolerer ikke slikt, du skal respektere meg, jeg er din sjef, jeg er moderator på hw.no, jeg er gud" PM. Du er ikke tøff om det er det du tror. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Johoså, er jeg vel. Pass deg, ellers rapper jeg lunsjpengene dine jewboy 6 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sikkert han der Runar igjen, han liker å være en kuk her i området. Garantert. Han stengte Utd-Lfc kamptråden totalt uten grunn også forøvrig. Stusselig fyr, har ingenting i fotballforumet å gjøre. Hadde jeg orka skulle jeg sendt inn klage, men så "seriøst" tar jeg ikke forumet lengre gitt. Før tok du forumet dritseriøst? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det var vel strengt tatt på tide at den tråden ble stengt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Sikkert han der Runar igjen, han liker å være en kuk her i området. Garantert. Han stengte Utd-Lfc kamptråden totalt uten grunn også forøvrig. Stusselig fyr, har ingenting i fotballforumet å gjøre. Hadde jeg orka skulle jeg sendt inn klage, men så "seriøst" tar jeg ikke forumet lengre gitt. Før tok du forumet dritseriøst? Satt nå "seriøs" i gåsetegn mister. Men ja, jeg og mange med meg tok forumet litt mer alvorlig for bare en drøye to år siden. Det var flere debatter og oppegående teamer på dagsorden dengang, mens det nå er en mye lavere terskel for å poste. Før var det egentlig bare Jotun som var komiker på heltid, nå er det en hel gjeng. Ikke at det er noe galt med det, deilig med ltøys og banter (bidrar i høyeste grad med det selv) men det er ikke slik at jeg gidder å "forsvare" hverken meg selv ifh evt utestengelser eller fotballdelen som helhet lengre. Vi var mange som engasjerte oss i både kategorien, driften av forumet og moderatormisbruk før, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå er jeg enig i at de fleste kamptråder bør stenges når de ikke lenger dreier seg om kampen, eller problemstillinger som har kommet etter kampen. Som ofest ramler alt bare inn i samme grøten, troll som diskuterer med Limbeck m.fl. Fotballdelen var best når det knapt var ti poster om dagen, som alt annet blir det litt vannet ut når flere kommer til. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Så kjedelig city-kampen er... Dommeren blåser kampen i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå