""" Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Fy faen så kjipt! Dette ender uavgjort. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Pessimister Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 2-2 O_O I all verdens rike. Milde himmel! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Flaks som faen! hahaha! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Aldri over linja, skulle ikke vært annulert den der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hæææ... forstår ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Satan at jeg ikke saa paa Newcastle - Wolverhampton i stedet for pisskampen Man U - Norwich! Aldri over linja, skulle ikke vært annulert den der. Helt enig, nok en kamp oedelagt av dommeren denne runden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ran. Snytt for straffe, snytt for mål, Krul med 10 100% redninger, 10 blokkeringer. FY faen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Satan at jeg ikke saa paa Newcastle - Wolverhampton i stedet for pisskampen Man U - Norwich! Skrev så når det ble spurt før kampene. Men fy faen så flaks vi har her. Forstår ikke at vi fikk tre poeng. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Wolves er rett og slett uheldig i dag. Nok en kamp med elendige dommeravgjørelser. Snytt for en soleklar straffe OG et soleklart mål. Herre, det er faktisk flaut. Og hva i helvete gjør Pardew? Løven og Guthrie? Hva skjer!? Confused Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Satan at jeg ikke saa paa Newcastle - Wolverhampton i stedet for pisskampen Man U - Norwich! Skrev så når det ble spurt før kampene. Men fy faen så flaks vi har her. Forstår ikke at vi fikk tre poeng. Jau jeg noterte meg det, men jeg haapet paa et Norwich skrell I stedet ble kampen kjedelig, ikke pga kynismen til Norwich, men fordi Man U hadde mest ball og ikke klarte aa spille ordentlig fotball. Neste gang skal du faa the benefit of doubt. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Satan at jeg ikke saa paa Newcastle - Wolverhampton i stedet for pisskampen Man U - Norwich! Du ser ikke ManU-kamp når det går andre kamper samtidig. Swansea - Accrington har større underholdningsverdi enn nesten så og si hvilken som helst ManU-kamp. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Kult sagt!! 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Bogdan er det Krul IKKE er. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes oppriktig synd på gingeren i Bolton-målet, gitt. Håper Bolton kommer seg på bena igjen snart. De er et av bunnlagene i ligaen jeg faktisk har sansen for. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Haha! Skrev akkurat på et annet forum at Bodgan ikke er noen Tim Krul. Bolton er elendige! Herrefred, dette er flaut. Men jeg håper Sturride putter minst ett til. For en herlig spiller! Uansett, Lampard og Sturridge har puttet to hver, og det før det har gått 35 minutter. Sprøtt! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Synd at Torres ikke er med da, ville jo vært en kamp han kunne ha fått puttet litt, men han ser vel rødt fortsatt istedet.. Føler med alle Bolton supportere, men tror ikke løsningen er å sparke Owen Coyle, ikke enda.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Bolton har jo ogsaa hatt maks uflaks med kampoppsettet saalangt.. Bolton er elendige! Angrepsspillet er vel som forventet, men bakover er de mer aapne enn samtlige prostituerte i Red Light District. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Bolton har redusert etter et minutt! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nydelig mål av Davies også greier ikke linjedommeren å se at den var over. JÆVLIG kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå