Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Ganske sykt ja, bare sluppet inn 3 mål så langt i La Liga, færrest av samtlige lag.

 

Levante var jo også tippet på bunnet av de fleste ekspertene.

 

De fleste har sikkert sett den før, men kan jo linke til den igjen. Jeg presenterer. Ballesteros vs Cristiano: http://www.youtube.com/watch?v=ngpUXkh2KxQ

 

Helt ærlig overrasket over at du ser på kampen Limbeck, trodde du var typen som bare så United og PL.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neh, det er jeg ikke og jeg ser mye spansk fotball siden jeg kommer hjem fra jobb mellom 19 og 20 og da tar jeg med meg mat og daffer i sofaen med kveldskampene i spansk og italiensk fotball. Sog Barca i går med straffe og krangling og alt.

 

Men Manchester United er det eneste laget jeg er fan av og PL er pri 1. Dog jeg sympatiserer her og der.

 

edit. Og der leder de ligaen. God stemning i den garderoben tenker jeg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Sikkert han der Runar igjen, han liker å være en kuk her i området.

Garantert. Han stengte Utd-Lfc kamptråden totalt uten grunn også forøvrig. Stusselig fyr, har ingenting i fotballforumet å gjøre. Hadde jeg orka skulle jeg sendt inn klage, men så "seriøst" tar jeg ikke forumet lengre gitt.

 

Før tok du forumet dritseriøst?

Lenke til kommentar

Sikkert han der Runar igjen, han liker å være en kuk her i området.

Garantert. Han stengte Utd-Lfc kamptråden totalt uten grunn også forøvrig. Stusselig fyr, har ingenting i fotballforumet å gjøre. Hadde jeg orka skulle jeg sendt inn klage, men så "seriøst" tar jeg ikke forumet lengre gitt.

 

Før tok du forumet dritseriøst?

Satt nå "seriøs" i gåsetegn mister. Men ja, jeg og mange med meg tok forumet litt mer alvorlig for bare en drøye to år siden. Det var flere debatter og oppegående teamer på dagsorden dengang, mens det nå er en mye lavere terskel for å poste. Før var det egentlig bare Jotun som var komiker på heltid, nå er det en hel gjeng. Ikke at det er noe galt med det, deilig med ltøys og banter (bidrar i høyeste grad med det selv) men det er ikke slik at jeg gidder å "forsvare" hverken meg selv ifh evt utestengelser eller fotballdelen som helhet lengre. Vi var mange som engasjerte oss i både kategorien, driften av forumet og moderatormisbruk før, tro det eller ei. :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg enig i at de fleste kamptråder bør stenges når de ikke lenger dreier seg om kampen, eller problemstillinger som har kommet etter kampen. Som ofest ramler alt bare inn i samme grøten, troll som diskuterer med Limbeck m.fl.

 

Fotballdelen var best når det knapt var ti poster om dagen, som alt annet blir det litt vannet ut når flere kommer til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...