Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fitte. Andre kampen på rad Tottenham drar fordel av et veldig tvilsomt 1-0 mål nå btw :)

 

Denne er i alle mulige måter mindre tvilsom enn Vaarts mot Arsenal, så stikk og grin ;)

Også? Dere har fremdeles hatt med dere hjelp av dommeren i det siste. Forøvrig var ikke VdV sitt tvilsomt, det var en helt klar hands.

 

Fy faen, er helt utkjørt jeg. Colo MotM, og faen at vi ikke vant.

 

Håper Big Tone hørte støynivået fra "mini-klubben" Newcastle. Føffaen så intenst!

Ironiskt nok så jeg bare kampen på en drittstream uten lyd, så nei :p Men jeg er klar over at St. James Park kan presse ut lyd.

Lenke til kommentar

Trenger ikke kanalene. Har en bar som viser alle kampene ca 100 meter ifra huset, har tre kompisser som ser omtrent hver kamp innenfor 500 meter, og om jeg absolutt trenger kan jeg kjøpe Sumo på nett da jeg setter av litt av hver lønning i en annen konto hver måned i tilfelle nødstilfeller. I dag kunne jeg ikke gå ut og se kamp pga lillebror har bursdag.

 

Orker ikke å betale 300 spenn i måneden for kanalene når jeg aldri ser kampene hjemme når jeg har hatt kanalene uansett.

Lenke til kommentar

Håper Big Tone hørte støynivået fra "mini-klubben" Newcastle. Føffaen så intenst!

I første omgang var det tyst som faen og man kunne høre "your support is fucking shit" fra Spurs fansen i lange perioder. Men i 2omg, når tempoet i kampen gikk opp og Newcastle begynte å trøkke på, da var det god gammel PL-stemning på St James. Veldig intenst, hawaii fotball og masse morro. Rundens klart beste omgang, med sesongens høydepunkt sålangt også. Når en overtent Tiote på 2-2, i sluttmniuttene, skyter fra 35m. Lo så jeg grein, var det dårligste skuddforsøket i fotballhistorien.

Lenke til kommentar

"Bale var generelt svak i dag. Modric hadde heller ikke dagen. Dommeren blåste alltid frispark på kroppskontakt til newcastle og aldri til tottenham. Hadde Friedel stått for Newcastle og Kruul for tottenham hadde det stått 0-4 til slutt."

 

"Han skal aldri få sjansen til å skyte. DET er feilen.. Tafatte igjen! Og han dommern er faen meg en vits!"

 

"Er det bare meg eller er dommern Newcastle-fan?"

 

"Dommeren var svimmel...

Denne burde og skulle vi vunnet."

 

"Tiote trodde selv han skulle få rødt så det ut til på måten han først reagerte på situasjonen, og deretter på det gule kortet."

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...