Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så flere Tottenham-supportere som nevnte han som en av sine absolutt favoritt i PL både før og etter kampen i går. :D

 

Sånn ellers var jo dette ganske greit:

"Apparently this was broadcast on the main french sports channel instead of the Arsenal game which would be usual, the times they are a changing!"

 

Dette handler visstnok om at kanalen valgte å vise en "dokumentar" om Yohan "The Dreamboat" Cabaye i stedetfor Arsenal-kampen, som har vært vanlig i lange tider. Morsomt at Newcastle får litt oppmerksomhet og. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så flere Tottenham-supportere som nevnte han som en av sine absolutt favoritt i PL både før og etter kampen i går. :D

 

Sånn ellers var jo dette ganske greit:

"Apparently this was broadcast on the main french sports channel instead of the Arsenal game which would be usual, the times they are a changing!"

 

Dette handler visstnok om at kanalen valgte å vise en "dokumentar" om Yohan "The Dreamboat" Cabaye i stedetfor Arsenal-kampen, som har vært vanlig i lange tider. Morsomt at Newcastle får litt oppmerksomhet og. :)

 

Jau, Newcastle har jo blitt en større klubb enn Arsenal de nå.

Lenke til kommentar

Syns du burde begynne å poste mer aktivt igjen, til tross for at jeg ikke alltid er helt enig med deg i forskjellige ting så bidrar du med mye bra generelt sett om Arsenal og er alltid oppdatert på omtrent alt som pågår. At du skal bli pirka så veldig på fordi du har et litt mer pessimistisk syn enn de fleste her inne synes jeg ingenting om.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Syns du burde begynne å poste mer aktivt igjen, til tross for at jeg ikke alltid er helt enig med deg i forskjellige ting så bidrar du med mye bra generelt sett om Arsenal og er alltid oppdatert på omtrent alt som pågår. At du skal bli pirka så veldig på fordi du har et litt mer pessimistisk syn enn de fleste her inne synes jeg ingenting om.

 

Takk for det. Får se det litt an. =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å fy faen! TV2-twitrerne melder nå at de har fått tak i PAUL GASCOIGNE til PL-studio helga 10-11. desember. Matchprogrammet den helga i spoilér:

 

 

Saturday 10th December 2011

Arsenal v Everton 15:00 Emirates Stadium

Bolton Wanderers v Aston Villa 15:00 Reebok Stadium

Liverpool v QPR 15:00 Anfield

Manchester United v Wolverhampton Wanderers 15:00 Old Trafford

Norwich City v Newcastle United 15:00 Carrow Road

Swansea City v Fulham 15:00 Liberty Stadium

West Bromwich Albion v Wigan Athletic 15:00 The Hawthorns

 

Sunday 11th December 2011

Sunderland v Blackburn Rovers 13:30 Stadium of Light

Stoke City v Tottenham Hotspur 16:00 Britannia Stadium

 

Monday 12th December 2011

Chelsea v Manchester City 20:00 Stamford Bridge

 

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Pardew, si meg hvorfor i helvette bøssa Obertan får spille? Dårligste vingen i Prem. Ben Arfa må starte. En spiller jeg håper United kjøper til sommeren, rager helt der oppe blant mine favoritter i ligaen. Nydelig teknikk, sliks, perfa skuddfot og sexy spillestil. Men neida, her kommer apen Obertan som alle vil se :cry:

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...