Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, dere kan ikke klage, hørte dere Frode Marti under Utd-Stoke i helga? Det er den sletteste kommentatorjobben noensinne, faktisk så forferdelig at jeg klarte å smile selv om vi spilte helt grusomt og tankene gikk mot gassing i garasjen.

 

Når Berbatov skyter. "Se heeer, Ferrrdinand prøver seg" "Nei Unnskyld, Berbatov hehe"

Phil Jones ble Phil Evans (som ikke engang var på banen)

Rooney var visst utpå der engang i sluttminuttene

Patrik Evra osv

 

Husker ikke alle de grove, men han hadde et par helt hårreisende til. Jo, mens jeg skriver kommer jeg på en. Closeup på Cameron Jerome når han skulle inn. "Se her kommer Ryan Shotton" + 20 sek om at han kaster langt, mens bildene var limt opp i nesa på Jerome. De ligner jo ikke engang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Må le av Manchester City. Roberto Mancini har bygget opp et slagkraftig lag, men er tydeligvis ikke alle spillere som er like rasjonelle bestandig. Tror uroen som hviler over Etihad Stadium kan påvirke målsetningene de måtte ha for sesongen.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kvittet seg med Tevez i sommer.

 

Begge parter var vel angivelig enig om å finne en ny arbeidsgiver til Tevez. Alt det eventuelt sto på var muligens overgangssummen, noe som ble i drøyeste laget for kjøpeinteresserte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er mye vi utenfor klubbens område ikke vet, og det kan ha utviklet seg en mørk sirkel rundt situasjoen til Carlos Tevez etter stengt overgangsvindu.

 

Men det er som du sier, litt merkverdig at City var såpass lite samarbeidsvillige i sommer.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner på en måte hvorfor de ikke lot ham gå. Kun Aguero var uprøvd i denne sammenheng, Dzeko hadde en lite imponerende førstesesong, Balotelli er Balotelli (klovn). Tevez var liksom deres eneste spiss som hadde bevist noe de siste sesongene. Hadde de visst at både Aguero og Dzeko skulle være to målkåte jævler, hadde de selvfølgelig solgt Tevez da de fikk muligheten i sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Godt poeng og flott at du påpeker det, Latias.

 

Med Dzeko, Agüero, en Balotelli for all del med potensiale, og en Craig Bellamy i bakhånd føler jeg likevel ikke at det var store risikoen man hadde tatt ved å la Tevez bli solgt. Dét fordi:

 

  • Det var (og er) relativt liten sjanse for at 4 svært gode spisser skal ha en dårlig sesong samtidig.
  • Tevez ikke var motivert til å spille for klubben. Hjelper ikke å påstå at han er profesjonell, når det nylig kommer ut til media at han nekter å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...