Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, uansett om man kun betaler 199 så har jeg ikke bruk for kanalene. I dag var andre kampen i år jeg så hjemme(Bolton ble også sett hjemme pga en fantastisk hangover uten like, ditto idag. Dog kunne jeg heller ikke dratt ut å sett pga selskap for lillebror)

Så lenge det er en helgekamp ser jeg den på pub/vors ellers så ser jeg kampene i midtuka hos enn kompiss som har omtrent alt av fotballkanaler man kan ha i Norge og kun interesserer seg for Inter, slik at jeg som regel får viljen min med hvilken kamp vi skal se.

 

Har det helt topp uten, tvinger meg også ut for å være sosial og ikke konstant oppdatere kamptråden under kamp :)

Lenke til kommentar
Også? Dere har fremdeles hatt med dere hjelp av dommeren i det siste.

 

Jaha?

Nevn flere omdiskuterte situasjoner enn Vaart sin "hands-diskusjon" i de siste kampene.

 

Eller er det sånn å forstå at du mener man har hjelp av dommeren bare fordi man får korrekte straffer/frispark?

I såfall hadde jo Arsenal hjelp av dommeren i går mot Sunderland også ;)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker var straffen deres igår av den tvilsome sorten.

 

Banan: var meg. RvP er bedre enn Berba imo, når det kommer til hvem man synes spiller bedre fotball blir det for meg en smaksak, Berba kan gjøre fantastiske ting med ball, men det kan faen meg RvP også. Eks; turnen og chippen hans igår som bare Bergkamp og Cantona kunne gjort lignende i PL.

 

Edit: nvm, straffen var grei selv om Adebayor hiver seg som ei fitte.

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo hvilke eiere dette dreier seg om. Jeg har langt større tro på at det er Blackburn-eierne enn at det er f.eks Glazer eller FSG - all den tid hverken Man Utd eller Liverpool står i umiddelbar fare for å rykke ned de neste femti årene.

 

Eller?

 

Amerikansk modell på ligaer er vel slik at ingen rykker ned? Personlig mener jeg at det er litt av sjarmen, på samme måte som TV-rettighetsdealen PL har gjør at alle får like mye av kaka - og dermed har alle klubbene et minstegrunnlag å klare seg på.

Lenke til kommentar

Van Persie er mye bedre enn Berbatov. Kanskje ikke ferdighetsmessig og teknisk, men han Persa har en sterk psyke, en bedre skuddfot, skaper mer, mer intuitiv forran mål og rett å slett en mye bedre målgjører. Persie er langt unna Rooney, men også et godt stykke forran Berbatov.

 

Hadde bytta Robin med Berba uten å nøle, selv om nederlenderen er en kjeks uten like.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Overrasker meg ikke om Liverpool-eierne er med på dette. Var jo en Liverpool-direktør som vil ha en spansk tv-avtale for å få mer penger. Latterlig, siden det for det første ville skader PL enormt, og enda mer latterlig siden Liverpool hadde vært en av klubbene som hadde fått mindre penger av det.

Enda mer latterlig er vel den tankegangen. Ingenting i verden som tyder på at Liverpools eiere har tenkt på noe lignende. Kan ikke se det for meg ut ifra hvordan de har opptrått til nå. Det Ayre sa, som er en heeelt annen sak, mente han seg misforstått for i media, tanken hans var vel at fordelingen av de utenlandske TV-inntektene skulle være mer likt fordelingen av pengene fra rettighetene innenlands, som så ble forvridd litt i pressen. Når det er sagt, uten at jeg har satt meg sykt godt inn i rettighetsfordelingen, deler jeg ikke den meningen, ettersom det selvsagt er viktig at også mindre klubber får en god del av kaka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...