Maefteda Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Overvurderte spillere ut, undervurderte spiller inn er en god taktikk å ha. Er skikkelig imponert over kjøpene deres de siste par sesongene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Jeg er imponert over hva Pardew har fått til. Trodde faktisk det kom til å gå rett vest da han ble ansatt. Men han har gjort kloke kjøp, fått resultater og holder på å bygge et meget spennende lag. Skal bli spennende å følge med videre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Statistikktråden - en tråd for statistikkhorer Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Noen fyrer som lager reisevideoer av sine turer rundt omkring i England og Europa for å følge Spurs. Denne er fra Man Utd - Spurs ifjor: http://www.youtube.com/watch?v=0-EgIoRxgZM&feature=player_profilepage Denne fra Liverpool ifjor: http://youtu.be/fELMVfHxULk Resten finner dere her: http://www.youtube.com/user/DanTripNip likte godt den fra Madrid. 1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Ser på QPR - Aston Villa nå. Venstrebacken til Aston Villa måtte gå av banen for å knytte skoen. Er det regel om dette? Hørtes utrolig dumt ut "Barton kommer på banen igjen, mens Warnock må gå av banen for å knytte skoen. Det fikk han ikke gjøre på banen." Mulig kommentatoren/dommeren elns missforstod, for dette kan da ikke vere en regel? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Noen som har en sånn BigOne sumo kode? Skulle gjerne sett litt kamper idag send på pm om noen er villig til å hjelpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Kjipt for QPR å ligge under. E:Men det endte opp greit. Endret 25. september 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Pent av Norwich. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Veldig! Konge! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Har alltid likt "underdogs" som Norwich. Dei viser mot og pågangsvilje! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 2-0. Ayayaya! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Morsomt for Norwich Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Paul Lambert fortsetter å imponere meg. To strake opprykk før denne sesongen, og nå styrer han et lag som spiller fin fotball i premier league. Jeg håper United følger med på det han gjør. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Aha, det hadde gått meg hus forbi at det var Paul Lambert som styrer skuta på Carrow Road. Var usannsynlig god på ett gammelt cm/fm, husker jeg. Er da nesten bare skotske managere i det engelske ligasystemet, virker det som. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Nok en skotte fra Glasgow, ja. Det er flere PL-manager fra Glasgow enn hele England, rimelig drøyt. Endret 26. september 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Norwich er et lag man kan like! Tror likevel at de blir dette årets Blackpool, og at det ender med nedrykk til slutt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Seier jo. Morsomt! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Morsom kamp, men jeg greier ikke å la være å henge meg opp i uttalen til Langli. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Hva slags uttale? Så med engelske kommentatorer selv. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Han uttaler en del navn feil. Hoolahan uttaler han Hålahæn blant annet, skal være Hulahæn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå