Atald Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Korrekt. Var blant annet Hålahæn jeg reagerte på. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sikkert han som har kommentert noen Newcastle-kamper da. Det er ikke ofte jeg reagerer på sånt, men fikk vondt i kjønnsorganet mitt når kisen gang på gang på gang uttalte Cabaye feil. Herre! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Seriøst, dere kan ikke klage, hørte dere Frode Marti under Utd-Stoke i helga? Det er den sletteste kommentatorjobben noensinne, faktisk så forferdelig at jeg klarte å smile selv om vi spilte helt grusomt og tankene gikk mot gassing i garasjen. Når Berbatov skyter. "Se heeer, Ferrrdinand prøver seg" "Nei Unnskyld, Berbatov hehe" Phil Jones ble Phil Evans (som ikke engang var på banen) Rooney var visst utpå der engang i sluttminuttene Patrik Evra osv Husker ikke alle de grove, men han hadde et par helt hårreisende til. Jo, mens jeg skriver kommer jeg på en. Closeup på Cameron Jerome når han skulle inn. "Se her kommer Ryan Shotton" + 20 sek om at han kaster langt, mens bildene var limt opp i nesa på Jerome. De ligner jo ikke engang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg sprutet brusen ut av nesa når han sa det, Game. (Det siste) Hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sky Sports/ESPN komboen Men dere vinner, reiser tilbake for å studere på søndag og da blir det pub + drittstreams. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg følger laget mitt på radio som regel jeg Det er en av de tingene jeg virkelig savner med PL. Morro å gjøre det godt for en gangs skyld da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Mancini om Tevez: "If I have my way he will be out of the club." Roberto Mancini revealed that striker Carlos Tevez refused to go onto the pitch in Manchester City's UEFA Champions League defeat against Bayern Munich. Her snakker vi spillere som blør for drakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Må le av Manchester City. Roberto Mancini har bygget opp et slagkraftig lag, men er tydeligvis ikke alle spillere som er like rasjonelle bestandig. Tror uroen som hviler over Etihad Stadium kan påvirke målsetningene de måtte ha for sesongen. Endret 27. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kvittet seg med Tevez i sommer. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Scheie er verre enn Marti imo. Cupen har vært helt latterlig mtp. kommentering. Tror han begynner å bli gammel. Skal ikke gå innpå Viasat kommentatorene for øvrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kvittet seg med Tevez i sommer. Begge parter var vel angivelig enig om å finne en ny arbeidsgiver til Tevez. Alt det eventuelt sto på var muligens overgangssummen, noe som ble i drøyeste laget for kjøpeinteresserte. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det vet jeg, men hvis de virkelig ville ha han bort, og han selv ville bort, så kunne de vel fire på kravene. Det er jo heller ikke slik at City er pengelens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er mye vi utenfor klubbens område ikke vet, og det kan ha utviklet seg en mørk sirkel rundt situasjoen til Carlos Tevez etter stengt overgangsvindu. Men det er som du sier, litt merkverdig at City var såpass lite samarbeidsvillige i sommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Jeg skjønner på en måte hvorfor de ikke lot ham gå. Kun Aguero var uprøvd i denne sammenheng, Dzeko hadde en lite imponerende førstesesong, Balotelli er Balotelli (klovn). Tevez var liksom deres eneste spiss som hadde bevist noe de siste sesongene. Hadde de visst at både Aguero og Dzeko skulle være to målkåte jævler, hadde de selvfølgelig solgt Tevez da de fikk muligheten i sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Godt poeng og flott at du påpeker det, Latias. Med Dzeko, Agüero, en Balotelli for all del med potensiale, og en Craig Bellamy i bakhånd føler jeg likevel ikke at det var store risikoen man hadde tatt ved å la Tevez bli solgt. Dét fordi: Det var (og er) relativt liten sjanse for at 4 svært gode spisser skal ha en dårlig sesong samtidig. Tevez ikke var motivert til å spille for klubben. Hjelper ikke å påstå at han er profesjonell, når det nylig kommer ut til media at han nekter å spille. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vel, kanskje jeg har bedre nese enn Citys folk, men jeg forsto med en gang at både Dzeko og Aguero ville slå an. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Må innrømme at jeg faktisk har litt sansen for Mancini, fyren har klasse. Spent på om han har baller nok til å få Tevez kastet ut av klubben, i så fall stiger han kraftig opp i mine estimasjoner. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tevez er en real pussy, men må si jeg småkoser meg over at storkjøpingen til City ikke bringer med seg harmoni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå