tc47 Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Håper bare de taper noen kamper i PL nå... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Jeg håper både de, dere og Chelsea taper noen kamper fremover. 4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Håper bare de taper noen kamper i PL nå... De taper neste kamp! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Koselig da. Håper egentlig ikke noe sånt for dere, Newcastle som gjør det bra i PL er bare bra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Altså, det hørtes kanskje mer negativt ut enn det egentlig var ment. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Om City absolutt vil kvitte seg med Tevez får de sende ham til Blackburn. Så får vi heller bare godta det, samtidig som de blir kvitt ham. Er helt greit for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg håper dere taper noen kamper fremover. Av en eller annen grunn fikk jeg lyst til å fylle Fantasy-laget med Newcastle-spillere nå. Tro meg, det vil du ikke. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hahaha... kan vel legge til at jeg håper Newcastle vinner alt fremover. Og Manchester-lagene og Chelsea avgir poeng, mens Newcastle vinner, vel... du vet. Jeg håper, håper, håper. Håp. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor bryr du deg? Newcastle skal konkurrere i en helt annen ende av tabellen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Noe sier meg at du ikke vet forskjellen på tro og håp. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Men per dags dato kjemper vi jo i toppen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor bryr du deg? Newcastle skal konkurrere i en helt annen ende av tabellen. Tror de styrer unna begge endene av tabellen, i likhet med Liverpool. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor bryr du deg? Newcastle skal konkurrere i en helt annen ende av tabellen. Smalt fra rett kjeft. Hvorfor brydde du deg om United-Basel i går kveld? Tillat meg å svare for deg: For å spre faen. Helt streit det igrunn, men kall en spade for en spade. 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Noe sier meg at du ikke vet forskjellen på tro og håp. Tro, håp og kjærlighet - alt man trenger. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 @LiterallyJamie Titus Bramble arrested on suspicion of sexual assault and possession of Class A. My prayers go to the parents of Class A at this time. Vet ikke om det er kødd eller ikke, men det får vi sikkert snart vite. Class A er forresten betegnelse brukt i England på de tyngste narkotiske stoffene; Kokain, heroin, etc. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 @Hargreaves_Owen If Carlos really didn't want to play he should just have said "Ouch, ooh, it hurts again." Worked for me for years. Ja, det er en parodikonto. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 @LiterallyJamie Titus Bramble arrested on suspicion of sexual assault and possession of Class A. My prayers go to the parents of Class A at this time. Vet ikke om det er kødd eller ikke, men det får vi sikkert snart vite. Class A er forresten betegnelse brukt i England på de tyngste narkotiske stoffene; Kokain, heroin, etc. http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-15093584 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Damn, Titus! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Idiot. Fram med de to flate steinene igjen! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Ja, denne her har blitt gjort oftere enn stumpen til Aylar Lie, men morsom er den likevel. http://www.youtube.com/watch?v=6b-s4xQfZ_M&feature=youtu.be 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå